Het is een nummer speciaal gecomponeerd voor the Unit as far as I know..quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand wat de soundtrack is van the unit?
oke vond het wel een vette track...quote:Op maandag 3 november 2008 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is een nummer speciaal gecomponeerd voor the Unit as far as I know..
Damn, Mack is echt iemand die je niet 's avonds in een steegje tegten wil komen als hij een slok teveel op heeft!
Ook niet als ie nuchter is trouwens
Het was iig weer vet!
Bronquote:Q: Is the opening theme song/cadence of CBS's "The Unit" part of a larger body of work (an album, maybe), or was it done specifically for that series?
-- John, Green Tree
Rob: "The Unit Main Title Theme" was composed specifically for the show by Rob Duncan ("Point Pleasant," "Tru Calling").
quote:The Unit Theme Song by Robert Duncan
Leader Response
Hard up Hard up
Fired up Fired Up
Doing some Push ups
Hard up Hard up
Fired up Fired Up
Doing some Push ups
Wouldn't want to be you Wouldn't want to be you
But if I got to be you But if I got to be you
Feel's Good Feel's Good
Sounds Good Sounds good
Hard up Hard up
And so on…….
Jonas moest ook een keer bij een psych langs dacht ik?quote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke vond het wel een vette track...
mack is een beetje vreemd...
beetje jammer voor het verhaal, aangezien ik me voor kan stellen dat mensen van o.a. the unit onder goed psychische toezicht staan
hehe ik moet nog de laatste 10 minuten kijken maar ik had verwacht dat mack ryan neer zou knallen... ow nu aan de blik in zijn ogen te zien gaat hij dat nog steeds doenquote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jonas moest ook een keer bij een psych langs dacht ik?
En ik kan me zeker voorstellen dat je best gek wordt, niet alleen van het werk, maar ook van de stress en een niet bestaand leven lijden met een vrouw die vreemd gaat en zelfs zweert op je 2 kids dat ze dat niet doet...
En? Wat vond je er van?quote:Op maandag 3 november 2008 22:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik moet nog de laatste 10 minuten kijken maar ik had verwacht dat mack ryan neer zou knallen... ow nu aan de blik in zijn ogen te zien gaat hij dat nog steeds doen
leuk.. ik vind nu de verhaallijn een stuk soepeler dan in S1 en S2 (daar had je veel stukjes aan het begin van een epi die niet in de vorige epis zaten waardoor het onoverzichtelijk werd)quote:
klopt... maar eerst deden die vrouwen vrouwe dingen en nu is het net totaly spies!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:38 schreef kaassouffle het volgende:
Dat 'minder focussen op vrouwen' roept men ook al 3 seizoenen.. da's gewoon onderdeel van de serie.
quote:Ze worden wel beetje 'spionage' unit. Als je oude intro bekijkt op youtube zie je ook meer beelden in echt 'battle' uniform. Dat mag van mij wel wat meer, hup woestijn in en echte 'legermissies'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait till next week!It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Die kans was er dus al, en toen deed ie het niet..quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:26 schreef fathank het volgende:
Mack is een baas. Oog om oog, tand om tand. Ryan had gewoon van Tiffy af moeten blijven. Ik denk niet dat Mack de kans krijgt om Ryan om te leggen. Hij zal zichzelf wel opofferen om Betsy te redden. Hij weet zelf ook wel dat als Mack de kans krijgt hij wordt afgeknald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zien we volgende week dus wel
It's Time To Shine
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die kans was er dus al, en toen deed ie het niet..
Ik denk datCloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zien we volgende week dus wel
Ik zou Mack een maand vrijgeven denk ik, hij is nu echt een wrak
Alhoewel zn man-tot-man gevecht wel goed was!
En Ryan kan aardig vechten voor een bureaufiguur (ook qua conditie enzo)
Red Cap is trouwens wel vrij snel vrij hoog in het commandocentrum geklommen zeg!
It's Time To Shine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het viel me nu pas op
It's Time To Shine
quote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
En de intro was ook een klein beetje aangepastDat zit er al vanaf het begin van deze tune inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het viel me nu pas op
Verder mooie afleveringen deze laatste tweeWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Dat bedacht ik me ook toen ik het meeneuriede onder de douche vanmorgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 02:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zit er al vanaf het begin van deze tune in
quote:Verder mooie afleveringen deze laatste twee
Vergeet niet dat soort "bureaupikken" meestal jarenlange operationele ervaring achter de rug hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Close
Ik zou Mack een maand vrijgeven denk ik, hij is nu echt een wrak
Alhoewel zn man-tot-man gevecht wel goed was!
En Ryan kan aardig vechten voor een bureaufiguur (ook qua conditie enzo)
Red Cap is trouwens wel vrij snel vrij hoog in het commandocentrum geklommen zeg!
Dat vergeet ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet niet dat soort "bureaupikken" meestal jarenlange operationele ervaring achter de rug hebben.
true, alleen dat zien we nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef fathank het volgende:
Je hebt van die trainingsbeesten die elke dag trainen, gewoon om fit te blijven. Bij ons op de voetbalclub liep vroeger een kerel van 65 die de complete A-jeugd klopte in de sprint. Gewoon een kwestie van onderhoud.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
true, alleen dat zien we nooit natuurlijk
Netzoals toiletbezoek en eten, en als je die dingen wel ziet gebeurt er altijd wat
T is wel zoquote:
it crossed my mind inderdaad, maar dan zouden de vrouwen er eigenlijk ook bij moeten..quote:Op woensdag 19 november 2008 02:05 schreef Sc0tTy het volgende:
ah tvpwist niet dat hier een topic van draaide
ik had de vorrige ep ook nog nie gezien, dus 'k had ze achter elkaar gekeken gister. echt vette epsen gelukking Ryan niet dood.
ben ik de enige hier die zich afvraagt wanneer "Redcap" ( weet d'r naam niet ) ook in de theme voor komt.
Dat hebben ze wel een keer gedaan geloof ik..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef fathank het volgende:
Als ze een echt nederlans accent hadden gebruikt had natuurlijk de helft het niet kunnen verstaan.
grrr, zit ik voor niks torrentz.com te F5-enquote:Op maandag 8 december 2008 09:32 schreef qu63 het volgende:
Hmz, volgens TVRage is 21 december pas de volgende aflevering
Zo zat ik vanmorgen dus ookquote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
grrr, zit ik voor niks torrentz.com te F5-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
quote:Op maandag 22 december 2008 16:30 schreef kaassouffle het volgende:
Afgelopen episode was raaarrrr... pff, de enige verhaallijn die ergens op sloeg was die van de 'dames' lijkt het wel.Ik vond het ook een rare ep idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker met miss Morgan (die toch niet zo heel blut blijkt te zijn)
Wat ik wel jammer vond was dat die ingelaste missie toch echt was, hoopte eigenlijk op een spelletje van Jonas
En het leger is toch een grote familie blijkt maar weer, gezien Kim & co
It's Time To Shine
Er is er weer eenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Sc0tTy het volgende:
wist nie dat er nieuwe was, ff downloaden dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:08 schreef fathank het volgende:
Dat weten we volgende week pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
Lijkt een beetje op de missie die Hammerhead en Betty Blue moesten uitvoeren ergens in de jungle..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:18 schreef kaassouffle het volgende:
Wat een poep! (dat verhaal van Jonas en Mac)...
daar moest ik ook gelijk aan denken jah!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de missie die Hammerhead en Betty Blue moesten uitvoeren ergens in de jungle..
Hammerhead zag er nog best goed uit voor een dode eigenlijk
Eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar moest ik ook gelijk aan denken jah!
ik vind dat kim ook vaker op moet rotten uit het unit gebeuren... is zoooo ongeloofwaardig.
in de shield speelde tiffy ook al een hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Kim is bagger, dat is duidelijk.
Maar Tiffy ziet er nog verdomde goed uit in bikini
waren wel 4 lekkere wekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
in de shield speelde tiffy ook al een hoer
ik vind haar niet zo lekker zeg maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Volgens tvrage.com 1 feb.. http://www.tvrage.com/The_Unit/quote:Op maandag 19 januari 2009 01:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom weet ik niet precies maar The Unit gaat pas op 15 feb. weer door
Ik wilde alleen kijken wat voor een reactie er was, ging het over de ep dan zou ik het venster meteen sluitenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het was iig niet gister
ik was bang om dit topic te lezen dus ik eerst zoeken naar de nieuwe ep
Inderdaad.. het Zwitsers-Duits is heel anders dan het normale Duits..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:42 schreef qu63 het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel steeds vager wordt allemaal..
Die vrouw op die motor vertrouwde ik vanaf het begin al niet eigenlijk. En zo duidelijk dat het geen Zwitsers/Duitssprekenden waren daar in Zwitserland zeg!
En Dodge doet het aardig goed in Zwitserland! Zelfs een gloedjenieuwe bus rijdt er van hun rond!
Wel raar vind ik Tom en Charlotte. Ik dacht dat hij haar terug ging pakken, maar hij zit alleen maar zielig te doen bij haar
Dat was idd vrij fake jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef BlixaBargeld het volgende:
Deze aflevering was gewoon tijdsverspilling
En was het geld op voor een beetje goede special effects? If so dan hadden ze die basejump er beter uit kunnen laten, die zag er niet uit
Viel mij ook gelijk opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Charlotte is nooit in beeld gezien terwijl ze die sigaret inhaleerde of de rook uitblies
Dat er gisteren geen nieuwe aflevering uitgezonden zou worden, was enigszins nog wel te begrijpen.. Niemand zou toch kijken vanwege de Oscars.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
8 maart is pas de volgende aflevering
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
8 maart is pas de volgende aflevering
Interview is hier te lezen (blz 15)quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:52 schreef qu63 het volgende:
leuk (kort) interview met Dennis Haysbert in de spits van vandaag!
Ik niet dat iedereen er een mobieltje heeft en meteen het alarmnummer belt, en ik geloof dat de straten er nog al vol zijn, dus echt snel kunnen ze er ook niet komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Wederom schieten ze zich suf in een stad in 't butenland en de lokale politie geeft geen thuis, niks geen sirenes etc
Maar wel vermakelijk hoor
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de serie minder en minder worden
het verhaal gaat er een beetje uit... tot het vorige seizoen zat er een overkoepelend verhaal in... dat is nu weg en zijn het allemaal stand alone missies..quote:
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, de serie wordt veel te vaak onderbroken..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het verhaal gaat er een beetje uit... tot het vorige seizoen zat er een overkoepelend verhaal in... dat is nu weg en zijn het allemaal stand alone missies..
heb een beetje het gevoel alsof ik s4 van 24 aan het kijken ben..... nog meer van hetzelfde.
+ dat ik het erg lang vind duren voor er weer een nieuwe ep uitkomt.. ep14 was alweer 2 weken geleden
Mijn download wil niet startenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Daar zou ik dan niet te lang mee wachtenHij is erg goed deze week. Hopenlijk blijven ze dit niveau de rest van het seizoen doorzetten.
Joh ik vond het wel leukquote:Op maandag 16 maart 2009 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF, is dat vandaag voor een aflevering?![]()
Terrorists!!!!!!!!!!
Dat was sowiesp al voorbij door die oom van haar denk ik..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:13 schreef kaassouffle het volgende:
Leuke ep.. snapte de eindconclusie ook niet helemaal.
Wel hopelijk van dat 'Aerodyne' gezeur af, kwam toch niet echt van de grond (haha).
(Kim mag haar kinderen weer zien dus geen dekmantel meer?)
(En die vriendin van dinges dan ? zien we die nu ook niet meer?)
Vermakelijk is idd het goede woord. Ik vind het altijd wat rommelig worden als ze 3 verhaallijnen door elkaar gaan gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:43 schreef appelvla het volgende:
Eindelijk weer eens een militaire actie. Aflevering was niet zo heel erg goed maar toch wel vermakelijk..
welk einde, dat van Whiplash of van Jonas "I love my work" Blane?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:29 schreef PieterBas het volgende:
Beetje rommelige aflevering, maar het einde gaf tenminste iets meer duidelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
welk einde, dat van Whiplash of van Jonas "I love my work" Blane?
En Mr. Leon Drake.. Ik zat al de hele tijd te denken waar ik em van kende, maar hij is uit The Shield!
Alleen volgens IMDB heeft hij in 2008 ook al dezelfde rol gespeeld in The UnitI love my workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik hoopte best wel op Vic Mackey eigenlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haha het is idd Gardocki uit de shield!
Heeft wel wat stalker trekjes..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Jnk18 het volgende:
Vond het wel een leuke episode.
Vraag me af wat die scene op het laatst met whiplash moest voorstellen.. is hij een psycho ofsow?
quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef BlixaBargeld het volgende:
Zie net dat ik weer nutteloos zit te F5'en voor een nieuwe aflevering
Matig?quote:Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Beetje matige aflevering dit keer, het begon zo goed met de actie in het begin van de episode...
Ik heb ook liever dat ie blijft, maar hij stond al eerder op het punt te stoppen enzo...quote:Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef MasterDisaster het volgende:
Mwah heb liever dat Mack blijft, toch een van de sterkere personages. Het was wel een spannende aflevering echter dat gebeuren de auto dealer...tsja daarvoor kijk ik wel flashpoint
Betty Blue? Ik geloof dat die alleen in de openingsscene zat (samen met Jonas, Bob, Mack en Whiplash)quote:Op maandag 13 april 2009 21:58 schreef rene90 het volgende:
Hmm wel weer erg voorspelbaar dat Whiplash ervandoor ging, die zien we vast nog wel terug.
Waar is trouwens.....dat kleintje met zijn nieuwe chick?
Dat sloeg inderdaad echt nergens op, ook zomaar uit het niks om het een beetje op te vullen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer van die verhaallijn met die kerk/baby, dat voegt voor mij dan weer weinig toe.
Dat vond ik nou niet. Mack was op zoek naar antwoorden, en die hoopte hij in de kerk te vinden. En het feit dat hij zwoer op zn kinderen geeft ook nog wel extra lading..quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat sloeg inderdaad echt nergens op, ook zomaar uit het niks om het een beetje op te vullen.
Dan was het wel een korte serie voor hem....quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik denk niet dat jonas iets te maken heeft met de ontsnapping van sam. hij heeft redcap in feite gewoon proberen te verkrachten en daarom moet hij sowieso de serie uit
hij komt vast niet meer bij het team.
ja maar op een of andere mannier vond ik hem er ook niet in passen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou niet. Mack was op zoek naar antwoorden, en die hoopte hij in de kerk te vinden. En het feit dat hij zwoer op zn kinderen geeft ook nog wel extra lading..
[..]
Dan was het wel een korte serie voor hem....
Hij zat eigenlijk ook veel te snel in de Unit. Bij Bob duurde het veel langer...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar op een of andere mannier vond ik hem er ook niet in passen.
Omdat hij een vrij dominant personage is ( in tegenstelling tot hector en charles ) maarja als mack eruit gaat dan is er wel plaats voor hem.... maar dan word de verhaallijn wel vaag
indeed.. maar dat vind ik dus ook van redcapquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij zat eigenlijk ook veel te snel in de Unit. Bij Bob duurde het veel langer...
Maar ze zit niet écht in de Unit, ze helpt en ondersteund e.d.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed.. maar dat vind ik dus ook van redcap
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ze zit niet écht in de Unit, ze helpt en ondersteund e.d.
Volgens IMDB:quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wou net ff streetworrier kijken en daar speelt mack ook in mee...
alleen zn echte naam ook he.. max martiniwat is dat nou voor porno naam!
![]()
![]()
en in Numb3rs, CSI, Walker Texas Ranger en meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:37 schreef fathank het volgende:
Mack zit ook in een aflevering van Burn Notice als Bad Guy. En heb em laatst ook nog ergens anders gezien in een gastrol geloof ik. Hij schnabbelt in ieder geval aardig bij.
Het was natuurlijk een soort vervolg van "the spear of desiny" wat opzich een goede aflevering was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou niet. Mack was op zoek naar antwoorden, en die hoopte hij in de kerk te vinden. En het feit dat hij zwoer op zn kinderen geeft ook nog wel extra lading..
sowieso Dennis Haysbertquote:
quote:04x20 - Chaos Theory (Apr/26/2009)
A random incident throws Jonas and Bob's carefully planned mission into chaos.
04x21 - Endgame (May/03/2009)
While Jonas is tracking down a Russian terrorist cell, a kidnapped Molly is used as bait.
04x22 - Unknown Soldier (May/2009)
• No Summary (Add Here)
sowieso welke spec ops psyco word vervoerd in een normale politie auto?quote:Op woensdag 15 april 2009 07:56 schreef fathank het volgende:
Wat een godvergeten kutverhaal zeg in die kerk. En welke gevangene wordt er in vredesnaam met z'n handen voor z'n lichaam vervoert ipv met z'n handen achter z'n lichaam
.
spoiler-tags?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef MasterDisaster het volgende:
zo te zien duurt het nog ffe voordat de terroristen worden opgeruimt:
[..]
maar wie weet dat hij een spec ops psycho is?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sowieso welke spec ops psyco word vervoerd in een normale politie auto?
Tiffy is heel engquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij wat het geen SWAT team maar een groepje militairen. Dat is opzich nog wel een verschil als je kijkt naar het beschermen van hun identiteit. Bob lag inderdaad met een sniper op het dak maar hij gaf aan geen duidelijk schot te kunnen maken.
Wat ik vooral flauw vond, naast het gemak waarmee Whiplash kon ontsnappen, is dat die baby in een huisje naast de kerk lag. Er stonden twee agenten de hele tijd buiten zonder dat de baby, die daar alleen was achter gelaten, ook maar één keer gehuilt heeft. Terwijl ze direct begint te huilen zodra Tiffy haar op pakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
SERE is voor bazenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef qu63 het volgende:
Hier nog een zoethoudertje voor een weer een week geen Unit
Ik vond het wel een gave aflevering!quote:
Het is idd af en toe vaag, maar ik laat me er iig niet door afleidenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef BlixaBargeld het volgende:
Ik begin het echt een mindere serie te vinden de laatste tijd, zit iedere keer te downloaden met het idee van wat zullen ze nu weer voor vaags bedacht hebben
Zou wel raar zijn, hij is toch een sleutelfiguur in the unit.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef qu63 het volgende:
Hmz, Sam was dus undercover...
Wel vaag allemaal!
Zal Jonas er mee stoppen?
Nouja, zn vrouw is hem ook best lief, én hij was nogal boos op Ryan..quote:Op maandag 4 mei 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn, hij is toch een sleutelfiguur in the unit.
Ik vond het een leuke wending.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef qu63 het volgende:
Hmz, Sam was dus undercover...
Wel vaag allemaal!
Zal Jonas er mee stoppen?
21quote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry wat was de laatste ep... 20 of 21?
Zoiets zou wel kunnen ja, alhoewel Mack ook wilde stoppen...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mogenlijk ook nog kan gebeuren is dat Ryan, na alles wat hij geflikt heeft, weg gaat bij The Unit. Hij kan generaal worden hebben we laatst gezien. Dan zou Jonas zijn plaats over kunnen nemen en heeft Molly een normaler leven zonder dat Jonas steeds weg is. Mack is al jaren in staat zijn eigen team te draaien, dat werdt in het eerste seizoen al duidelijk gemaakt. Met Whiplash erbij zit je dan weer op een team van 4 en kan er ergens in seizoen 5 een 5e teamlid bij komen.
