Ja verschrikkelijk he? Heeft Twan gemaakt en ik was ondertussen iets op tv aan het kijken hahaha. Ik laat morgen (35 weken) nog even nieuwe foto's door Peaceman maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:52 schreef DJMO het volgende:
wat kijk je moeilijk op die tweede foto diaan???wel mooie foto's weer hoor
Ja vond ik ook, daarom heb ik mn avatar maar weer aangepast. Inmiddels een nieuwe aangevraagd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, dat is leuk zeg, zo die foto's.Dat haalde ik er net op je avatar niet uit.
Live schat, als je dat leuk vindt om te doen..download photoshop danquote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dit kun je er trouwens ook mee:
[ afbeelding ]
Ow het was even een verveelgril hahaha, ik denk niet dat het nog vaak gaat voorkomen. Maar is photoshop gratis dan??quote:Op maandag 8 december 2008 09:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
Live schat, als je dat leuk vindt om te doen..download photoshop danDan krijg je heel wat mooiere werkjes dan dit ' paintgedoe'
Okay, thnx... volgende week maar eens naar kijken dan. Vooralsnog verveel ik me niet...quote:Op maandag 8 december 2008 10:46 schreef Dakota het volgende:
alles op internet is gratis te verkrijgen (niet geheel legaal) maar je kan een 30 dagen trialversie downloaden op de adobesite..helpt perfect tegen verveling..;)
Jose, wat een mooie foto en je staat er stralend opquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Jose81 het volgende:
Leuk die foto's Diaan, die je bewerkt hebt...!!En wat leuk ook dat Twan foto's van je maakt...
![]()
Ik heb ook weer een paar foto's van afgelopen zondag...!![]()
Bij de kerstboom! 37 weken en 2 dagen zwanger!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:57 schreef bixister het volgende:
en josé, ook heel mooi! ik moest bij je foto wel meteen denken aan [urldit liedje[/url].![]()
![]()
ken je dat?
Nou ff een snelle dan. Deze is wel aardig gelukt alzegikhetzelf én er is een heel duidelijke buik te zien.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
En Noli, laat eens zien dan?Kunnen wij kijken of wij het dan mss zien op de foto's.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:09 schreef Dakota het volgende:
ik ben sindskort opengereten en heb een tijgerpatroontje gvrdmme
Zo hey, jouw buik is flink vooruit geschotenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:03 schreef DJMO het volgende:
johan vind die striae sexy (zegt hij althans, of hij het zegt om mij te troosten weet ik niet) .. ik nietdus vandaar boxer zo hoog opgetrokken ... en BE och.. ik vind het wel best zo.. ik ga nu geen foto meer maken, ik kan haast niet meer op dit moment, niet staan, niet lopen.. kerstboom optuigen en voor vier dagen boodschappen doen, nee ik ga zo lekker op bed liggen
doe jij dan ook nog eens een fotootje!!!quote:Op zondag 14 december 2008 11:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
Zo hey, jouw buik is flink vooruit geschoten
mijne is lang niet zo bol..denk ook niet dat ie nog veel zal groeien.. heb er ook absoluut geen last van
nou moet je me even helpen.. welk liedje dan???quote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef Jose81 het volgende:
DJMO, leuk om jou ook weer te zien!! En ook bij de kerstboom...Enne... enne... enne... dat aan mij toegewezen liedje past ook wel bij jou, volgens mij!
![]()
![]()
Leuk is inderdaad om elke week een foto te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
afgezien van de reguliere blubbers is er hier nog niets te zien hoorzou niet goed zijn anders.
Maar ik ga wel vanmiddag een foto maken denk ik, leuk om te vergelijken strakjes.
Wat een lief bescheiden bolletje Raissaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Raissa het volgende:
Ik ben opeens giga gegroeid
Een foto van 29+6:
[ afbeelding ]
en eentje met kleren:
[ afbeelding ]
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Oh Jose, volgens mij heb jij een onwijs mooie keuken! Heb je ook een foto in kleur?
(En je hebt een mooie buik)
super mooi Raissa!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Raissa het volgende:
Ik ben opeens giga gegroeid
Een foto van 29+6:
[ afbeelding ]
en eentje met kleren:
[ afbeelding ]
Oh! die tegeltjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!![]()
[ afbeelding ]
Jose wat een mooie plaatjes, je hebt echt een prachtige bolquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Jose81 het volgende:
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef mijsje het volgende:
(zover had ik ook kunnen zijn nu... toch wel moeilijk soms...)
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef Carmella het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een hele dikke knuffel vanuit hier, het zal echt niet makkelijk voor je zijn
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
super mooi Raissa!!
(zover had ik ook kunnen zijn nu... toch wel moeilijk soms...)
ja, het is wel eens moeilijk en eigenlijk moet ik hier niet meer zoveel lezen, maar ik vind het ook zo mooi om te zien! en ik gun het iedereen ook om zo mooi zwanger te zijn!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje... oei... het moet inderdaad moeilijk voor je zijn om zwangere buiken te zien...![]()
![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Maar jouw tijd komt nog, echt!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja, het is wel eens moeilijk en eigenlijk moet ik hier niet meer zoveel lezen, maar ik vind het ook zo mooi om te zien! en ik gun het iedereen ook om zo mooi zwanger te zijn!Ik ben jaloers! (lees: gun het iedereen en wil het ook...dus niet afgunst...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |