abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63166277
Je bedoelt dat ook Saddam Hoessein Abdu al-Majid al-Tikriti gewoon een vriendelijke oude man was, zoals Kader Abdolah Mohammed schilderde?
pi_63178187
quote:
Op woensdag 12 november 2008 04:17 schreef Clara het volgende:

[..]

klinkt niet slecht om overheidsbemoeienissen en rondpompen van geld terug te dringen.
als die overheid tegelijkertijd 700 miljard moet ophoesten? Een oorlog moet bekostigen die 1,5 miljard per maand kost?
quote:
Of als je wat meer vastomlijnde ideeën hebt over de neveneffecten van oveheidsbemoeienis en oplopende kosten van een ambtenaren cirquit. Voor sommigen is echter de mantra we can change voldoende om in extase te geraken. Wie ben ik om die mensne hun prille geluk te benemen.
Wat een met geldsmijtende overheid kan doen, hebben we onder 8 jaar Bush gezien. McCain had geen concrete ideeen om dat in de toekomst anders te doen. Obama wel. Dat heeft niets te maken met extase maar gewoon met de zakelijke vaststelling dat McCain niets nieuws brengt.
quote:
Je zou het kunnen vergelijken met het benoemen van een hooguit op superlatieven scorende Aboutaleb al burgemeester van Rotterdam. Of is het dan anders?
Aboutaleb staat in het Nederlandse politieke spectrum op een heel wat hoger prestatieniveau dan Palin in het Amerikaanse spectrum. Palin is letterlijk uit Alaska weggeplukt. Er waren zat beter gekwalificeerde Republikeinen voorhanden. Palin was een uit de hand gelopen noodgreep. Een bron van satire en ergernis. Meer niet.
quote:
Misschien had hij het niet zo op de meritocratie die jij lijkt voor te staan?
Nou, ik vind het wel prettig dat iets blijkt van enige geschiktheid voor de functie van (vice) president, voordat iemand ook maar voor zon ambt overwogen wordt.
quote:
Inderdaad. Ik verheug me al op vier jaren prijsschieten op de kleren van de keizer.
Fijn voor je. Iedereen blij.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_63178233
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:48 schreef Clara het volgende:
Je bedoelt dat ook Saddam Hoessein Abdu al-Majid al-Tikriti gewoon een vriendelijke oude man was, zoals Kader Abdolah Mohammed schilderde?
Minstens zo vriendelijk als Bush Jr, Cheney en Rumsfeld.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_63179476
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:50 schreef Argento het volgende:

[..]

Minstens zo vriendelijk als Bush Jr, Cheney en Rumsfeld.
Copy that!
Om maar een term uit spannende actiefilms uit de VSvA te gebruiken.
Oh ja, en je bent Sharon nog vergeten!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63179492
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:48 schreef Clara het volgende:
Dat stuk van Kader Abdollah wil ik wel eens lezen. Linkje, datum en krant?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63179538
Mannen zijn meestal wel vriendelijk, het is juist de rol van de vrouw in het geheel die gedonder geeft.
***** Kraak.....
pi_63179551
quote:
Op woensdag 12 november 2008 06:55 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Het gaat me erom dat mensen in Amerika (an ook hier) denken nog een keuze te kunnen hebben.
CIA blijft drugs binne-smokkelen om geld in de Amerikaanse economie te trekken. Ze blijven landen in de rest van de wereld terroriseren, plagen, treiteren. En alle andere landen moeten zich maar achter Amerika scharen met hun zg. "war on terror"

Amerika = Terror.

Waarom zien jullie dat niet?

Lees eens wat in over Venezuela, Colombia.. Zelfde verhaaltje gaat op voor Irak en Saddam destijds.
Dat mensen dit niet zien, ik snap het niet. En ze blijven Israel steunen terwijl dat ook geen lieverdje is, snap ik ook niet.
Ja! En?
Op een aantal punten heb je misschien wel gelijk, maar wat dan?
Een van mijn beste vriendinnen is ingeschakeld voor het trainen van Nederlandse geheime agenten. Natuurlijk bestaan die en natuurlijk zijn er complotten. Maar is dat een reden om met het normale leven te stoppen?
pi_63179562
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:54 schreef kraaksandaal het volgende:
Mannen zijn meestal wel vriendelijk, het is juist de rol van de vrouw in het geheel die gedonder geeft.
Hoe bedoel je?
Volgens een goede vriendin van mij: "Alles wat mannen meer zijn dan een aap, is mooi meegenomen."
Maar wat bedoel jij?
pi_63179573
Ben ooit eens opgebelt door de BVD.
***** Kraak.....
pi_63179587
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Volgens een goede vriendin van mij: "Alles wat mannen meer zijn dan een aap, is mooi meegenomen."
Maar wat bedoel jij?
Vrouwen hebben meer invloed dan jij denkt dat bedoel ik ermee.
***** Kraak.....
pi_63179647
Ja, grappig dat heel Nederland loopt te springen en juichen voor extreem rechts.

"Eigenlijk is Obama net een soort Pechtold en McCain een soort Wilders"

Ja hoor.
pi_63179663
quote:
Op woensdag 12 november 2008 06:55 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Het gaat me erom dat mensen in Amerika (an ook hier) denken nog een keuze te kunnen hebben.
CIA blijft drugs binne-smokkelen om geld in de Amerikaanse economie te trekken. Ze blijven landen in de rest van de wereld terroriseren, plagen, treiteren. En alle andere landen moeten zich maar achter Amerika scharen met hun zg. "war on terror"

Amerika = Terror.

Waarom zien jullie dat niet?

Lees eens wat in over Venezuela, Colombia.. Zelfde verhaaltje gaat op voor Irak en Saddam destijds.
Dat mensen dit niet zien, ik snap het niet. En ze blijven Israel steunen terwijl dat ook geen lieverdje is, snap ik ook niet.
Juist, je hoeft ook niet alles te snappen. Amerika is gewoon tof punt uit
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_63179669
quote:
Op donderdag 13 november 2008 01:05 schreef Picchia het volgende:
Ja, grappig dat heel Nederland loopt te springen en juichen voor extreem rechts.

Ik zie weinig mensen juichen op dit moment.
***** Kraak.....
pi_63179683
quote:
Op donderdag 13 november 2008 01:07 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Juist, je hoeft ook niet alles te snappen. Amerika is gewoon tof punt uit
En Obama gaat ff Change doen en dan komt alles weer goed.
***** Kraak.....
  donderdag 13 november 2008 @ 03:20:29 #290
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63180447
quote:
Op donderdag 13 november 2008 01:05 schreef Picchia het volgende:

"Eigenlijk is Obama net een soort Pechtold en McCain een soort Wilders"

Ja hoor.
Lees zijn standpunten er nog eens op na zou ik zeggen.... en kom dan langzaam nog eens terug met je gestoorde opmerking over extreem rechts.
Blaat toch niet zoveel onzin als je er niets van afweet man.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63180479
quote:
Op donderdag 13 november 2008 03:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lees zijn standpunten er nog eens op na zou ik zeggen.... en kom dan langzaam nog eens terug met je gestoorde opmerking over extreem rechts.
Rustig man, alles komt goed na die change.
***** Kraak.....
pi_63180647
quote:
Op donderdag 13 november 2008 03:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, een taxcut voor de middle class, ofwel mensen die tot $250,000 verdienen. Binnen de groep die een taxcut krijgt is de lastenverlichting voor mensen met een echt laag inkomen natuurlijk het minste.

Hij verheerlijkt arbeid en bestrijd armoede door werk te stimuleren. Behoorlijk VVD.