Gewoon maar een ideetje hoor.
Ja idd, maar goed, hij zit nog gewoon in de leader, dus zal wel weer terugkomenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Duurt wel lang voordat Betty Blue weer terug is of niet? Issie z'n vrouw aan het bezwangeren ofzo
KLinkt best logisch maar de plotwendingen zijn nou niet bepaald logisch geweest dus dat zal hem wel niet wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mogenlijk ook nog kan gebeuren is dat Ryan, na alles wat hij geflikt heeft, weg gaat bij The Unit. Hij kan generaal worden hebben we laatst gezien. Dan zou Jonas zijn plaats over kunnen nemen en heeft Molly een normaler leven zonder dat Jonas steeds weg is. Mack is al jaren in staat zijn eigen team te draaien, dat werdt in het eerste seizoen al duidelijk gemaakt. Met Whiplash erbij zit je dan weer op een team van 4 en kan er ergens in seizoen 5 een 5e teamlid bij komen.
Gewoon maar een ideetje hoor.
Dat van die generaal had ie iig al goed.... zou me niks verbazen als het die kant wel op gaat.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef fathank het volgende:
[..]
KLinkt best logisch maar de plotwendingen zijn nou niet bepaald logisch geweest dus dat zal hem wel niet worden.
Ik mag hopen van wel! Er zijn nog genoeg losse verhaallijnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Rainesz het volgende:
Vond het een goede ep!
Beetje snel afgehandeld met die nuke in de beemer,maar verders goed in elkaar!
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen?
Had je verwacht dan dat hij in de finale van het seizoen zelfs niet mee zou spelen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit ik dat zeikverhaal over Betty Blue hier neer te plempen, doet ie gewoon weer mee..
Nou moeten we alleen weer lang wachten om te zien of de rest ook kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Dat van die generaal had ie iig al goed.... zou me niks verbazen als het die kant wel op gaat.
Dit was wel weer een van de betere afleveringen.
Het was een nuke, dus schade was er sowieso.. En aangezien de bom al op scherp stond was vervoeren ook niet echt meer een optie geloof ik..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Had je verwacht dan dat hij in de finale van het seizoen zelfs niet mee zou spelen?
[..]
Nou moeten we alleen weer lang wachten om te zien of de rest ook klopt![]()
Wat ik achter af wel een beetje raar vond is dat Betty Blue als eerste ging proberen om de bom te ontmantellen. Het was een mooie scene met die eed van hem maar hij stond in het midden van een stad. Als dat mis was gegaan had je veel meer slachtoffers dan als Snake docter zijn bom had laten ontploffen op een afgelegen snelweg.
Betty Blue is ook niet voor niks de bom/electronica/gadget expertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Had je verwacht dan dat hij in de finale van het seizoen zelfs niet mee zou spelen?
[..]
Nou moeten we alleen weer lang wachten om te zien of de rest ook klopt![]()
Wat ik achter af wel een beetje raar vond is dat Betty Blue als eerste ging proberen om de bom te ontmantellen. Het was een mooie scene met die eed van hem maar hij stond in het midden van een stad. Als dat mis was gegaan had je veel meer slachtoffers dan als Snake docter zijn bom had laten ontploffen op een afgelegen snelweg.
Schade was er inderdaad sowieso wel. Maar afgelegen tussen de bergen zal deze toch minder zijn dan midden in de stad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was een nuke, dus schade was er sowieso.. En aangezien de bom al op scherp stond was vervoeren ook niet echt meer een optie geloof ik..
Des te meer reden om hem al laatste te laten gaan. Als het mis was gegaan was het team hun expert kwijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Betty Blue is ook niet voor niks de bom/electronica/gadget expert. Die mag als eerste het nieuwe speelgoed uitproberen
.
Vervoeren ging niet meer..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Schade was er inderdaad sowieso wel. Maar afgelegen tussen de bergen zal deze toch minder zijn dan midden in de stad.
Hij had 2 opties, of de 'shielded cable', of de zwarte.. En ieder lid heeft zn specialiteiten, was Betty als laatste dan misten ze hun leider en hun piloot (o.a.)quote:Des te meer reden om hem al laatste te laten gaan. Als het mis was gegaan was het team hun expert kwijt.
Jonas en Bob stonden al afgelegen tussen de bergen. Vervoeren was dus niet nodig.quote:
De leiding over het team kan door Mack overgenomen worden. Een piloot hadden ze niet nodig. In de situatie dat er meerdere bommen door de USA versprijd worden is de persoon in je team die je het langst in leven wilt houden de bom expert.quote:[..]
Hij had 2 opties, of de 'shielded cable', of de zwarte.. En ieder lid heeft zn specialiteiten, was Betty als laatste dan misten ze hun leider en hun piloot (o.a.)
Ah, dat bedoel je!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jonas en Bob stonden al afgelegen tussen de bergen. Vervoeren was dus niet nodig.
Tja, ze hebben allemaal wel enige kennis natuurlijk, maar er kan altijd nog iets erna gebeuren..quote:De leiding over het team kan door Mack overgenomen worden. Een piloot hadden ze niet nodig. In de situatie dat er meerdere bommen door de USA versprijd worden is de persoon in je team die je het langst in leven wilt houden de bom expert.
Ik vond het wel mooi gedaan dat ze eerst alleen shots maakten van iemand die zn pak aandeed, en dat je later pas zag dat het het trouwpak van Charles was..quote:Ik vond het overigens wel mooie uniformen die het team tijdens de trouwdag aanhadden. Die gaan over een tijdje het standaard nette groene uniform, waar Jonas en Ryan in liepen bij de President, vervangen.
Zij waren wel iets eerder begonnen met het ontmantelen. Maar Voordat Charles de draad doorkinpte wat mogenlijk verkeerd kon gaan gaf hij al aan tegen Jonas dat hij de andere moest knippen als het niet lukte. Jonas had de draad toen ook al gevonden. Hij vroeg namenlijk eerst nog of de draad ook een andere kleur mocht hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah, dat bedoel je!
Volgens mij waren Charles en Mack al bezig toen Jonas en Bob dat ding vonden...
Maar je kan je beter voorbereiden op de dingen waarvan je weet dat ze gaan gebeuren, in plaats van je voorbereiden op dingen waarvan je nog geen indicatie hebt dat ze gaan gebeuren. Zeker niet als je daarmee slechter bereid bent tegen de problemen waarvan je zeker weet dat ze gaan komen.quote:[..]
Tja, ze hebben allemaal wel enige kennis natuurlijk, maar er kan altijd nog iets erna gebeuren..
Dat was inderdaad wel mooi gedaan. Ik heb in het begin even het idee dat het Ryan was die zich klaar ging maken voor het ontvangen van zijn promotie.quote:[..]
Ik vond het wel mooi gedaan dat ze eerst alleen shots maakten van iemand die zn pak aandeed, en dat je later pas zag dat het het trouwpak van Charles was..
Hij is nu gepromoveerd tot generaal van een brigade ja. In de aflevering waarin hij die keuze kreeg werdt wel gezegt dat hij daarmee zijn leiding over The Unit op zou moeten geven ja. Zijn positie was ook al niet heel houdbaar na dit seizoen.quote:Maar Ryan is nu toch gepromoveerd tot generaal? Dus geen leider meer van The Unit?
En de woorden van Mack er achteraanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Maar zo ver vooruit hebben de schrijvers waarschijnlijk nooit gedacht. Het ging gewoon om de mooie woorden van Charles
Ik dacht ook aan Ryan, maar dan dat ie ontslag kreeg ofzo..quote:Dat was inderdaad wel mooi gedaan. Ik heb in het begin even het idee dat het Ryan was die zich klaar ging maken voor het ontvangen van zijn promotie.
Misschien dat ie The Unit gewoon mee neemt naar een hoger level?quote:Hij is nu gepromoveerd tot generaal van een brigade ja. In de aflevering waarin hij die keuze kreeg werdt wel gezegt dat hij daarmee zijn leiding over The Unit op zou moeten geven ja. Zijn positie was ook al niet heel houdbaar na dit seizoen.
Maar ze zullen vast wel een manier vinden om hem zo af en toen terug te laten komen.
Die ook inderdaadquote:
Dat lijkt me niet heel logisch. Hoewel de manier waarop discutabel is heeft hij er wel voor gezorgt dat er meerdere nucliaire explosies voorkomen zijn. Ook is er een terroristen netwerk opgerold.quote:[..]
Ik dacht ook aan Ryan, maar dan dat ie ontslag kreeg ofzo..
Hoe bedoel je dit precies?quote:[..]
Misschien dat ie The Unit gewoon mee neemt naar een hoger level?
Nee voor zo ver ik weet nog niet. Het herfst schema moet nog bekend worden. Als het goed is gebeurt dit ergens volgende week.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef qu63 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over een volgend seizoen?
Dat idee heb ik ook wel ja. Al zou dat voor Jonas volgens mij wel een erg grote promotie in rang zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is toch duidelijk uit de laatste aflevering dat Colonel Ryan zichzelf "eruit promoveert", voor zichzelf en de Unit. Lijkt me niet meer dan logisch dat Jonas de touwtjes in handen neemt bij Command Central.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als de Unit dan volgend seizoen terugkomt mogen ze ook de oude introtheme terugzetten. Dat "walk with fire" vind ik maar niks.
Dat heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die oude intro heb ik zelfs al beltoon gehad
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Die oude intro heb ik zelfs al beltoon gehad
En om wat mensen uit The Shield te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Het was wel aardig dit seizoen om Maurice uit Northern Exposure weer eens te zien
Jup, die heb ik ook al gedownloadquote:Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het nummer staat ook op haar album "This storm".
huh? Welke scene was dat danquote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef Migue het volgende:
Hoe wisten de heren in Hero dat Whiplash een flashbang bij zich zou hebben, als dat niet standard was, en dus een stuntman in de fik moesten zetten?
De makkelijke oplossing is inderdaad dat de schrijvers een fout gemaakt hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef Migue het volgende:
Hoe wisten de heren in Hero dat Whiplash een flashbang bij zich zou hebben, als dat niet standard was, en dus een stuntman in de fik moesten zetten?
quote:
quote:
quote:
Dat ook nog eens ja... ik vond dat ook erg saai, eigenlijk heb ik die vrouwen nooit gemogen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef fathank het volgende:
Seizoen 4 was eigenlijk toch al verneukt, op de laatste paar afleveringen na. Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Want jij bent Delta Force kenner en weet hoe dat daar allemaal werkt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef fathank het volgende:
Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Je hoeft geen kenner van de Delta's te zijn om te weten dat je niet zo maar ongetrainde vrouwen (of mannen) kunt gebruiken om lange tijd undercover te gaan en ook nog allerlij informatie te verzamelen. De CIA doet er niet voor niks maanden over om mensen te trainen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Migue het volgende:
[..]
Want jij bent Delta Force kenner en weet hoe dat daar allemaal werkt?
quote:
Nouja, het is wel algemeen bekend dat inlichtingen diensten normale burgers bewust en onbewust inlichtingen laten verzamelen, dus op mij kwam dat helemaal niet ongeloofwaardig over. Ik denk dat Eric Haney daar wel voor zal waken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je hoeft geen kenner van de Delta's te zijn om te weten dat je niet zo maar ongetrainde vrouwen (of mannen) kunt gebruiken om lange tijd undercover te gaan en ook nog allerlij informatie te verzamelen. De CIA doet er niet voor niks maanden over om mensen te trainen.
Ik denk dat jij nog meer televisie moet kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef Migue het volgende:
[..]
Nouja, het is wel algemeen bekend dat inlichtingen diensten normale burgers bewust en onbewust inlichtingen laten verzamelen, dus op mij kwam dat helemaal niet ongeloofwaardig over. Ik denk dat Eric Haney daar wel voor zal waken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |