quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Word.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef afcajos het volgende:
JA GODVERDOMME WEER 2 TOPICS WAT IS DIT VOOR KANKERZOOI DE LAPO MOET EM MAKEN EN NIET KAMPSJAAKO DIE VINDT DAT HET NIET OPSCHIET
Net nl 3 gekeke?quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef afcajos het volgende:
Dit is em want bt had lapo
JE HEB EEN EEN KANKERSPANG TOPIC GEMISTquote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed meldt zich ..
Present op het werk
IK WIST HETquote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
Net even vorige SC doorgelezen.
Ik heb laatste kwartier van dat sletjes programma op ned 3 nog gezienwant reetveter attendeerde mij erop,. Die 13 jarige zou ik wel doen!
Jordy, je weet nog dat ze jou weigerde toen jij haar wou zoenen en de legendarische woorden zei: "ik ben geen slet" ?quote:Op maandag 3 november 2008 22:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga die Poolse regelen waar Jos in faalde
Hoe vond je de reacties van Bt en mij?quote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
Net even vorige SC doorgelezen.
Ik heb laatste kwartier van dat sletjes programma op ned 3 nog gezienwant reetveter attendeerde mij erop,. Die 13 jarige zou ik wel doen!
Jij ziet er trouwens best goed uitquote:
Ik klaag niet heur.quote:Op maandag 3 november 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Post ik tieten word het weer niet gewaardeerd?
Hilarischquote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vond je de reacties van Bt en mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |