Lijkt een beetje op de missie die Hammerhead en Betty Blue moesten uitvoeren ergens in de jungle..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:18 schreef kaassouffle het volgende:
Wat een poep! (dat verhaal van Jonas en Mac)...
daar moest ik ook gelijk aan denken jah!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de missie die Hammerhead en Betty Blue moesten uitvoeren ergens in de jungle..
Hammerhead zag er nog best goed uit voor een dode eigenlijk
Eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar moest ik ook gelijk aan denken jah!
ik vind dat kim ook vaker op moet rotten uit het unit gebeuren... is zoooo ongeloofwaardig.
in de shield speelde tiffy ook al een hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Kim is bagger, dat is duidelijk.
Maar Tiffy ziet er nog verdomde goed uit in bikini
waren wel 4 lekkere wekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
in de shield speelde tiffy ook al een hoer
ik vind haar niet zo lekker zeg maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Volgens tvrage.com 1 feb.. http://www.tvrage.com/The_Unit/quote:Op maandag 19 januari 2009 01:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom weet ik niet precies maar The Unit gaat pas op 15 feb. weer door
Ik wilde alleen kijken wat voor een reactie er was, ging het over de ep dan zou ik het venster meteen sluitenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het was iig niet gister
ik was bang om dit topic te lezen dus ik eerst zoeken naar de nieuwe ep
Inderdaad.. het Zwitsers-Duits is heel anders dan het normale Duits..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:42 schreef qu63 het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel steeds vager wordt allemaal..
Die vrouw op die motor vertrouwde ik vanaf het begin al niet eigenlijk. En zo duidelijk dat het geen Zwitsers/Duitssprekenden waren daar in Zwitserland zeg!
En Dodge doet het aardig goed in Zwitserland! Zelfs een gloedjenieuwe bus rijdt er van hun rond!
Wel raar vind ik Tom en Charlotte. Ik dacht dat hij haar terug ging pakken, maar hij zit alleen maar zielig te doen bij haar
Dat was idd vrij fake jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef BlixaBargeld het volgende:
Deze aflevering was gewoon tijdsverspilling
En was het geld op voor een beetje goede special effects? If so dan hadden ze die basejump er beter uit kunnen laten, die zag er niet uit
Viel mij ook gelijk opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Charlotte is nooit in beeld gezien terwijl ze die sigaret inhaleerde of de rook uitblies
Dat er gisteren geen nieuwe aflevering uitgezonden zou worden, was enigszins nog wel te begrijpen.. Niemand zou toch kijken vanwege de Oscars.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
8 maart is pas de volgende aflevering
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
8 maart is pas de volgende aflevering
Interview is hier te lezen (blz 15)quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:52 schreef qu63 het volgende:
leuk (kort) interview met Dennis Haysbert in de spits van vandaag!
Ik niet dat iedereen er een mobieltje heeft en meteen het alarmnummer belt, en ik geloof dat de straten er nog al vol zijn, dus echt snel kunnen ze er ook niet komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Wederom schieten ze zich suf in een stad in 't butenland en de lokale politie geeft geen thuis, niks geen sirenes etc
Maar wel vermakelijk hoor
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de serie minder en minder worden
het verhaal gaat er een beetje uit... tot het vorige seizoen zat er een overkoepelend verhaal in... dat is nu weg en zijn het allemaal stand alone missies..quote:
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, de serie wordt veel te vaak onderbroken..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het verhaal gaat er een beetje uit... tot het vorige seizoen zat er een overkoepelend verhaal in... dat is nu weg en zijn het allemaal stand alone missies..
heb een beetje het gevoel alsof ik s4 van 24 aan het kijken ben..... nog meer van hetzelfde.
+ dat ik het erg lang vind duren voor er weer een nieuwe ep uitkomt.. ep14 was alweer 2 weken geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |