Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Oh Jose, volgens mij heb jij een onwijs mooie keuken! Heb je ook een foto in kleur?
(En je hebt een mooie buik)
super mooi Raissa!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Raissa het volgende:
Ik ben opeens giga gegroeid
Een foto van 29+6:
[ afbeelding ]
en eentje met kleren:
[ afbeelding ]
Oh! die tegeltjesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!![]()
[ afbeelding ]
Jose wat een mooie plaatjes, je hebt echt een prachtige bolquote:Op woensdag 17 december 2008 19:02 schreef Jose81 het volgende:
Ja, heb ik... deze foto had ik ook vanmiddag gemaakt... met koe!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef mijsje het volgende:
(zover had ik ook kunnen zijn nu... toch wel moeilijk soms...)
quote:Op donderdag 18 december 2008 01:36 schreef Carmella het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een hele dikke knuffel vanuit hier, het zal echt niet makkelijk voor je zijn
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
super mooi Raissa!!
(zover had ik ook kunnen zijn nu... toch wel moeilijk soms...)
ja, het is wel eens moeilijk en eigenlijk moet ik hier niet meer zoveel lezen, maar ik vind het ook zo mooi om te zien! en ik gun het iedereen ook om zo mooi zwanger te zijn!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje... oei... het moet inderdaad moeilijk voor je zijn om zwangere buiken te zien...![]()
![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor! Maar jouw tijd komt nog, echt!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef mijsje het volgende:
[..]
ja, het is wel eens moeilijk en eigenlijk moet ik hier niet meer zoveel lezen, maar ik vind het ook zo mooi om te zien! en ik gun het iedereen ook om zo mooi zwanger te zijn!Ik ben jaloers! (lees: gun het iedereen en wil het ook...dus niet afgunst...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |