Live schat, als je dat leuk vindt om te doen..download photoshop danquote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dit kun je er trouwens ook mee:
[ afbeelding ]
Ow het was even een verveelgril hahaha, ik denk niet dat het nog vaak gaat voorkomen. Maar is photoshop gratis dan??quote:Op maandag 8 december 2008 09:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
Live schat, als je dat leuk vindt om te doen..download photoshop danDan krijg je heel wat mooiere werkjes dan dit ' paintgedoe'
Okay, thnx... volgende week maar eens naar kijken dan. Vooralsnog verveel ik me niet...quote:Op maandag 8 december 2008 10:46 schreef Dakota het volgende:
alles op internet is gratis te verkrijgen (niet geheel legaal) maar je kan een 30 dagen trialversie downloaden op de adobesite..helpt perfect tegen verveling..;)
Jose, wat een mooie foto en je staat er stralend opquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Jose81 het volgende:
Leuk die foto's Diaan, die je bewerkt hebt...!!En wat leuk ook dat Twan foto's van je maakt...
![]()
Ik heb ook weer een paar foto's van afgelopen zondag...!![]()
Bij de kerstboom! 37 weken en 2 dagen zwanger!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:57 schreef bixister het volgende:
en josé, ook heel mooi! ik moest bij je foto wel meteen denken aan [urldit liedje[/url].![]()
![]()
ken je dat?
Nou ff een snelle dan. Deze is wel aardig gelukt alzegikhetzelf én er is een heel duidelijke buik te zien.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
En Noli, laat eens zien dan?Kunnen wij kijken of wij het dan mss zien op de foto's.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:09 schreef Dakota het volgende:
ik ben sindskort opengereten en heb een tijgerpatroontje gvrdmme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |