Ja maar bedoelde meer van waarom ze hem zo noemt, omdat hij dat niet voor haar isquote:Op woensdag 5 november 2008 16:09 schreef loveli het volgende:
Omdat McSex een domoor is die het wel goed vindt zo.
Gun 't een paar daagjes, je tong moet waarschijnlijk gewoon nog even wennen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een spalkje gekregen, en ik merk dat ik er een beetje door slis! Oh nee!
Dank je voor je reactie.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht:
Geraffineerde koolhydraten laten staan. Dus geen witte pasta, suikers, ontbijtkoek, andere koek. Niet te veel vet, maar als je vet eet, dan graag gezond. Dus wel vette vis, geen unilever margarine. Eiwitten zijn goed, bv. noten, maar met mate ivm vet. Niet te veel fruit/vruchtensap ivm suiker en geen koolzuurhoudende frisdrank. Groente = goed, vezels ook.
Vanwege al die slankvriendinnetjes die anders op m'n hyves gaan zitten kijken welke van al m'n vriendjes nou McSex is natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:
Waarom is het trouwens nog steeds 'McSex' wanneer het duidelijk is dat er zoveel gevoels aan jou kant bij zitten?
Daarom zette ik 'em er ook bij. Het eerste ingredient is glucose-fructosestroop. Dat is troep, meuk, bende, maar het zit in alle 'lekkere' dingen. Als je ouderdomsdiabetes wilt is het een perfect ingredient, anders niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie.
Wel een opvallende dat ontbijtkoek er tussen staat.
Ik dacht dat daar veel vezels in zitten, zeker als je de variant met minder suiker neemt.
Oh ja, ik zal er vast nog wel aan wennen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Gun 't een paar daagjes, je tong moet waarschijnlijk gewoon nog even wennen.
Mijn tong heeft een paar dagen open gelegen omdat ik de hele tijd aan dat spalkje zat te frummelen.
gewone ontbijtkoek: per 100 gram: 297kcal en 3 gram vezels (35,7 gram suikers 1,2 gram vet)quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie.
Wel een opvallende dat ontbijtkoek er tussen staat.
Ik dacht dat daar veel vezels in zitten, zeker als je de variant met minder suiker neemt.
sorry, maar technish gezien ís t dan ook gezonder....quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarom zette ik 'em er ook bij. Het eerste ingredient is glucose-fructosestroop. Dat is troep, meuk, bende, maar het zit in alle 'lekkere' dingen. Als je ouderdomsdiabetes wilt is het een perfect ingredient, anders niet.
Er zit minder suiker in dan voorheen, maar nog steeds veel. De voedingsvezel die een deel van de suiker vervangt is inuline. Dat is een meervoudige suiker die niet kan worden opgenomen. Het smaakt wel wat zoetig, maar omdat 'ie niet door de dunne darm wordt opgenomen en dus direct in het riool verdwijnt, is het een vezel.
Win-win voor de voedingsmiddelenindustrie, je vervangt suiker voor een zoet smakende vezel met deels vergelijkbare eigenschappen als suiker en je kunt claimen dat je product gezonder is.
die 0,2 gram maken niet veel uit op zich...quote:
Dat ontken ik toch ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 16:43 schreef kwakveense het volgende:
sorry, maar technish gezien ís t dan ook gezonder....
*ook aai* Doet me denken aan mn mams, die altijd zegt "Ik wil niet naar Frankrijk, er zijn daar zoveel Fransen"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bweurk. Ik doe mee met Merel. Wat is alles toch waardeloos geregeld in BelgiëEn de Belgen komen me ook m'n neus uit
Maar voor de rest gaat alles goed?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bweurk. Ik doe mee met Merel. Wat is alles toch waardeloos geregeld in BelgiëEn de Belgen komen me ook m'n neus uit
Ja hoor. Soms word ik even moe van de organisatie hier. En van de lamme studentenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat alles goed?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |