Waarschijnlijk het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 4 november 2008 01:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hier zonder edit stond
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:58 schreef gers het volgende:
Jij bent van harte welkom in KLB-SC
En ik sta volledig achter nieuwe users in de SC van KLB.
Hahaha, Bio;s edit er ook nog overheenquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het tegenovergestelde
Post maar mee hoor. Het is onze taak ervoor te zorgen dat je daar mee kan posten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:05 schreef timmmmm het volgende:
Ontopic trouwens, wel een terechte klacht, topics die langer dan 50 topics lopen, daar kom je gewoon niet tussen, hoe goed je het ook bedoelt!
Behalve in MEN natuurlijk, maar dat is lichtelijk hersenloos
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Post maar mee hoor. Het is onze taak ervoor te zorgen dat je daar mee kan posten.
Ga je gangquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin, je er gewoon tussenwurmen, werkt prima
Ik wurm me alleen in kliekjes waarvan ik denk dat ik het er leuk ga vindenquote:
In KPD b.v.?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wurm me alleen in kliekjes waarvan ik denk dat ik het er leuk ga vinden
Ik ben d'r wel tussengekomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:05 schreef timmmmm het volgende:
Ontopic trouwens, wel een terechte klacht, topics die langer dan 50 topics lopen, daar kom je gewoon niet tussen, hoe goed je het ook bedoelt!
Behalve in MEN natuurlijk, maar dat is lichtelijk hersenloos
Ja, maar niet iedereen heeft de kwaliteiten van een NoelGallagherquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben d'r wel tussengekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude,quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:14 schreef thettes het volgende:
Ik durf trouwens ook geen topics te starten.
Heb wel ooit eens gepost in IR Baboons semi-bikkeltijd maar dat was alleen maar omdat de titel ging over een user/modje die zowel politicologiestudent als sportvolger was. Dat bleef maar bij die ene keer.
Okay, dude, je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:14 schreef thettes het volgende:
Heb wel ooit eens gepost in IR Baboons semi-bikkeltijd maar dat was alleen maar omdat de titel ging over een user/modje die zowel politicologiestudent als sportvolger was. Dat bleef maar bij die ene keer.
Klopt, klopt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft de kwaliteiten van een NoelGallagher
Ja, nu word je zeker geaccepteerd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:14 schreef thettes het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef Klautje het volgende:
[..]
Goed idee. KLB SC2: voor alle paria's / outcast.
Outcast = Buiten de kastes
Voor alle newbies/kaste 5 personen en lager.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef Klautje het volgende:
[..]
Goed idee. KLB SC2: voor alle paria's / outcast.
Het doel van die post was eigenlijk een grappige tegenstelling te maken tussen het feit dat ik post dat ik geen topics durf te starten in een topic dat ik zelf heb gestart.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude,
Je bent toch geen zielige metrosexueel ?
Gewoon komen posten.
Na een tijdje gaan we vanzelf lief doen
Weirdoquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Het doel van die post was eigenlijk een grappige tegenstelling te maken tussen het feit dat ik post dat ik geen topics durf te starten in een topic dat ik zelf heb gestart.
Dat faalt blijkbaar een beetje.
Hoe dan ook, jullie lijken me allemaal hartstikke lief, maar door dit topic verveel ik me al niet meer
edit:
maar je moet als KLB SC'er toch niet per sé elk KLB-topic serieus te nemen zoals jullie![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Het doel van die post was eigenlijk een grappige tegenstelling te maken tussen het feit dat ik post dat ik geen topics durf te starten in een topic dat ik zelf heb gestart.
Dat faalt blijkbaar een beetje.
Hoe dan ook, jullie lijken me allemaal hartstikke lief, maar door dit topic verveel ik me al niet meer
edit:
maar je moet als KLB SC'er toch niet per sé elk KLB-topic serieus te nemen zoals jullie![]()
Wow man! Jij bent echt zoéen fayaman, broeder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Kijk, KLB-SC'ers (met hoofdletters natuurlijk) zijn wat je noemt, superieur ter overstaande van de buitenstaanders. En dat op elk raakvlak. En aangezien wij zo superieur zijn, kunnen wij elkaar makkelijk vinden, en we begrijpen elkaar.
Respectquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:27 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wow man! Jij bent echt zoéen fayaman, broeder.
Wat doe je, ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Kijk, KLB-SC'ers (met hoofdletters natuurlijk) zijn wat je noemt, superieur ter overstaande van de buitenstaanders. En dat op elk raakvlak. En aangezien wij zo superieur zijn, kunnen wij elkaar makkelijk vinden, en we begrijpen elkaar.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Oké, helaas pindakanker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat jij niet superieur bent.
Ik daag TS uit om zich in de [oldbies] sc te wurmen. Dat lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzin, je er gewoon tussenwurmen, werkt prima
Wie opent hem?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:17 schreef Klautje het volgende:
[..]
Goed idee. KLB SC2: voor alle paria's / outcasts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |