abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62957038
Alsof alles ineens zo veel anders wordt met Obama

Obama:
- Is voor de doodstraf
- Voor het recht op wapenbezit
- Tegen het homohuwelijk

etc.

http://www.elsevier.nl/we(...)ndse-fans-denken.htm

‘Wij zullen Osama Bin Laden vermoorden’
'Change!'
pi_62957053
In your face, Fiskus. . . /.
  woensdag 5 november 2008 @ 03:15:30 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_62957096
De enige reden dat Obama voor die stellingen is, is omdat die erg gevoelig liggen in de VS. Het liefst zou Obama alle wapens verbieden en langzaamaan homohuwelijk invoeren.
pi_62957100
Kun je nagaan hoe kut het beleid is van McCain, als Obama dáár nog links van weet te blijven.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62957116
hij is tegen wapenbezit hoor.
--> http://www.foxnews.com/story/0,2933,289373,00.html

verder zuigt obama evenhard als mccain. muppetshow.
pi_62957117
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:15 schreef Zwansen het volgende:
De enige reden dat Obama voor die stellingen is, is omdat die erg gevoelig liggen in de VS. Het liefst zou Obama alle wapens verbieden en langzaamaan homohuwelijk invoeren.
Hij neemt ze stiekem onder z'n hoede en trouwt ze in zijn boomhut.

Want zo is Barack.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62957138
quote:
Dat is idd een verklaring die ik vaak hoor. Dat is me iets te makkelijk, veel te veel vanuit het Nederlands perspectief. Hoe zie je dat voor je? Dat naar buiten toe hij standpunten inneemt die voor 100% afwijken van wat hij daadwerkelijk vindt? Betrouwbare politicus dan..
  woensdag 5 november 2008 @ 03:18:17 #9
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62957141
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Salvad0R het volgende:

verder zuigt obama evenhard als mccain. muppetshow.
Juist.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_62957145
Obamania. Het is wel vermakelijk.

Veel zal er niet veranderen waardoor een deceptie op de loer ligt. Mja de tijd zal het wel leren eerst maar wachten op de officiële uitslag dat Obama heeft gewonnen.
pi_62957150
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Betrouwbare politicus dan..
Het idéé.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62957214
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:16 schreef Salvad0R het volgende:

( )
Hij is specifiek tegen assaultweapons, oftewel, machinegeweren, niet tegen wapenbezit in het algemeen, het recht dus.
pi_62957297
quote:
Obama: 7000 extra militairen naar Afghanistan
Als Balkenende dit had gezegd, was het land te klein. Obama-fans
pi_62957307
quote:
Dus hij is een populist?
  woensdag 5 november 2008 @ 03:28:52 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62957324
Wie het ook wordt. Het is altijd beter dan George Bush.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62957334
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:22 schreef Fiskus het volgende:

[..]

( )
Hij is specifiek tegen assaultweapons, oftewel, machinegeweren, niet tegen wapenbezit in het algemeen, het recht dus.
Alsof je met zo'n stelling aan kan komen zetten als je presidentiele ambities hebt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62957338
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dus hij is een populist?
Change!
pi_62957345
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:26 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Vergelijk je nu oprecht Amerika met een landje dat er een keer of vijftig in past?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62957362
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:29 schreef Nosh het volgende:

[..]

Vergelijk je nu oprecht Amerika met een landje dat er een keer of vijftig in past?

Ik typeer slechts de hypocrisie.
pi_62957376
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:29 schreef mcyodogg het volgende:
Alsof je met zo'n stelling aan kan komen zetten als je presidentiele ambities hebt.
Principes zijn dus ondergeschikt aan mooie baantjes in Washington? Is dat nou wat 'change' inhoudt? Het lijkt de PvdA wel.
pi_62957387
Mensen die aan de EUR studeren, begrijpen het tenminste
pi_62957478
Obama is niet tegen het homohuwelijk. Hij wil alleen dat het op statelijk niveau regelen ipv van federaal niveau.Verder is Obama natuurlijk nog een stuk rechtser van de VVD hier is.
pi_62957538
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Fides het volgende:
Obama is niet tegen het homohuwelijk. Hij wil alleen dat het op statelijk niveau regelen ipv van federaal niveau.Verder is Obama natuurlijk nog een stuk rechtser van de VVD hier is.
De VVD is echter wel degelijk voor homohuwelijk om maar iets te noemen.

Ik krijg bij Obama alleen vaak het idee dat hij dingen zegt die hij zelf persoonlijk niet eens zo zeer meent. Puur om verkiesbaar te kunnen zijn voor de gemiddelde amerikaan.

Maar ik snap ook niet dat intelligente mensen toch gelovig kunnen zijn. Dat kan ik niet geloven dat ze het echt menen, maar het lijkt toch echt zo te zijn. Dus wie weet vul ik wel iets in op grond van het feit van een beeld dat ik van hem heb.
pi_62957544
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:30 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Nee, je vergelijkt twee politieke situaties met elkaar, terwijl het algemeen bekend is dat het 'links' van de VS, hier nog altijd heel dicht bij de VVD ligt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62957558
Het is zo zonde dat de Republikeinen niet voor Mitt Romney gekozen hebben. Hij slaagde er in voor het eerst sinds lange tijd Massachusetts weer in als Republikein om daar gouverneur te worden. Tevens is hij erg goed op het gebied van de economie, hij had het Obama in deze tijd zeker erg moeilijk gemaakt.
pi_62957639
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Principes zijn dus ondergeschikt aan mooie baantjes in Washington? Is dat nou wat 'change' inhoudt? Het lijkt de PvdA wel.
Nee, maar als je iets wil bereiken zul je ook dingen moeten inleveren. In een democratie kan je niet anders. Je kan ook aan al je principes vast houden, maar dan krijg je niets voor elkaar.
  woensdag 5 november 2008 @ 03:50:10 #27
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62957682
Hollandse Obama-fans lachen opgewekt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62957719
En dan is Obama er en dan? Afwachten wat hij er van gaat maken. Ik ruik een Wolf in Sheeps Clothing.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62957769
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik ruik een Wolf in Sheeps Clothing.
Leg uit?
pi_62957803
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:55 schreef Fides het volgende:

[..]

Leg uit?
Man-E-Faces vindt dat negers stinken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62958225
quote:

[..]

Nee, maar wel dat je enige concessies moet doen wil je uberhaupt de kans krijgen om dingen aan te pakken. Kwestie van prioriteiten.
pi_62958278
quote:

[..]

Het is ook niet onze oorlog. Nadenken lukt je niet meer zo goed op dit uur?
pi_62958310
Nu doe je net alsof alle Nederlanders deze standpunten aanhangen:

- Tegen de doodstraf
- Tegen wapenbezit
- Voor het homohuwelijk
  woensdag 5 november 2008 @ 04:45:34 #35
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_62958321
Ik verwacht toch wel een serieuze aanslag op Obama gedurende z'n presidentschap. Dat wil niet meteen z'n dood betekenen maar goed. Er zijn zat mongolen die dit niet kunnen verkroppen.

Maar goed als McCain nu toch aan de winnende hand zouden er rellen uitbreken. Dat zag ik ook nog wel gebeuren.
pi_62958350
TS is
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62959114
quote:

[..]

Appels... Peren... Lul... koekjestrommel
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
pi_62959253
quote:
Op woensdag 5 november 2008 04:44 schreef DrDentz het volgende:
Nu doe je net alsof alle Nederlanders deze standpunten aanhangen:

- Tegen de doodstraf
- Tegen wapenbezit
- Voor het homohuwelijk
denk het wel ja, prima toch>??
pi_62959451
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:57 schreef Nosh het volgende:

[..]

Man-E-Faces vindt dat negers stinken.
Dat maak jij ervan.
pi_62959653
quote:
Op woensdag 5 november 2008 05:48 schreef henkway het volgende:

[..]

denk het wel ja, prima toch>??
Als ik in Amerika woonde zou ik niet als een Nederlander denken
pi_62960195
Geen change. Nou hoe blind ben je dan. Change is al gebeurd.

Weet jij hoe het climaat was in de VS zo'n half jaar geleden??? Angst, haat, wantrouwen in je medemens. Obama heeft met zijn campagne al een change gebracht. Heb je eens op zijn rally gekeken hoe de mensen op eens weer konden lachen? Weer konden dromen van een betere toekomst? Waar Bush 8 jaar lang met angstzaaien de mensen naar beneden heeft geduwt, is er nu iemand die mensen laat opstaan, zamen.

Nou als dit geen change is, dan weet ik het ook niet. En dat is de change waar hij het over heeft. 4 jaar presidentschap zijn echt veel meer dan 3 punten (doodstraf, homohuwelijk & wapens). Het belangrijkst aan een leider blijft nog steeds hoe hij mensen lijdt. Met angst en wanhoop ("terreur") of met hoop (concrete plannen voor verbetering van health care etc).
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_62960245
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:18 schreef Fiskus het volgende:
Dat is idd een verklaring die ik vaak hoor. Dat is me iets te makkelijk, veel te veel vanuit het Nederlands perspectief. Hoe zie je dat voor je? Dat naar buiten toe hij standpunten inneemt die voor 100% afwijken van wat hij daadwerkelijk vindt? Betrouwbare politicus dan..
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:30 schreef Fiskus het volgende:

TS is naïef door te denken dat politici betrouwbaar zijn.

Als je in Amerika tegen de wapenwet bent krijg je geen voet aan de grond. Of Obama nou écht voor of tegen is weet alleen hij, maar geen politicus die serieus aan de macht wil komen zal het voorlopig toegeven.
pi_62960302
quote:

[..]

Sommigen herkenden dàt dan ook en zij wisten daarom wat hen te doen stond.
pi_62960330
John Pilger
quote:
The lesson learned is that no presidential candidate, least of all a Democrat awash with money from America's "banksters", as Franklin Roosevelt called them, can or will challenge a militarised system that controls and rewards him. Obama's job is to present a benign, even progressive face that will revive America's democratic pretensions, internationally and domestically, while ensuring nothing of substance changes.

Among ordinary Americans desperate for a secure life, his skin colour may help him regain this unjustified "trust", even though it is of a similar hue to that of Colin Powell, who lied to the United Nations for Bush and now endorses Obama. As for the rest of us, is it not time we opened our eyes and exercised our right not to be lied to, yet again?
  woensdag 5 november 2008 @ 09:19:24 #45
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62961361
Een groot deel van de Nederlanders is ook voor de doodstraf!

En zolang er in Nederland onschuldige mensen vermoord worden door TBSsers op proefverlof, zie ik ze liever simpelweg verdwijnen...
censuur :O
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 09:24:43 #46
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62961481
Lachwekkend? Meer plaatsvervangende schaamte voor hun naïviteit.
Carpe Libertatem
  woensdag 5 november 2008 @ 09:25:39 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62961505
Och als er gebroken wordt met het destructieve Bush-beleid dan is dat al Change genoeg
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 09:31:22 #48
230491 Zith
pls tip
pi_62961634
Ik vind eerder de 'rechtse' McCain aanhangers wereldvreemd. Vaak zijn het van die academische balletjes die graag willen laten zien dat zij het allemaal wel (beter) weten. Op de vraag waarom McCain dan beginnen ze (zoals H. Baalen, VVD) erover dat de meeste nederlanders niet weten dat obama hier of daarvoor is... Ja dat was de vraag niet

Verder is er wel degelijk een verschil tussen McCain's anti-homohuwelijk en die van Obama, McCain wilt dat de federale overheid de beslissing maakt over alle staten, en Obama wilt zich er liever niet mee bemoeien en wilt dat elke staat voor zichzelf mag beslissen of ze het toestaan of niet. Als nederlander voor het homohuwelijk zie ik wel in welke voordeliger is, niet?

Verder op de claim dat we er toch niets van merken ; ik weet niet of jij als studentikoze bal in die tijd je al bezig heild met internationale politiek, maar ik voelde wel een directe verandering toen het van de zuinige en diplomatieke Clinton naar big-spender en aggresieve Bush ging. De USA was niet het meest gehaatte land in de wereld (ook in de westerse wereld!!) onder Clinton, wel onder Bush - het maakt wel degelijk uit wie leider is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_62961756
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:31 schreef Zith het volgende:
Verder op de claim dat we er toch niets van merken ; ik weet niet of jij als studentikoze bal in die tijd je al bezig heild met internationale politiek, maar ik voelde wel een directe verandering toen het van de zuinige en diplomatieke Clinton naar big-spender en aggresieve Bush ging. De USA was niet het meest gehaatte land in de wereld (ook in de westerse wereld!!) onder Clinton, wel onder Bush - het maakt wel degelijk uit wie leider is.
Vertel, wat merkte jij er, als individu, direct van. Concrete voorbeelden graag.
pi_62961803
ts kan er niet mee omgaan
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')