4 uurtjes slaap en een half uurtje om in slaap te komen... moet lukken toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan hou ik het tot dan uit... Moet er wel weer om 6 uur uit
Dat moet mij ook wel ook lukkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Als Obama Florida, Virginia en Ohio weet binnen te halen is het om 1.30 uur bekeken
Zo'n historisch moment wil ik wel "live" meemakenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:44 schreef pberends het volgende:
Ik ga gewoon slapen hoor, Obama wordt het toch wel.
Ik heb zeker een andere CNNquote:
CNN USA stream::quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef Toad het volgende:
Voor degene die het moeten doen met CNNI: om 22:00 schakelen ze over naar CNN Usa, The Situation Room/Wolf Blitzer.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb zeker een andere CNNIk zie helemaal geen Joe de Loodgieter
Hij kreeg wat kritische vragen en werd boos en de CNN-kerel zei dat hij op nationale TV McCain heeft gesteund en daarmee fair game was. Hij zeikde over principes e.d. Komt binnenkort wel op youtube.quote:
Bekijk CNN USA ipv CNN International:quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb zeker een andere CNNIk zie helemaal geen Joe de Loodgieter
Thanx ik zag het al, maar moet downloaden, ik schakel dan wel over naar Ned 1 ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:54 schreef Fokski het volgende:
[..]
Bekijk CNN USA ipv CNN International:
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=48b3164f6b535
Anders mag je om 5:00 naar CNN sports gaan kijken met Eric Badou.
Momenteel CNNquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Naar welke zender kijken jullie nu??
God forbid, Palin achter de knoppen, dat wil ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat McCain zou winnen is niet zo erg. Maar als hij vervolgens dood gaat....
Via de website?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef Fokski het volgende:
Ik kijk online naar CNN en MSNBC en ga het echte werk op MSNBC volgen wanneer Matthews, Olbermann en Gregory beginnen. Dat is een stuk menselijker dan robot Blitzer met zijn situation room. Indien relevant voor wat leedvermaak naar Fox News.
Ik heb voorlopig nog voetbal op de achtergrond terwijl ik op internet alvast wat sites opzoek die ik overzichtelijk vind om te bekijken voor als de uitslagen binnenkomen. Kan ik snel de info zien die ik wil zien. Bij Pauw en witteman begint de tv avond voor mij. Ik dacht eerst dat ik ging slapen, maar morgen heb ik alleen opruimen op de planning staan, dat kan ook met wallen onder de ogen.quote:
Maar de Big Mac is nooit het assortiment uit geweestquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef Urquhart het volgende:
"Mac is back" aldus McCain op CNN net![]()
Ik kreeg daar een teller van de stemmen, nu niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef BigKahuna het volgende:
http://elections.foxnews.com/states_map/index.html
ik schakel straks ook over naar Ned.1. Ik weet nog niet of ik de hele nacht ga kijken, ik denk dat ik ga slapen en wat eerder ga opstaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog voetbal op de achtergrond terwijl ik op internet alvast wat sites opzoek die ik overzichtelijk vind om te bekijken voor als de uitslagen binnenkomen. Kan ik snel de info zien die ik wil zien. Bij Pauw en witteman begint de tv avond voor mij. Ik dacht eerst dat ik ging slapen, maar morgen heb ik alleen opruimen op de planning staan, dat kan ook met wallen onder de ogen.
MSNBC via http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/22887506#22887506 of www.blinkotv.comquote:
whehe, hopelijk zijn het de laatste stuiptrekkingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef Caesu het volgende:
ik ga vooral FOX kijken. voor leedvermaak.
het gaat nu de hele tijd over Black Panthers die bij een stembureau rondhangen.
Tuurlijk, deze Mac wordt al jaren geconserveerd in formaldehyde...quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef Urquhart het volgende:
"Mac is back" aldus McCain op CNN net![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |