4 uurtjes slaap en een half uurtje om in slaap te komen... moet lukken toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan hou ik het tot dan uit... Moet er wel weer om 6 uur uit
Dat moet mij ook wel ook lukkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Obama Florida, Virginia en Ohio weet binnen te halen is het om 1.30 uur bekeken
Zo'n historisch moment wil ik wel "live" meemakenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef pberends het volgende:
Ik ga gewoon slapen hoor, Obama wordt het toch wel.
Ik heb zeker een andere CNNquote:
CNN USA stream::quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef Toad het volgende:
Voor degene die het moeten doen met CNNI: om 22:00 schakelen ze over naar CNN Usa, The Situation Room/Wolf Blitzer.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb zeker een andere CNNIk zie helemaal geen Joe de Loodgieter
Hij kreeg wat kritische vragen en werd boos en de CNN-kerel zei dat hij op nationale TV McCain heeft gesteund en daarmee fair game was. Hij zeikde over principes e.d. Komt binnenkort wel op youtube.quote:
Bekijk CNN USA ipv CNN International:quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb zeker een andere CNNIk zie helemaal geen Joe de Loodgieter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |