Ja, gewoon doen!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:10 schreef Koningin het volgende:
Misschien dat ik ze hier eens doe plaatsen.
Mooi CrazyMoon, erg speciaal zo'n laatste foto van net (een dag) voor de bevallingquote:Op donderdag 6 november 2008 14:58 schreef CrazyMoon het volgende:
laatste buikfoto (dag voor de bevalling)
[ afbeelding ]
ik mis em nog niet (maar dat komt wel weer...)
Danke, probleem is dat ze niet zo makkelijk stil blijft zitten voor foto's, tis en blijft een Beagle.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef Jose81 het volgende:
Koningin, leuk! En binnenkort ook één met viervoeter, he![]()
Natuurlijk beledig je mij hiermee niet Jose81.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef Jose81 het volgende:
Vero-Mama, wat een mooie foto's heb je geplaatst! En jij bent dus ook bij Babyview in Arnhem geweest (ikke ook!) ik vind je echo's ook super mooi!! En misschien heel stom dat ik het zeg (maar zo bedoel ik het niet), maar ik vind het wel heel bijzonder dat je zoveel foto's van jezelf plaatst waar je je brandwonden op kunt zien... ik weet niet of het knap van je is, want zo bèn je... maar toch... ik moest het even kwijt... ik hoop niet dat ik beledigend over ben gekomen, want dat is echt helemaal niet mijn bedoeling... maar ik heb er gewoon respect voor!![]()
ik ben blij dat je het zo opvat... ik moest het gewoon kwijt, maar wist niet goed hoe ik het moest zeggen. Ik heb een poging gewaagdquote:Op maandag 10 november 2008 14:48 schreef Vero-Mama het volgende:
Natuurlijk beledig je mij hiermee niet Jose81.
Vindt het een erg groot compliment.
Omdat ik het al sinds mijn jeugd heb is het voor mij heel normaal, ik weet niet beter.
Ik voel me ook niet minder dan anderen, en ben zo ook net als jullie super trots op mijn buikje en laat dat dan ook graag zien.
Hierbij hou ik dan ook geen rekening met mijn littekens, kan me ook voorstellen dat sommige dit als schokkend ervaren om te zien.
Maar ben blij dat dat heeel zelden voorkomt, te veel lieve mensen ier op het forum.
Liefs veer
Mooie bol Ingridquote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vandaag gemaakt met 33+4 weken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep. Ik draag naar binnen zoals de vk zegt. Soms jammer, maar ook wel handig. Alleen irritant dat sommigen denken dat je dan helemaal geen last hebt verder. "Hoe kun je nou last hebben van bv je banden met zo'n kleine buik."quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:44 schreef Vlindur het volgende:
Ingrid, Ik vind dat je buik nog steeds bescheiden is!
Bleef je hijj Kim ook zo klein?
Nope. Dat was bij Kim, dus bijna 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Hey!
Je haar!!
Toch afgeknipt? Staat je mooien je buik staat je ook mooi
leuk, ik ben benieuwd of alle streepies over 30 weken rechte lijnen gaan wordenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:22 schreef Vicky het volgende:
Mijn 1e buikfoto:
[ afbeelding ]
11 weken en 6 dagen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef logout het volgende:
[..]
leuk, ik ben benieuwd of alle streepies over 30 weken rechte lijnen gaan worden
quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Burdie het volgende:
Mooi zeg.
Maarreh... verklap je nu ineens toch het geslacht van de baby?!
Edit: of bedoel je dat met 'eigen idee van de buikpainters'?.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Burdie het volgende:
Mooi zeg.
Maarreh... verklap je nu ineens toch het geslacht van de baby?!
Edit: of bedoel je dat met 'eigen idee van de buikpainters'?.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Jose, ik had jouw buik helemaal niet gezienmaar jeetje jij hebt ook een volle
buik zeg, erg mooi
En je was in het begin nog wel zo angstig dat je buik te weinig groeide, hij heeft het helemaal ingehaald.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:26 schreef Jose81 het volgende:
[..]
de eerste die mijn buik niet op vindt vallen! Haha...
. Tja, ik moet ook nog wel eens terug denken dat er tot 20 weken maar bar weinig te zien was... Sindsdien, is 'ie flink geploft zullen we maar zeggen...
![]()
Jij hebt trouwens ook een mooie buik zeg! Is het nu nog veel verschil met je Twan-buik?
Reinhilde, wat leuk zeg, die beschilderde buik!! Super leuk!
Twan was groot ja, hij was 55 cm en woog 3920 gram bij geboorte... ik ga daar nu maar weer van uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Wauw Diaan, wat ben je gegroeid!Was Twan een grote baby bij geboorte eigenlijk?
En Reinhilde, da's ook een mooie! Lief babybuikje <3
En een Vicky-buik <3 Ga je elke week een foto maken vanaf nu?
Nee valt wel mee hoor, hij is redelijk gemiddeld. Nu zo'n 1 meter 27 ofzo....quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's inderdaad een flinkerd qua lengteIs altijd zo gebleven, toch?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef Belana het volgende:
reinhilde, grappig hoor
diaan, je buik is scheef
Denk ok de 2 weken.. ligt eraan hoe hard ie groeitquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef RockabeIIa het volgende:
En een Vicky-buik <3 Ga je elke week een foto maken vanaf nu?
wow, wat is ie al duidelijk te zien...quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:22 schreef Vicky het volgende:
Mijn 1e buikfoto:
[ afbeelding ]
11 weken en 6 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen niet handig om vooraf stof te zuigenquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Estrys, wat leuk gedaan zo!
*onthoudt...
De rest van de meiden zijn ook prachtig!
Ja echt alle kanten en een lol dat we haddenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:40 schreef Brighteyes het volgende:Dat stuitert natuurlijk ook alle kanten op!
Hier is het allemaal Kims schuld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:08 schreef Reinhilde het volgende:
Het begon met 3 streepjes, da's nog helemaal niet erg. En toen ineens: *plof* buik vol.![]()
Nou ja. Badpakken dan maar he, voortaan?
Leuk!quote:Op maandag 24 november 2008 18:57 schreef Estrys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil de foto nog wat bewerken maar tochoverigens een idee van internet maar he beter goed gejat...
Toch wel flauw vind ik dat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:09 schreef Reinhilde het volgende:
Ingrid, dat had mijn vriendin ook! Op de uitgerekende dag nog een prachtige strakke buik, 2 dagen later: he-le-maal vol met striae, weer 2 dagen later was haar dochter er.
Dank je wel, Ik kan mijn ring nog gewoon af en aan doen zonder al teveel moeitequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:01 schreef Jose81 het volgende:
Ingrid & Fuente; wat een mooie buiken!!
DJMO jouw navel is nu compleet geplopt, he? De mijne blijft er een beetje half uitpuilen... kan niet beslissen denk ik wat 'ie nou wil...![]()
Ik zie trouwens hier en daar foto's met handen op de buik mooie (trouw)ringen... Die van mij heb ik uit voorzorg al een tijd terug om m'n ketting gehangen... veel te bang dat 'ie dan straks niet meer past en dat 'ie dan doorgeknipt moet worden...![]()
Estrys, echt leuk zeg... met die muisjes!!
Ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Reinhilde, wat een mooie buik! Zijn het de billetjes die zo 'uitsteken'?
Ik ook, ik probeer het een paar keer in de week ook gewoon... zolang het goed gaat, hou ik hem gewoon om.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dank je wel, Ik kan mijn ring nog gewoon af en aan doen zonder al teveel moeite
Je moet niet vergeten dat het nu helemaal opgerekt is, het plooit altijd wel wat terug hoor... komt tijd komt raad. Zou me er niet te druk om maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:36 schreef Reinhilde het volgende:
Ja erg he Diaan. Daar baal ik best een beetje van. De andere kant is nog erger...
Maar goed, er zijn ook mooie badpakken te koop, verberg ik de boel gewoon.
Goede instellingquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef Reinhilde het volgende:
Oh, ik maak me ook niet vreselijk druk, voor mij hoort het er gewoon bij.
Wat een mooie vorm heeft je buik Reinhilde!!!quote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef Reinhilde het volgende:
En dan mijn buik, met 39 wk 5 dg:
[ afbeelding ]
Als zij een tweeling heeft (met 3 weken verder dan jou) dan heb jij hem ookquote:
Fruppel heb jij nog zo'n mooie update?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:33 schreef Fruppel het volgende:
Jeutje wat zijn jullie buiken HARD gegroeid zeg ineens!
Echt hardstikke mooi!!
Ik heb er nu totaal (met 26 weken) bijna 3 kilo bijquote:Op zondag 23 november 2008 20:09 schreef Raissa het volgende:
Carmella, misschien een not-done vraag maar ik stel hem toch: ben jij qua gewicht al iets aangekomen?
En in de loop van de tijd worden de strepen heel licht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef Reinhilde het volgende:
Oh, ik maak me ook niet vreselijk druk hoor! Voor mij hoort het er gewoon bij.
Mijn mama heeft het ook, zo ziet het er nou eenmaal uit als je een kindje hebt gekregen.
En zo niet, dan bof je stiekem toch.![]()
wat doe jij staandquote:
Je bent verder nog zo goed in shape, dat vind ik altijd zo gaaf om te zien, als alleen die grote bol opvaltquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:51 schreef DJMO het volgende:
carmella, ik krijg het ook regelmatig te horen hoor; of ik er echt maar eentje krijg
Thanks voor je antwoord! Ik ben nu (met 27 weken) totaal 10 kilo kwijt en krijg er echt nog niets aanquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef Carmella het volgende:
Ik heb er nu totaal (met 26 weken) bijna 3 kilo bij
Ik zat hier eerst onder Little_Angel, en zag echt lang geleden altijd hele mooie foto's van jou. Dus op die manier ben je me bij geblevenquote:
idd weinigquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik zat hier eerst onder Little_Angel, en zag echt lang geleden altijd hele mooie foto's van jou. Dus op die manier ben je me bij gebleven. Maar ik denk niet dat mijn naam je iets zegt ofzo verder.
En lief die sokjes idd!
sinds wanneer heet ik carmellaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:03 schreef Reinhilde het volgende:
Dakota wat ben je mooi! En je buik ook!
En wat Carmella zegt, wat doe jij staand. Ga eens liggen.
Kei leuk dat je dat zo ziet!quote:
Dat doe ik ook zeker hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 22:02 schreef DJMO het volgende:
ik zou nu wel een foto maken A-E .. dat is leuk om te vergelijken later
geloof me.. op het einde wil je ervan afquote:Op woensdag 26 november 2008 22:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker hoor
Maar ik wil ook zo graag pronken
ow dat geloof ik hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
geloof me.. op het einde wil je ervan af
Ik kan 'm ook niet meer zien, en ik ben zo benieuwd!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:51 schreef mijsje het volgende:
[..]
heee, ligt het aan mij of is de foto niet meer te zien?
Haha! Ik dacht ook: "Je hebt een bolle toet buik Cattie!". En wat lijkt Ive op je!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef snoopy het volgende:
Wow, mooie buik Cattie! Je gezicht is ook wat voller![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 10:03 schreef DaviniaHR het volgende:dat ziet er idd goed uit!
Mooie buik!
Mooie buik!quote:Op maandag 1 december 2008 09:53 schreef iamredleader het volgende:
Ik kom ook even kijken, foto van mijn vrouw + inhoud![]()
[ afbeelding ]
29 weken en 4 dagen
zo hey, ga eens poppenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:28 schreef Fuente het volgende:
DJMO, je buik lijkt wel iets kleiner dan laatst? Wel heel erg mooi![]()
Jelief, Jaaaah een buikfoto! Wat mooi![]()
![]()
Hier dan, ik denk de laatste... 40 weken en 2 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja verschrikkelijk he? Heeft Twan gemaakt en ik was ondertussen iets op tv aan het kijken hahaha. Ik laat morgen (35 weken) nog even nieuwe foto's door Peaceman maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:52 schreef DJMO het volgende:
wat kijk je moeilijk op die tweede foto diaan???wel mooie foto's weer hoor
Ja vond ik ook, daarom heb ik mn avatar maar weer aangepast. Inmiddels een nieuwe aangevraagd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, dat is leuk zeg, zo die foto's.Dat haalde ik er net op je avatar niet uit.
Live schat, als je dat leuk vindt om te doen..download photoshop danquote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dit kun je er trouwens ook mee:
[ afbeelding ]
Ow het was even een verveelgril hahaha, ik denk niet dat het nog vaak gaat voorkomen. Maar is photoshop gratis dan??quote:Op maandag 8 december 2008 09:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
Live schat, als je dat leuk vindt om te doen..download photoshop danDan krijg je heel wat mooiere werkjes dan dit ' paintgedoe'
Okay, thnx... volgende week maar eens naar kijken dan. Vooralsnog verveel ik me niet...quote:Op maandag 8 december 2008 10:46 schreef Dakota het volgende:
alles op internet is gratis te verkrijgen (niet geheel legaal) maar je kan een 30 dagen trialversie downloaden op de adobesite..helpt perfect tegen verveling..;)
Jose, wat een mooie foto en je staat er stralend opquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Jose81 het volgende:
Leuk die foto's Diaan, die je bewerkt hebt...!!En wat leuk ook dat Twan foto's van je maakt...
![]()
Ik heb ook weer een paar foto's van afgelopen zondag...!![]()
Bij de kerstboom! 37 weken en 2 dagen zwanger!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:57 schreef bixister het volgende:
en josé, ook heel mooi! ik moest bij je foto wel meteen denken aan [urldit liedje[/url].![]()
![]()
ken je dat?
Nou ff een snelle dan. Deze is wel aardig gelukt alzegikhetzelf én er is een heel duidelijke buik te zien.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
En Noli, laat eens zien dan?Kunnen wij kijken of wij het dan mss zien op de foto's.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:09 schreef Dakota het volgende:
ik ben sindskort opengereten en heb een tijgerpatroontje gvrdmme
Zo hey, jouw buik is flink vooruit geschotenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef DJMO het volgende:
johan vind die striae sexy (zegt hij althans, of hij het zegt om mij te troosten weet ik niet) .. ik nietdus vandaar boxer zo hoog opgetrokken ... en BE och.. ik vind het wel best zo.. ik ga nu geen foto meer maken, ik kan haast niet meer op dit moment, niet staan, niet lopen.. kerstboom optuigen en voor vier dagen boodschappen doen, nee ik ga zo lekker op bed liggen
doe jij dan ook nog eens een fotootje!!!quote:Op zondag 14 december 2008 11:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
Zo hey, jouw buik is flink vooruit geschoten
mijne is lang niet zo bol..denk ook niet dat ie nog veel zal groeien.. heb er ook absoluut geen last van
nou moet je me even helpen.. welk liedje dan???quote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef Jose81 het volgende:
DJMO, leuk om jou ook weer te zien!! En ook bij de kerstboom...Enne... enne... enne... dat aan mij toegewezen liedje past ook wel bij jou, volgens mij!
![]()
![]()
Leuk is inderdaad om elke week een foto te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
afgezien van de reguliere blubbers is er hier nog niets te zien hoorzou niet goed zijn anders.
Maar ik ga wel vanmiddag een foto maken denk ik, leuk om te vergelijken strakjes.
Wat een lief bescheiden bolletje Raissaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Raissa het volgende:
Ik ben opeens giga gegroeid
Een foto van 29+6:
[ afbeelding ]
en eentje met kleren:
[ afbeelding ]
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Oh Jose, volgens mij heb jij een onwijs mooie keuken! Heb je ook een foto in kleur?
(En je hebt een mooie buik)
super mooi Raissa!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Raissa het volgende:
Ik ben opeens giga gegroeid
Een foto van 29+6:
[ afbeelding ]
en eentje met kleren:
[ afbeelding ]
Oh! die tegeltjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!![]()
[ afbeelding ]
Jose wat een mooie plaatjes, je hebt echt een prachtige bolquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Jose81 het volgende:
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef mijsje het volgende:
(zover had ik ook kunnen zijn nu... toch wel moeilijk soms...)
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef Carmella het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een hele dikke knuffel vanuit hier, het zal echt niet makkelijk voor je zijn
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
super mooi Raissa!!
(zover had ik ook kunnen zijn nu... toch wel moeilijk soms...)
ja, het is wel eens moeilijk en eigenlijk moet ik hier niet meer zoveel lezen, maar ik vind het ook zo mooi om te zien! en ik gun het iedereen ook om zo mooi zwanger te zijn!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje... oei... het moet inderdaad moeilijk voor je zijn om zwangere buiken te zien...![]()
![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Maar jouw tijd komt nog, echt!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja, het is wel eens moeilijk en eigenlijk moet ik hier niet meer zoveel lezen, maar ik vind het ook zo mooi om te zien! en ik gun het iedereen ook om zo mooi zwanger te zijn!Ik ben jaloers! (lees: gun het iedereen en wil het ook...dus niet afgunst...)
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Raissa het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Maar jouw tijd komt nog, echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |