Ik zie je sintmuts... eigenlijk moet de staf in die bewegende arm!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]hoezo niet? zie je een kruis? Ik zie hem wel.
VentiInhalatietroepquote:Op woensdag 5 november 2008 10:16 schreef BrandX het volgende:
Terug van arts; een of ander inhalatiegebeuren gekregen en vrijdag longfoto.
En nu: KOFFIE
Ik zie een bokser.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:29 schreef BrandX het volgende:
hoezo niet? zie je een kruis? Ik zie hem wel.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie je sintmuts... eigenlijk moet de staf in die bewegende arm!
Ik zal wel even kijken of ik vanavond nog wat tijd over heb!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
sintmuts en bewegende boksarm idd.
Staf in die hand zou idd cool zijn, heb de komende dagen alleen geen tijd om het te doen. Baal wel, normaal help ik altijd in FEE voor avatars maken
Precies, al die mensen die zich daar druk om maken...quote:Op woensdag 5 november 2008 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow joh, ben je daarvoor opgebleven? Ik lees dat soort dingen altijd wel de volgende dag in het nieuws hoor.
Ik geloof dat dequote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Precies, al die mensen die zich daar druk om maken...
Het gaat om een president in het buitenland, waar wij geen enkele invloed op hebben.
Nouja, uiteindelijk heeft hij misschien wel wat invloed op de rest van de landen. Maar goed. Ben benieuwd wat 'ie allemaal gaat sjouwen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef OA het volgende:
Precies, al die mensen die zich daar druk om maken...
Het gaat om een president in het buitenland, waar wij geen enkele invloed op hebben.
O ja, en ik ben het eens met de inhoud van de gequote post!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat deerg toepasselijk is als je straks de dagcijfers hebt gepost
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef DaMart het volgende:
Ik geloof dat deerg toepasselijk is als je straks de dagcijfers hebt gepost
.
Ik kom zelden tot nooit in POLquote:Op woensdag 5 november 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Hoezo? Ben je losgegaan in POL?
Ohw okay.quote:
Aha.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:41 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn aanwezigheid gisteren wat meer gespreid.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken of ik vanavond nog wat tijd over heb!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:18 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 4 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 177 Pheno
13. 133 Californium
28. 102 DaMart
32. 096 Houniet
38. 087 MPG
46. 077 Bengeltje
47. 076 Muck
53. 071 Kuukske
68. 058 Dr_Flash
Ah, jullie hebben weer verzaakt zie ik. Zelfs op een gevoelsmatige rustige dag van mijquote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:.
En dit is nog zonder de posts die niet meetellen.
Oeh! Spannendquote:Op woensdag 5 november 2008 11:13 schreef Klonk het volgende:
voor het goed verlopen van het solligesprek en dat de afnemers van dat gesprek door de zenuwachtigheid van mijn vriendin kunnen kijken
Alweer op zoek naar een nieuwe baan?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:13 schreef Klonk het volgende:
voor het goed verlopen van het solligesprek en dat de afnemers van dat gesprek door de zenuwachtigheid van mijn vriendin kunnen kijken
Ik denk dat die afnemers wel wat zenuwen gewend zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 11:13 schreef Klonk het volgende:
Ze kan altijd nog fokmoderator worden, ze heeft al een kruiwagen.quote:
Verhip!quote:
Meestal duurt dat wel enkele dagen,.. Maar wie weet!quote:Op woensdag 5 november 2008 11:47 schreef Klonk het volgende:
nou, het is goed gegaan voor haar gevoel (en dat had ze de vorige keren niet) dus nu wachten op de uitslag en dat zal vandaag wel niet gaan lukken...
Going strong. Hoest met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |