quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Mogen de mensen die niet meegaan naar de meet ook mee doen met die weddenschap?quote:BT proberen te versieren (hier komt nog een weddenschap over)
Goed idee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef Klautje het volgende:
Goed idee. KLB SC2: voor alle paria's / outcasts.
Outcast = Buiten de kastes
Gewoon het postnummer bijhouden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Tevens, hoe mik je toch altijd zo goed die lapo?
ben gewoon baasquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Tevens, hoe mik je toch altijd zo goed die lapo?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef IQM het volgende:
Ik mag van m'n moeder niet wedden als ik zeker weet dat ik ga winnen.
Bijzonder spijtig, want dit is toch wel een bazig idee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag toch niet. We mogen geen kliekjes vormen
quote:
Ik mis d'r ook alquote:
Wat kopen?quote:
spekkoekquote:
quote:
NOHquote:
Er zitten hier zat toko's...quote:
Niet geschoten is altijd mis. Ik zal er vanavond een topic over openen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bijzonder spijtig, want dit is toch wel een bazig idee.
DOEN !quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hier zat toko's...
Misschien toch eens een binnenwandelen om spekkoek te gaan halen![]()
fierquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een nieuwe tandenborstel, ben er helemaal fier op![]()
Zal ik zeker doenquote:
quote:
Hey, daar is ze!!! Stellaquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef superXmacho het volgende:
Spekkoek?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
┏┫ ┏┓ ┏┓ ┣┓ ┃┃
┗┫ ┃ ┣┛ ┏━━┻┃President Obama!
┃ ┗━━━┛ ┃ ┣━━ ┃Change We Trust
┗━━━┳━━━┛ ┣━━ ┃
┏━━▇▇▇━━━━━┻
PLEASE DON'T LET THE WORLD DOWN, VOTE OBAMA!
★°°•.★°°•.★°°•.
_./'\._¸¸
*•. .•* * YES WE CAN!!!!
/.•*•.\ •¤*
WE MUST STOP BUSH 3!
quote:
u bent ook tegen klonenquote:
dan denk je dat toch lekker maar het is niet zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef dagdag het volgende:
we love you stella we...
no tog niet because
she has a kin
/CAREquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen![]()
Ben alleen wel bang dat ik er verslaafd aan ga raken
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef dagdag het volgende:
we love you stella we...
no tog niet because
she has a kin
Link?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dan denk je dat toch lekker maar het is niet zo.
Wil je bewijs:
zie me hyves.
Dieren klonen FTWquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
u bent ook tegen klonen
bedoelt u in het algemeen alles dus ook dieren
ik wil hierop reagerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dan denk je dat toch lekker maar het is niet zo.
Wil je bewijs:
zie me hyves.
Beetje welquote:
Kan je zelf nicks bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik wil hierop reageren
maar hou je bek ken je plek houd me tegen
Mensen klonen lijkt me ook wel kekke. Kan ik lekker thuis zitten de hele dag fappen nuttige dingen doen, terwijl mijn kloon het werk doet en geld binnen brengt.quote:
Doe eens lief tegen dagdag, anders ben je mijn vriendinnetje favo FOK!kertje niet meer hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kan je zelf nicks bedenken.
En nog wat :
you can't hold me down!
So fuck off ,Bitch!
yes because there ar bazen en koning on fokquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kan je zelf nicks bedenken.
En nog wat :
you can't hold me down!
So fuck off ,Bitch!
Wat nog handiger is :quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen klonen lijkt me ook wel kekke. Kan ik lekker thuis zitten de hele dag fappen nuttige dingen doen, terwijl mijn kloon het werk doet en geld binnen brengt.
gvd vmbo meld zichquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat nog handiger is :
Wordt pooier..
Dan verdien je ook geld..
En veel ook.
Het enigste wat je hoeft te doen is in je pooierbak door de stad rijden , een bimbo binnen halen (als jullie weten wat een bimbo is.)
Haar aan het werk zetten ,
Klantjes regelen ,
En haar een ov-kaart geven .
Ik wil niet eens een baas of zo zijn , dat is zo marokaan achtig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
yes because there ar bazen en koning on fok
en that is not you
tevens tot ziens ik praat niet met supermacho die vrouwen zijn
dan denk ik aan bodybuilders
Ik geef een manier om geld te verdiennen is het nog niet goed..quote:
Ik geef een manier om geld te verdiennen is het nog niet goed..quote:
bijbal ontsteking!!11!!!!111111quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
stel je hebt de keuze he
aids of lepra?
Hihi, u have funny facequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
Ik heb m'n eigen Fleshlight gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
begrijp je ook wat een salaris van boven de 700 per maand inhoudquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik geef een manier om geld te verdiennen is het nog niet goed..
Je hoeft in feite nicks te doen ,
Als jij er liefer hard voor werkt ..
Jouw probleem..
Wil jij dan mijn eerste bimbo worden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat nog handiger is :
Wordt pooier..
Dan verdien je ook geld..
En veel ook.
Het enigste wat je hoeft te doen is in je pooierbak door de stad rijden , een bimbo binnen halen (als jullie weten wat een bimbo is.)
Haar aan het werk zetten ,
Klantjes regelen ,
En haar een ov-kaart geven .
Waarom in godesnaam, je hebt BT toch al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
ben helemaal geen kloon , en dan is bewezen ook al . je loopt achter sgat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
SuperXmacho kloon --> probleempje
Je bent niet leuk meer, flikker op, ga dood, maar zeg eerst van wie je een kloon bent zodat we die ook ff mores kunnen leren
BT is zachter!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
een persoon met het verstand van een rollende rots op glijbaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
wie is die superxmacho voor kaolo biatch
Ach, ik kan ook makkelijk een kloon maken zonder dat iemand het door heeftquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben helemaal geen kloon , en dan is bewezen ook al . je loopt achter sgat.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben helemaal geen kloon , en dan is bewezen ook al . je loopt achter sgat.
Duh.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam, je hebt BT toch al?
Duh.quote:
weet jij wat een Bimpo is ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn eerste bimbo worden?
Hoe lang heb jij je rijbewijs dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
MET DE MEET MAG IK MISSCHIEN DE AUTO VAN M'N MOEDER MEE, DUS WIE MEE WILT RIJDEN, ZEGT U HET MAAR
Oke, 1 persoon heb ik dus al, kunnen er nog 2 meequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:49 schreef dagdag het volgende:
ik
20 meiquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je rijbewijs dan?
mag ik rijden???quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, 1 persoon heb ik dus al, kunnen er nog 2 mee
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet jij wat een Bimpo is ..
Laten we het daar eens over hebben.
Ja je mag nergens over praten als je niet weet wat dat is..
Ik had jou zelf niet beter kunnen omschrijven, dus nogmaals mijn vraag, wil jij dan mijn eerste bimbo worden?quote:Bimbo is a term that emerged in popular English language usage in the early 20th century to describe an often attractive, yet unintelligent woman.
Laat maarquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik had jou zelf niet beter kunnen omschrijven, dus nogmaals mijn vraag, wil jij dan mijn eerste bimbo worden?
op de parkeerplaatsquote:
quote:
het zal je verbazen hoe snel iets kapot gaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En alleen in de eerste versnelling.
Ik heb niet zo'n vertrouwen in dagdag's rijkunstenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rijd gewoon meeIk kan goed rijden, echt.
Daarom rij ik. Nog nooit een boete gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n vertrouwen in dagdag's rijkunsten
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom rij ik. Nog nooit een boete gehad.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef dagdag het volgende:
je weet dat ik harder dan 30 wil heh gast
je ben vrouwquote:
DUS?quote:
Hoe lang rij je al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom rij ik. Nog nooit een boete gehad.
Ik rij al ruim een half jaarquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hoe lang rij je al?
Wordt dat je eerste x?
Ik heb ook nog nooit een boet gehad..
Over ons wegetje komt dan ook nooit popo
Wie rijdt er nou 30...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
In 30 km zones rijd ik meestal minimaal 70
Over de snelweg minstens 180 ald het ff kan 200 met de ruimte 240 .quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
In 30 km zones rijd ik meestal minimaal 70
Ben je van deze tijd?quote:
vent wat bazel je nou je zei pas dat je 17 wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ben je van deze tijd?
Dan weet je dat dat politie is.
Of zeg je netjes politie???