Obama steunt de Mexico Border Fence. En wenst zelfs een sterkere houding om de instroom van aliens in te dammen (en uit te zetten).

Zijn economische buitenlandbeleid is niet liberal, maar protectionistisch. Verhoging van de importheffingen.

Dump de wederopbouw in Irak maar zo snel mogelijk vanuit eigenbelang. Extra troepen richting naar Afghanistan.

Hij wil investeren in homeland security. Sterke geheime dienst en verhoogde veiligheidsmaatregelen op vliegvelden e.d. Klinkt als Wilders.

Studenten moeten 100 uur community service verrichten voordat ze in aanmerking komen voor de Obama-tegemoetkoming voor hun studie. !

Voor de doodstraf, hij wil alleen dat overal gelijkmatig word toegepast, geweldig.

Met Gay marriage wenst hij nog steeds homo's te scheiden van de rest. Enkel equal legal rights, want een echt huwelijk heeft toch no real consequences.

Volgens RTL-nieuws is Obama een echte D66'er.

[ Bericht 1% gewijzigd door Picchia op 13-11-2008 07:46:19 ]
pi_63180655
Ok en hoe gaat ie dat betalen? Geld bijdrukken maar weer?
***** Kraak.....
pi_63180690
Obama zou prima passen binnen een zeer rechtse partij hier. Voor mij was het nog een lastige keuze. Daarom erger ik me juist aan de hypocrisie van links Nederland.

[ Bericht 11% gewijzigd door Picchia op 13-11-2008 05:37:31 ]
pi_63180693
quote:
Op donderdag 13 november 2008 04:59 schreef Picchia het volgende:
Ik ben het behoorlijk eens met Obama op een flink aantal punten. Daarom erger ik me juist aan de hypocrisie van links Nederland.
Wat is die NL beeldvorming dan?

Mijn idee is een president die aan zijn taak begint, dan al snel inziet dat er geen enkele ruimte is voor extra uitgaves maar dat het verstandiger is om orde op zaken te stellen en dan vooral aan de uitgave kant.
***** Kraak.....
pi_63180716
quote:
Op donderdag 13 november 2008 05:04 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Wat is die NL beeldvorming dan?
Wat Scaurus aangaf:
Hollandse Obama-fans zijn lachwekkend
quote:
Mijn idee is een president die aan zijn taak begint, dan al snel inziet dat er geen enkele ruimte is voor extra uitgaves maar dat het verstandiger is om orde op zaken te stellen en dan vooral aan de uitgave kant.
Dat denk ik ook, maar hij moet ook zijn verkiezingsbeloftes enigsinds tegemoetkomen natuurlijk.
pi_63180722
quote:
Op donderdag 13 november 2008 05:33 schreef Picchia het volgende:

Dat denk ik ook, maar hij moet ook zijn verkiezingsbeloftes enigsinds tegemoetkomen natuurlijk.
Sinds wanneer heeft een president in de USA zich ooit aan verkiezingsbelofte gehouden?
***** Kraak.....
pi_63180738
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:43 schreef Pool het volgende:
Van die gasten die doen alsof zij het wel even weten met McCain en dat alleen ongeïnformeerde Nederlanders Obama aanhangen. Dat terwijl hoogopgeleid Amerika massaal op Obama heeft gestemd en de Republikeinen het vooral van de gelovige blanke laagopgeleide arbeider moesten hebben.
Als ongeïnformeerde personen in Nederland Obama stemmen, dan kan het best dat diezelfde ongeïnformeerde personen in de VS op McCain stemmen. Of ook op Obama.

Daarnaast neem ik aan dat als een (conservatieve) gelovige op McCain stemt dat hij niet volledig ongeïnformeerd is.
pi_63180740
McCain zag ik toevallig ff bij Jay Leno en hij had echt humor.
***** Kraak.....
pi_63180742
Die Obamamaha doet allemaal zo serieus dat is ook weer eng.
***** Kraak.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')