quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Mogen de mensen die niet meegaan naar de meet ook mee doen met die weddenschap?quote:BT proberen te versieren (hier komt nog een weddenschap over)
Goed idee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef Klautje het volgende:
Goed idee. KLB SC2: voor alle paria's / outcasts.
Outcast = Buiten de kastes
Gewoon het postnummer bijhouden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Tevens, hoe mik je toch altijd zo goed die lapo?
ben gewoon baasquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Tevens, hoe mik je toch altijd zo goed die lapo?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef IQM het volgende:
Ik mag van m'n moeder niet wedden als ik zeker weet dat ik ga winnen.
Bijzonder spijtig, want dit is toch wel een bazig idee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag toch niet. We mogen geen kliekjes vormen
quote:
Ik mis d'r ook alquote:
Wat kopen?quote:
spekkoekquote:
quote:
NOHquote:
Er zitten hier zat toko's...quote:
Niet geschoten is altijd mis. Ik zal er vanavond een topic over openen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bijzonder spijtig, want dit is toch wel een bazig idee.
DOEN !quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hier zat toko's...
Misschien toch eens een binnenwandelen om spekkoek te gaan halen![]()
fierquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een nieuwe tandenborstel, ben er helemaal fier op![]()
Zal ik zeker doenquote:
quote:
Hey, daar is ze!!! Stellaquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef superXmacho het volgende:
Spekkoek?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
┏┫ ┏┓ ┏┓ ┣┓ ┃┃
┗┫ ┃ ┣┛ ┏━━┻┃President Obama!
┃ ┗━━━┛ ┃ ┣━━ ┃Change We Trust
┗━━━┳━━━┛ ┣━━ ┃
┏━━▇▇▇━━━━━┻
PLEASE DON'T LET THE WORLD DOWN, VOTE OBAMA!
★°°•.★°°•.★°°•.
_./'\._¸¸
*•. .•* * YES WE CAN!!!!
/.•*•.\ •¤*
WE MUST STOP BUSH 3!
quote:
u bent ook tegen klonenquote:
dan denk je dat toch lekker maar het is niet zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef dagdag het volgende:
we love you stella we...
no tog niet because
she has a kin
/CAREquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen![]()
Ben alleen wel bang dat ik er verslaafd aan ga raken
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:32 schreef dagdag het volgende:
we love you stella we...
no tog niet because
she has a kin
Link?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dan denk je dat toch lekker maar het is niet zo.
Wil je bewijs:
zie me hyves.
Dieren klonen FTWquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
u bent ook tegen klonen
bedoelt u in het algemeen alles dus ook dieren
ik wil hierop reagerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dan denk je dat toch lekker maar het is niet zo.
Wil je bewijs:
zie me hyves.
Beetje welquote:
Kan je zelf nicks bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik wil hierop reageren
maar hou je bek ken je plek houd me tegen
Mensen klonen lijkt me ook wel kekke. Kan ik lekker thuis zitten de hele dag fappen nuttige dingen doen, terwijl mijn kloon het werk doet en geld binnen brengt.quote:
Doe eens lief tegen dagdag, anders ben je mijn vriendinnetje favo FOK!kertje niet meer hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kan je zelf nicks bedenken.
En nog wat :
you can't hold me down!
So fuck off ,Bitch!
yes because there ar bazen en koning on fokquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kan je zelf nicks bedenken.
En nog wat :
you can't hold me down!
So fuck off ,Bitch!
Wat nog handiger is :quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen klonen lijkt me ook wel kekke. Kan ik lekker thuis zitten de hele dag fappen nuttige dingen doen, terwijl mijn kloon het werk doet en geld binnen brengt.
gvd vmbo meld zichquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat nog handiger is :
Wordt pooier..
Dan verdien je ook geld..
En veel ook.
Het enigste wat je hoeft te doen is in je pooierbak door de stad rijden , een bimbo binnen halen (als jullie weten wat een bimbo is.)
Haar aan het werk zetten ,
Klantjes regelen ,
En haar een ov-kaart geven .
Ik wil niet eens een baas of zo zijn , dat is zo marokaan achtig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
yes because there ar bazen en koning on fok
en that is not you
tevens tot ziens ik praat niet met supermacho die vrouwen zijn
dan denk ik aan bodybuilders
Ik geef een manier om geld te verdiennen is het nog niet goed..quote:
Ik geef een manier om geld te verdiennen is het nog niet goed..quote:
bijbal ontsteking!!11!!!!111111quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
stel je hebt de keuze he
aids of lepra?
Hihi, u have funny facequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
Ik heb m'n eigen Fleshlight gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
begrijp je ook wat een salaris van boven de 700 per maand inhoudquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik geef een manier om geld te verdiennen is het nog niet goed..
Je hoeft in feite nicks te doen ,
Als jij er liefer hard voor werkt ..
Jouw probleem..
Wil jij dan mijn eerste bimbo worden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat nog handiger is :
Wordt pooier..
Dan verdien je ook geld..
En veel ook.
Het enigste wat je hoeft te doen is in je pooierbak door de stad rijden , een bimbo binnen halen (als jullie weten wat een bimbo is.)
Haar aan het werk zetten ,
Klantjes regelen ,
En haar een ov-kaart geven .
Waarom in godesnaam, je hebt BT toch al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
ben helemaal geen kloon , en dan is bewezen ook al . je loopt achter sgat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
SuperXmacho kloon --> probleempje
Je bent niet leuk meer, flikker op, ga dood, maar zeg eerst van wie je een kloon bent zodat we die ook ff mores kunnen leren
BT is zachter!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
een persoon met het verstand van een rollende rots op glijbaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
wie is die superxmacho voor kaolo biatch
Ach, ik kan ook makkelijk een kloon maken zonder dat iemand het door heeftquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben helemaal geen kloon , en dan is bewezen ook al . je loopt achter sgat.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben helemaal geen kloon , en dan is bewezen ook al . je loopt achter sgat.
Duh.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam, je hebt BT toch al?
Duh.quote:
weet jij wat een Bimpo is ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn eerste bimbo worden?
Hoe lang heb jij je rijbewijs dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
MET DE MEET MAG IK MISSCHIEN DE AUTO VAN M'N MOEDER MEE, DUS WIE MEE WILT RIJDEN, ZEGT U HET MAAR
Oke, 1 persoon heb ik dus al, kunnen er nog 2 meequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:49 schreef dagdag het volgende:
ik
20 meiquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je rijbewijs dan?
mag ik rijden???quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, 1 persoon heb ik dus al, kunnen er nog 2 mee
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet jij wat een Bimpo is ..
Laten we het daar eens over hebben.
Ja je mag nergens over praten als je niet weet wat dat is..
Ik had jou zelf niet beter kunnen omschrijven, dus nogmaals mijn vraag, wil jij dan mijn eerste bimbo worden?quote:Bimbo is a term that emerged in popular English language usage in the early 20th century to describe an often attractive, yet unintelligent woman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |