whz, zeer mooie kwaliteit, scherp, helder en houdbaar. Ik heb er 2 buiten hangen (onder de veranda welliswaar maar toch) en ze blijven gewoon mooi.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb het laten doen bij
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home/
Zeer goede prijs, kwaliteit is naar mijn mening ook goed al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Verzending is ook goed, goed verpakt e.d.
Ah ik neem aan dat dat die afwasbare zijn, ik wist niet dat het zichtbaar is, doet het af aan de kwaliteit?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Linnen of canvas maakt ansich niets uit.
Alleen de afwerking op 't materiaal verschilt wel eens per bedrijf. Zo lijken de doeken van canvascompany bijna geplastificeerd.
Qua kwaliteit ligt het helemaal aan het bedrijf.
Ik wil weten of het als decoratiemateriaal gebruikt kan worden in hallen ed. Dus gewoon de grootst mogelijke maat volstaatquote:Op zondag 1 maart 2009 12:15 schreef Erasmo het volgende:
Waarschijnlijk ergens op verzoek, maar naar wat voor maat zoek je dan?
Welke maat en welke prijs?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef ruffian het volgende:
Ik heb pas een foto laten afdrukken bij de TNT.
Kwalitiet ziet er goed uit (geen super kwaliteit van het doek) maar lekker goedkoop.
Boh dat is wel duur, ik heb ¤40 betaald voor een doek van 60x90.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef ruffian het volgende:
Ik heb toen 40 x 60 laten afdrukken en was in totaal 45,- kwijt.
Geloof dat het doek 33,- was de rest verwerking + verzendkosten.
Herinneroplinnen, ook inclusief alles.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef Dacide het volgende:
Boh ja.. dat is wel heel duur.
40x60 bij die ene waar ik besteld had (top-canvasfoto) kost iets van 23 euro incl verzend.
Waar heb jij dat ding dan gekocht Erasmo?
Ik heb daar mijn canvas ook vandaan. 60x90. Rete scherp, rete strak, en ik ben onzettend tevreden. Ik had NIET verwacht dat het zo netjes zou worden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb het laten doen bij
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home/
Zeer goede prijs, kwaliteit is naar mijn mening ook goed al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Verzending is ook goed, goed verpakt e.d.
Google eens op herinneroplinnen en kortingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Emme-r-tje het volgende:
Kreeg je als Fok!-user niet korting bij 1 of ander linnen/canvas bedrijf?
Jupz allemaal al lang binnen.. De foto's vind ik alleen té prive om hier neer te poten.. anders had ik het graag gedaan voor je.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:23 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hey Dacide, heb je de afdrukken al binnen? Zo ja, ben je tevreden over het resultaat?
HOL heeft laagste prijs garantie.. dus ik ga nu even mailen of ze dat 50x70 doek kunnen aanbieden voor 28 euroquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:42 schreef Dacide het volgende:
ah ja die ken ik. die zijn ook erg goed. Heb er al eens besteld.
bij top-canvasfoto zijn de 60x40 en de 70x50 een stuk goedkoper dan bij die herinnering.
Ik kijk altijd op www.canvas-prijzen.nl
Daar worden alle prijzen van canvasdoeken vergeleken.
(let op op de volgorde van de maten: 60x40 en 40x60 zijn dezelfde maten, maar geven beide een ander resultaat)
En hoe zit het dan qua kleuren? Die komen ook echt mooi uit? En bij HOL krijg je je poen terug als je niet tevreden bent.. bij TCV ook?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:22 schreef Dacide het volgende:
geen idee. toen ik bij HOL besteld heb leefden we nog in 2007 ofzo...
anyway, ik gebruik topcanvas voor diverse klanten van me (veel eisend) en ik heb nog nooit een klacht gehad van ze. Daarnaast zitten in de achterzijde in de hoekjes van die spanlatjes. Die kan je er zelf verder in klopppen als je het te slap vind. ideaal systeem.
waar heb je nu uiteindelijk besteld dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb besteld
Hij is geweldig geworden. Ik had eerst 1 doek, daar zat een vlek op. Nieuwe gerkregen, en van de nieuwe bleek de kleur veel toffer te zijn.
Deze nieuwe is helemaal perfectos
Ben ik opzich met je eens. En het verschil is ook echt enorm. Ik zal ff de foto terug zoeken...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:27 schreef Dacide het volgende:
wat ik wel een kwalijke zaak vind is dat je een foto terug stuurt vanwege een vlekje... en dan krijg je een nieuwe canvas die een compleet ander kleurenpalet heeft...
met andere woorden.. erg consistent zijn ze daar niet. had ik niet gedacht van HOL... beetje tegenvaller.
Maar goed.. het gaat erom dat jij blij bent met de canvas
In 8 dagen kan er natuurlijk veel veranderd zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef yvette1982 het volgende:
Is top-canvasfoto en HOL nog steeds de beste aanrader?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |