abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67564363
Ja dat lijkt mij duidelijk het geval, wel vaag dat hij dat zo in zijn kastje ophangt want je zou toch betrapt kunnen worden als je maatjes eens op visite zijn
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:43:51 #127
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67575134
haha het is idd Gardocki uit de shield!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:34:42 #128
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67580590
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haha het is idd Gardocki uit de shield!
Ik hoopte best wel op Vic Mackey eigenlijk
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_67581683
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef Jnk18 het volgende:
Vond het wel een leuke episode.

Vraag me af wat die scene op het laatst met whiplash moest voorstellen.. is hij een psycho ofsow?
Heeft wel wat stalker trekjes..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:06:40 #130
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67585732
ik vind wel dat het de verkeerde kant op gaat met de serie:

Jonas 'Snake Doctor' 'I love my job' Blane
Bob 'Cool Breeze' Brown
Mack 'Dirt Diver' 'Wife Beater' Gerhardt

zijn imho de toffe lui uit de serie. wanneer je eps hebt waarin ze alle 3 meedoen heb je coole militaire actie episodes ( zoals je veel in season 1 en 2 zag. maarja de ratings gingen wat naar beneden (S1 15mil S2 11mil S3 10mil ) dus grijpen de schrijvers in)

Sam 'Whiplash' 'Stalker' McBride
Bridget 'Red Cap' 'Boobies' Sullivan
Sam is gewoon een freak. hij doet me ook teveel denken aan Jason Bourne
en Bridget is gewoon tietenvoer voor de kijkers totaal ongeloofwaardig ook dat ze meedoet in de serie... the best of the best en dan komt er een mager meisje van 50KG meedoen.... en dat mag ook zomaar even.

De schrijver verneuken de serie imho meer dan dat ze hem redden
stay frosty
pi_67714640

de terminator hoort er ook nog bij laaste afleveringen had die een goeie pokerface "I am worried about my kids"

Ik was ffe bang dat die eruit ging bij de "riool" shootout. Afleveringen gaan iig de goeie kant op
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 5 april 2009 @ 05:24:57 #132
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_67720327
hmmm vond de ep niet zo eigenlijk :/
wel die knakker van The Shield ( naam is hierboven genoemd, maar zelf wist ik t nie meer )

dat einde is wel beetje raar met die foto's

ik ben het inderdaad met wat hier boven is gezegt eens, dat de schrijvers wat raars aan het doen zijn
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_67730202
TVP, ik ben pas bij S03E12 maar kan inet wachten tot ik eindelijk seizoen 4 kan kijken
pi_67735912
Season3 is ook erg goed vooral begin is super
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_67769834
Zie net dat ik weer nutteloos zit te F5'en voor een nieuwe aflevering
  maandag 6 april 2009 @ 22:04:17 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67776066
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef BlixaBargeld het volgende:
Zie net dat ik weer nutteloos zit te F5'en voor een nieuwe aflevering
ik ook weer
stay frosty
pi_67985242
Beetje matige aflevering dit keer, het begon zo goed met de actie in het begin van de episode...
  maandag 13 april 2009 @ 20:50:13 #138
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67985600
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Beetje matige aflevering dit keer, het begon zo goed met de actie in het begin van de episode...
Matig?

Voor mij juist een van de betere afleveringen!
Ik denk dat Mack binnenkort uit de Unit stapt trouwens, hij lijkt al vrij lang te twijfelen, en misschien dat die laatst vraag in de kerk er ook mee te maken had, want daarna was ie compleet om om het huis te kopen ver weg van een bais!
Ja, kromme zin
It's Time To Shine
pi_67985677
Mwah heb liever dat Mack blijft, toch een van de sterkere personages. Het was wel een spannende aflevering echter dat gebeuren de auto dealer...tsja daarvoor kijk ik wel flashpoint
  maandag 13 april 2009 @ 20:57:15 #140
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67985802
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik ook het menselijke/drama aspect erg waardeer in de serie hoor

Alleen die verdomde cliffhangers!
Ik denk nog steeds dat Jonas iets met de ontsnapping van Whiplash te maken had, en dat het tijd wordt voot Red Cap om eens te gaan zeggen waarvan ze elkaar kennen...
It's Time To Shine
  maandag 13 april 2009 @ 20:58:27 #141
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67985825
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef MasterDisaster het volgende:
Mwah heb liever dat Mack blijft, toch een van de sterkere personages. Het was wel een spannende aflevering echter dat gebeuren de auto dealer...tsja daarvoor kijk ik wel flashpoint
Ik heb ook liever dat ie blijft, maar hij stond al eerder op het punt te stoppen enzo...
It's Time To Shine
pi_67987923
Hmm wel weer erg voorspelbaar dat Whiplash ervandoor ging, die zien we vast nog wel terug.

Waar is trouwens.....dat kleintje met zijn nieuwe chick?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 13 april 2009 @ 22:26:40 #143
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67988976
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:58 schreef rene90 het volgende:
Hmm wel weer erg voorspelbaar dat Whiplash ervandoor ging, die zien we vast nog wel terug.

Waar is trouwens.....dat kleintje met zijn nieuwe chick?
Betty Blue? Ik geloof dat die alleen in de openingsscene zat (samen met Jonas, Bob, Mack en Whiplash)
It's Time To Shine
pi_67990786
Betty Blue inderdaad, maar is hij op huwelijksreis met zijn nieuwe vriendin ofzo, hoe was dat ook alweer geeindigd?
Top 5 China producten
pi_67991213
Jammer van die verhaallijn met die kerk/baby, dat voegt voor mij dan weer weinig toe.
pi_67992433
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer van die verhaallijn met die kerk/baby, dat voegt voor mij dan weer weinig toe.
Dat sloeg inderdaad echt nergens op, ook zomaar uit het niks om het een beetje op te vullen.
Top 5 China producten
  dinsdag 14 april 2009 @ 01:07:33 #147
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_67993516
Ik vraag me af of Mack uit de serie geschreven zal worden. Het team wordt dan wel erg klein. Bovendien schrijf je daarmee ook Tiffy en de kinderen uit. Dan ben je wel veel personages in een klap kwijt. Iets wat niet echt goed is voor een serie die nog niet zeker is van een nieuw seizoen.
Ik hoop vooral dat ze aan het einde van het seizoen eindelijk weer gewoon terug kunnen naar Fort Griffith.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:07:06 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67999035
ja ook weer gekeken

ik vond het wel een leuke epi...
maar zoals jullie allemaal al zeggen het zou jammer zijn als mack de serie uit word geschreven.. hij is een beetje de bad good guy van de serie.

ik denk niet dat jonas iets te maken heeft met de ontsnapping van sam. hij heeft redcap in feite gewoon proberen te verkrachten en daarom moet hij sowieso de serie uit
hij komt vast niet meer bij het team.
stay frosty
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:18:58 #149
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_67999456
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat sloeg inderdaad echt nergens op, ook zomaar uit het niks om het een beetje op te vullen.
Dat vond ik nou niet. Mack was op zoek naar antwoorden, en die hoopte hij in de kerk te vinden. En het feit dat hij zwoer op zn kinderen geeft ook nog wel extra lading..
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik denk niet dat jonas iets te maken heeft met de ontsnapping van sam. hij heeft redcap in feite gewoon proberen te verkrachten en daarom moet hij sowieso de serie uit
hij komt vast niet meer bij het team.
Dan was het wel een korte serie voor hem....
It's Time To Shine
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:28:37 #150
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67999852
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dat vond ik nou niet. Mack was op zoek naar antwoorden, en die hoopte hij in de kerk te vinden. En het feit dat hij zwoer op zn kinderen geeft ook nog wel extra lading..
[..]

Dan was het wel een korte serie voor hem....
ja maar op een of andere mannier vond ik hem er ook niet in passen.
Omdat hij een vrij dominant personage is ( in tegenstelling tot hector en charles ) maarja als mack eruit gaat dan is er wel plaats voor hem.... maar dan word de verhaallijn wel vaag
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')