Auto van m'n ma kan niet zo hard, op de snelweg kan ik niet harder van 160quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Over de snelweg minstens 180 ald het ff kan 200 met de ruimte 240 .
Dan lijk je op me pa met auto rijgedrag..
En met een bocht driften
me pa ging in Duitsland een x 260.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Auto van m'n ma kan niet zo hard, op de snelweg kan ik niet harder van 160
Sure, van mij mag hetquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
FF wat anders:
[..]
Mogen de mensen die niet meegaan naar de meet ook mee doen met die weddenschap?
quote:
Het is m'n moeders auto, boodschappenauto enzo, die hoeft geen racemonsterquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
me pa ging in Duitsland een x 260.
En hij was nog hee relax en zat gewoon met me te praten.
En dan moet je moeder er echt ff op aan spreken dat die auto nodig moet worden vervangen of opgevoerd.
Ps. wees blij dat het geen 45 km wagentje is ..
Mijn pa moet wel een race monster anders wordt hij gek..quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is m'n moeders auto, boodschappenauto enzo, die hoeft geen racemonster
Wat voor auto heeft je pa?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mijn pa moet wel een race monster anders wordt hij gek..
Als iemand traag rijdt moet je hem eens horen.
Maar goed dat we geen cabrio hebben
Heh fijn, scheelt mij weer een postquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef Fascination het volgende:
Hai Bt
"Hai Fascination"
[ afbeelding ]
Saai hierquote:
En dan toch reageren. Waardoor het je uiteindelijk evenveel posts kost.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh fijn, scheelt mij weer een post
Dat was ook de grap. Door diequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
En dan toch reageren. Waardoor het je uiteindelijk evenveel posts kost.
De kunst is om inhoudelijk te reageren en dan in de dagcijfers te komen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was ook de grap. Door dierage van gister stond ik wel mooi op 7 in de dagcijfers
vertel dat lekker buiten klb-scquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De kunst is om inhoudelijk te reageren en dan in de dagcijfers te komen.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was ook de grap. Door dierage van gister stond ik wel mooi op 7 in de dagcijfers
Wat fijn om te horenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, mooizojaa met mij ook wel hoor
Inhoudelijk? Sorry, wat is dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De kunst is om inhoudelijk te reageren en dan in de dagcijfers te komen.
Ahh okeee in dat gevalquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Be the change you want to see in the world.
- Mahatma Gandhi
[ afbeelding ]
Please do. Enlighten us!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh okeee in dat geval.
Ik had vanochtend burgerlijk recht werkgroep jwz en dat was best leuk.
We hadden 't over derdenbescherming.
Jullie willen vast dat ik dat uitgebreid ga uitleggen he?
Ja dat antwoord had ik nu niet verwachtquote:
Je wilde het hier toch juist mínder saai maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh okeee in dat geval.
Ik had vanochtend burgerlijk recht werkgroep jwz en dat was best leuk.
We hadden 't over derdenbescherming.
Jullie willen vast dat ik dat uitgebreid ga uitleggen he?
Kankersaai.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat antwoord had ik nu niet verwacht.
Nou okee.
Het is soms 't geval dat de vervreemder bij de overdracht beschikkingsonbevoegd is. Bijvoorbeeld doordat hij de desbetreffende zaak heeft gestolen. Deze beschikkingsonbevoegdheid kan geheeld worden voor derden door artikel 3:86 of 3:88 Bw afhankelijk of we te maken hebben met registergoederen of roerende zaken.
Ik kwam klaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou okee.
Het is soms 't geval dat de vervreemder bij de overdracht beschikkingsonbevoegd is. Bijvoorbeeld doordat hij de desbetreffende zaak heeft gestolen. Deze beschikkingsonbevoegdheid kan geheeld worden voor derden door artikel 3:86 of 3:88 Bw afhankelijk of we te maken hebben met registergoederen of roerende zaken.
Meer Meer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou okee.
Ik vind 't wel interessant jwzquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wilde het hier toch juist mínder saai maken?
Wil je niet 't woord kanker gebruiken, hierdoor moet ik denken aan m'n overoverovergrootvader die overleden is aan kankerquote:
Jammer, wou je zo lang door laten gaan totdat je typtyfus had.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je niet 't woord kanker gebruiken, hierdoor moet ik denken aan m'n overoverovergrootvader die overleden is aan kanker.
Nee maar ik hou al op.
Nou, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Sorry, wat is dat?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
Speltip #17: weet wanneer men op je opmerkingen zit te wachten.
Ik heb niks boeiends meegemaakt vandaag, dus vertel ik er ook niks over.
Ik zit op m'n stage.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben je wel buiten geweest, vandaag?
Ja, wij durven omdat we weten dat we knap zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hihihihi wij hebben allebei een foto gepost
Ik nietquote:
Wat voor stage doe je? Vertel, vertel, vertel!!!quote:
NB!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
De koffie automaat op het werk word pas vrijdag gemaakt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
De koffie automaat op het werk word pas vrijdag gemaakt
Een hele toffe. Wat precies, plemp ik niet op een forum. Of ik zou jullie allemaal moeten vermoorden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je? Vertel, vertel, vertel!!!
CZquote:
Jups ze zit inderdaad te lachen ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je vriendin maar lachen, of niet?![]()
Neem een XL thermoskan koffie mee
Gokje...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Een hele toffe. Wat precies, plemp ik niet op een forum. Of ik zou jullie allemaal moeten vermoorden.
Heerlijk geslapen!quote:
Als een roosjequote:
O jee...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Jups ze zit inderdaad te lachen ..
En ze beredeneerd het zo :
Nu ik zwanger ben mag ik geen alcohol meer, dus neem jij dan ook maar geen to weinig koffie.
Nice, BT, maar zo kom je niet in de dag cijfers. Tipje: verdeel de foto's over meerdere posts.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bevalt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
aaaahquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als een roosje![]()
Mijn Noorse kwam mij wakker maken
Als je hier geen inspiratie van krijgt, Bt...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice, BT, maar zo kom je niet in de dag cijfers. Tipje: verdeel de foto's over meerdere posts.Hahaha, sterfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe ik moeite!
Wel 'iets', ja. Maar niks technisch/nerderigs.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gokje...
Iets met computers?
Groot gelijk, ik zou het ook niet vertellen
Ja, dat word ook zeker gewaardeerd lieverd!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat word ook zeker gewaardeerd lieverd!
En dat is dan mod op FOK!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:
Heej lutsers
Hierquote:
WAT IS ER MIS MET...quote:
Maar zuurkool is dan ook onnoemelijk viesquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Wij eten weer oerhollands voedsel.
Zuurkool.
Bleugh.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET...
STAMPPOT?
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zuurkool is dan ook onnoemelijk vies
Geen id , waarschijnlijk aardappels gehaktbal sla ofzoquote:
TSSSquote:
Hmkay.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id , waarschijnlijk aardappels gehaktbal sla ofzo
maar ik ben weg
(K)
Ik kots op dat hele lijstje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TSSS
Boerenkool![]()
Andijviestamppot![]()
Hutspot![]()
Maar:
zuurkool
quote:
Patat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou...
Wat vind je dan wel lekker?
Kip, patat en appelmoesquote:
Omgquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Just do it vind ik nog wel wat hebben, maar dat nike teken
Ah, het is een tatoeagequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
goed he, die kon ik jullie gewoon niet onthouden!!!
heerlijk lachen om fail-tatoos
Ik dacht eerst dat het een soort bodypaint was, omdat ik dacht: niemand is zo stom om dat als tatoeage te zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zag het niet omdat hij al zo zwart was?
Ochja, het is dan ook een neger.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een soort bodypaint was, omdat ik dacht: niemand is zo stom om dat als tatoeage te zetten.
Wrong...
Waar ben jijquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een soort bodypaint was, omdat ik dacht: niemand is zo stom om dat als tatoeage te zetten.
Wrong...
Beter ignorant dan grignorant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oud, maar kankerhard.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK KOM NIET MEER BIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Watvoor shop?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Idd, Gers is een toffe peer
Wat zal ik vanavond doen. Voetbal kijken in de shop, of lekker hier rond blijven hangen met voetbal op de tv thuis?
EEN KEER AANDACHT BESTEDEN AAN JE VROUWTJE ZONDER TE BLOWEN!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zal ik vanavond doen. Voetbal kijken in de shop, of lekker hier rond blijven hangen met voetbal op de tv thuis?
-10 kudo's voor jouquote:
Thuisquote:
in de shopquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
owquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk m'n PI. Het was een garp.
Je snapte m'n opmerking nietquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kudo stats na jouw post:
Nog steeds ontelbaar*
Bwihihi.
ow sorryquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapte m'n opmerking niet. Het is namelijk al avond
.
[ afbeelding ]
Ik zie m'n vriendin alleen maar in het weekend?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
EEN KEER AANDACHT BESTEDEN AAN JE VROUWTJE ZONDER TE BLOWEN!!!
ik ben Elmostylequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dacht ik.![]()
Wie benne gij?[ afbeelding ]
Nee, alleen via de webcam.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie m'n vriendin alleen maar in het weekend?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:05 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Top 250 posters in KLB
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
001. 3023 KingOfPop
002. 2266 4EverBlackEyed
003. 2250 gers
004. 1928 Broekpaling
005. 1809 Breathtaking
006. 1683 Noorsbloed
007. 1601 afcajos
008. 1572 BigKahuna
009. 1529 Kali-Mist1
010. 1432 BobbyB
011. 1313 Sackboy
012. 1172 behangplakker
013. 1169 Juup©
014. 0959 NoelGallagher
015. 0941 Biogarde
016. 0843 Rhythm
017. 0734 Het_hupt
018. 0732 jitzzzze
019. 0724 HSG-BOMBER
020. 0719 Fascination
021. 0701 Paaskonijn
022. 0700 IQM
023. 0685 Lakitu
024. 0642 McFearless
025. 0640 de_boswachter
026. 0591 kurk_droog
027. 0507 Florian_
028. 0493 servus_universitas
029. 0490 Acinonyx
030. 0489 Teunebeun
031. 0487 RickoKun
032. 0486 postmortum
033. 0483 Agiath
034. 0462 Smart_ass
035. 0455 DutchErrorist
036. 0436 Crane
037. 0433 Emimich
038. 0432 Afhaalchinees
039. 0408 vogeltjesdans
040. 0403 De_Ananas
041. 0382 Irritatie100
042. 0380 Vodkadruppel
043. 0369 Urquhart
044. 0366 Biels
045. 0363 zoalshetis
046. 0339 Mendeljev
047. 0331 timmmmm
048. 0297 fathank
049. 0292 RedDevil085
050. 0287 remlof
050. 0287 Lyzio
052. 0286 paultjuhhh
053. 0276 Olep
054. 0275 Heathen.
055. 0270 Catch_me
056. 0268 RacerDKB
057. 0259 DurumDoner
058. 0257 Cypress_Hill
059. 0254 Opperkwal
060. 0252 deepart
061. 0251 Devvie
062. 0249 SuperwormJim
063. 0245 BarraCupraCuda
064. 0240 leolinedance
065. 0234 Chuck_Norris
066. 0233 reetveter
067. 0232 The_Terminator
068. 0230 S1nn3rz
069. 0229 stevenmac26
070. 0224 ColtZ40
071. 0223 stbabylon
071. 0223 djenneke
071. 0223 wikwakka2
074. 0214 damsco
075. 0212 GGMM
076. 0211 zovty
077. 0198 Kopbal
078. 0194 JanusAnus
079. 0193 PiRANiA
080. 0190 Beauregard
081. 0186 karr-1
081. 0186 boem-dikkie
083. 0184 Nembrionic
083. 0184 msnk
085. 0181 IHVK
086. 0180 Deliah
087. 0179 Juicyhil
088. 0178 Dj_Day-V
089. 0177 Chriz2k
089. 0177 Fritztiaan
089. 0177 Buffalo-Soldier
092. 0176 Walter81
093. 0175 BrtM
094. 0173 Zotheid
095. 0171 superXmacho
095. 0171 LasTeR
097. 0166 Rekkie
097. 0166 Fha
099. 0165 Knekwurst
099. 0165 zarGon
het dorp of de provincie ?quote:
20ste, best goedquote:
KLB is heiligquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je dan uit in de KLB-SC?
Wat zijn we lekkag vriendelijkquote:
provinciequote:
Heb je al baas status?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
KLB is heiligen zag topic'je
[..]
Wat zijn we lekkag vriendelijk![]()
[..]
provincie
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke bos hout voor de deur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |