abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61678234
Ik wil graag een canvas laten maken van ongeveer 90x120. Ik heb wat lopen rondkijken naar prijzen en die verschillen nogal. Ik weet dat er laatst door het programma Kassa een test is geweest, hieruit kwam Hema het beste uit de test. Hema levert echter geen 90x120, maar 60x80 als maximale formaat.

ImageToArt kwam als tweede uit de test, die leveren wel dit formaat maar deze zijn erg duur, met 115 Euro. Kruitvat komt als derde uit de test, maar ook zij leveren niet dit formaat. Op de site uwmooistefoto.nl leveren ze ook dit formaat: 80x120, voor 65 Euro. Een stuk goedkoper dus dan ImageToArt. Nu rijst natuurlijk de vraag waar dat prjisverschil vandaan komt. Wellicht dat uwmooistefoto.nl een goedkope printer gebruikt wat leidt tot vale kleuren.

Heeft iemand ervaring met uwmooistefoto.nl?
  FOK!Fotograaf dinsdag 16 september 2008 @ 17:34:04 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_61679662
TT even aangepast zodat het iets algemener wordt. De "vraag" uit de TopicTitel staat immers nog in de openingspost.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:14:09 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61682374
Voor andere ervaringen van users kan je ook hier een paar topics doorkijken:

[url]http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=Canvas+afdruk&withts=&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=FOT[/url]

Hmm, link is niet klikbaar, dus even kopieren/plakken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:20:11 #4
147091 janeway
live long and prosper
pi_61684264
Ik heb zo'n zelfde formaat doek bij herinneringenoplinnen laten maken, ziet er goed uit, kleuren waren/zijn goed en krijg er ook goede reacties op. Het formaat van de foto qua pixels was eigenlijk te kein maar ja wie zit met zijn neus op zo'n grote plaat. Niemand dus, en vallen de grove pixels niet op.
Succes ermee
pi_61731734
Is het on-line bestellen een vereiste?

Zelf breng ik mijn canvas werk naar mijn fotovakhandel in de buurt. Zo weet ik zeker dat ik precies krijg wat ik wil (afmetingen, kleur, uitsnedes)

Succes
pi_61732143
Kijk anders ook eens op www.onlinefotoservices.nl, staan prijzen maar ook gebruikerservaringen, voor vanalles dat met foto's te maken heeft..

(edit: zie dat er voor canvasdoeken nog niet genoeg ervaringen zijn, maar er staat wel een lijst met aanbieders, maten en prijzen)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_61770080
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Junglebat het volgende:
Is het on-line bestellen een vereiste?

Zelf breng ik mijn canvas werk naar mijn fotovakhandel in de buurt. Zo weet ik zeker dat ik precies krijg wat ik wil (afmetingen, kleur, uitsnedes)

Succes
Bij de Hema kan je hem online bestellen, maar je kan hem daarna bij de winkel komen ophalen... Maar daarmee ben je niet geholpen met de kleur. De verschillende websites omschrijven hun product erg goed, gedetailleerd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')