Ja, gewoon doen!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:10 schreef Koningin het volgende:
Misschien dat ik ze hier eens doe plaatsen.
Mooi CrazyMoon, erg speciaal zo'n laatste foto van net (een dag) voor de bevallingquote:Op donderdag 6 november 2008 14:58 schreef CrazyMoon het volgende:
laatste buikfoto (dag voor de bevalling)
[ afbeelding ]
ik mis em nog niet (maar dat komt wel weer...)
Danke, probleem is dat ze niet zo makkelijk stil blijft zitten voor foto's, tis en blijft een Beagle.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef Jose81 het volgende:
Koningin, leuk! En binnenkort ook één met viervoeter, he![]()
Natuurlijk beledig je mij hiermee niet Jose81.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef Jose81 het volgende:
Vero-Mama, wat een mooie foto's heb je geplaatst! En jij bent dus ook bij Babyview in Arnhem geweest (ikke ook!) ik vind je echo's ook super mooi!! En misschien heel stom dat ik het zeg (maar zo bedoel ik het niet), maar ik vind het wel heel bijzonder dat je zoveel foto's van jezelf plaatst waar je je brandwonden op kunt zien... ik weet niet of het knap van je is, want zo bèn je... maar toch... ik moest het even kwijt... ik hoop niet dat ik beledigend over ben gekomen, want dat is echt helemaal niet mijn bedoeling... maar ik heb er gewoon respect voor!![]()
ik ben blij dat je het zo opvat... ik moest het gewoon kwijt, maar wist niet goed hoe ik het moest zeggen. Ik heb een poging gewaagdquote:Op maandag 10 november 2008 14:48 schreef Vero-Mama het volgende:
Natuurlijk beledig je mij hiermee niet Jose81.
Vindt het een erg groot compliment.
Omdat ik het al sinds mijn jeugd heb is het voor mij heel normaal, ik weet niet beter.
Ik voel me ook niet minder dan anderen, en ben zo ook net als jullie super trots op mijn buikje en laat dat dan ook graag zien.
Hierbij hou ik dan ook geen rekening met mijn littekens, kan me ook voorstellen dat sommige dit als schokkend ervaren om te zien.
Maar ben blij dat dat heeel zelden voorkomt, te veel lieve mensen ier op het forum.
Liefs veer
Mooie bol Ingridquote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vandaag gemaakt met 33+4 weken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep. Ik draag naar binnen zoals de vk zegt. Soms jammer, maar ook wel handig. Alleen irritant dat sommigen denken dat je dan helemaal geen last hebt verder. "Hoe kun je nou last hebben van bv je banden met zo'n kleine buik."quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:44 schreef Vlindur het volgende:
Ingrid, Ik vind dat je buik nog steeds bescheiden is!
Bleef je hijj Kim ook zo klein?
Nope. Dat was bij Kim, dus bijna 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Hey!
Je haar!!
Toch afgeknipt? Staat je mooien je buik staat je ook mooi
leuk, ik ben benieuwd of alle streepies over 30 weken rechte lijnen gaan wordenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:22 schreef Vicky het volgende:
Mijn 1e buikfoto:
[ afbeelding ]
11 weken en 6 dagen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef logout het volgende:
[..]
leuk, ik ben benieuwd of alle streepies over 30 weken rechte lijnen gaan worden
quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Burdie het volgende:
Mooi zeg.
Maarreh... verklap je nu ineens toch het geslacht van de baby?!
Edit: of bedoel je dat met 'eigen idee van de buikpainters'?.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Burdie het volgende:
Mooi zeg.
Maarreh... verklap je nu ineens toch het geslacht van de baby?!
Edit: of bedoel je dat met 'eigen idee van de buikpainters'?.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Jose, ik had jouw buik helemaal niet gezienmaar jeetje jij hebt ook een volle
buik zeg, erg mooi
En je was in het begin nog wel zo angstig dat je buik te weinig groeide, hij heeft het helemaal ingehaald.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:26 schreef Jose81 het volgende:
[..]
de eerste die mijn buik niet op vindt vallen! Haha...
. Tja, ik moet ook nog wel eens terug denken dat er tot 20 weken maar bar weinig te zien was... Sindsdien, is 'ie flink geploft zullen we maar zeggen...
![]()
Jij hebt trouwens ook een mooie buik zeg! Is het nu nog veel verschil met je Twan-buik?
Reinhilde, wat leuk zeg, die beschilderde buik!! Super leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |