quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:23 schreef DeStedebouwer het volgende:Hey Dacide, heb je de afdrukken al binnen? Zo ja, ben je tevreden over het resultaat?
Jupz allemaal al lang binnen.. De foto's vind ik alleen té prive om hier neer te poten.. anders had ik het graag gedaan voor je.
anyway.. Levertijden zijn snel... heb tot nu toe een stuk of 5 canvases besteld bij hun.. allemaal altijd binnen een dag of 3 a 4 binnen. Niks mis mee dus.
Verpakking is perfect.. stevige doos met daarin de canvasfoto en die is nog eens verpakt in noppenfolie. (bubbeltjes plastic)
De afdrukken zelf zijn zeer mooi. Ik kom zelf uit een (foto)grafisch wereldje en ben dus best wel een azijnzeiker... De beelden zijn erg mooi in ieder geval. Zwart is tenminste echt zwart (en geen donkerbruin of donkerblauw tintje zoals bij vele anderen);. De scherpte is ook echt perfect (MITS je wel zelf goeie foto's hebt)
Wel heb ik het idee dat de canvasdoeken minder krasbestendig zijn als bij veel concurrenten... Die gooien er vaak een laagje vernis (of iets dergelijks overheen)... Maar dat gaat wel weer ten koste van de mooie matte afwerking. Dus je moet de doeken van top-canvas voorzichtig behandelen.. maar als ze eenmaal hangen, dan hangen ze. Ik vind het dus zelf geen issue. Doeken die wel zo'n vernis laag hebben reflecteren ook als een gek. .dus als er zonlicht of een lamp op schijnt, dan zie je vaak niet eens meer wat er op staat... Dus ik vind die matte afwerking echt prima.
Heb ik dan helemaal niks te klagen? Misschien de afwerking.. die had aan de achterzijde soms iets mooier gemogen (maar ja.. boeiend.. daar zie je toch niks van)
De prijzen zijn in elk geval superlaag.. Maar die andere die hier genoemd wordt (herinnering op linne) die heeft ook lekker lage prijzen..
Dit was het zo'n beetje...
Al met al geef ik top-canvas een goeie 8... (maar eigenlijk is een 10 beter als je kijkt naar de prijzen. want die zijn gewoon echt laag)
Trouwens.. hun bestelsysteem vind ik ook niet altijd even logisch (vooral in het begin).. Ik heb er nu echter al meerdere besteld en nu snap ik het wel ja.
Ik kan top-canvasfoto dus van harte aanbevelen...
een ander bedrijf (canvascompany).. heb ik ook erg goede ervaringen mee.. heb daar al met al ook al zeker zo'n 6 doeken besteld in het verleden. Hun hebben me altijd prima geholpen.. MAAAAAR ze zijn anno 2009 gewoon veel en veel te duur.. punt uit. Bestel dus niks meer bij hun.. (maar dat is puur vanwege de prijs en niet vanwege de kwaliteit.. die is gewoon goed bij hun)