abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:12:07 #201
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68927622
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit ik dat zeikverhaal over Betty Blue hier neer te plempen, doet ie gewoon weer mee..
Had je verwacht dan dat hij in de finale van het seizoen zelfs niet mee zou spelen?
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef BlixaBargeld het volgende:

[..]

Dat van die generaal had ie iig al goed.... zou me niks verbazen als het die kant wel op gaat.
Dit was wel weer een van de betere afleveringen.
Nou moeten we alleen weer lang wachten om te zien of de rest ook klopt

Wat ik achter af wel een beetje raar vond is dat Betty Blue als eerste ging proberen om de bom te ontmantellen. Het was een mooie scene met die eed van hem maar hij stond in het midden van een stad. Als dat mis was gegaan had je veel meer slachtoffers dan als Snake docter zijn bom had laten ontploffen op een afgelegen snelweg.

[ Bericht 20% gewijzigd door BrainOverfloW op 12-05-2009 02:27:21 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:08:41 #202
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68928121
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Had je verwacht dan dat hij in de finale van het seizoen zelfs niet mee zou spelen?
[..]

Wat ik achter af wel een beetje raar vond is dat Betty Blue als eerste ging proberen om de bom te ontmantellen. Het was een mooie scene met die eed van hem maar hij stond in het midden van een stad. Als dat mis was gegaan had je veel meer slachtoffers dan als Snake docter zijn bom had laten ontploffen op een afgelegen snelweg.
Het was een nuke, dus schade was er sowieso.. En aangezien de bom al op scherp stond was vervoeren ook niet echt meer een optie geloof ik..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:12:50 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68928540
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:12 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

[..]

Betty Blue is ook niet voor niks de bom/electronica/gadget expert . Die mag als eerste het nieuwe speelgoed uitproberen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 20:01:24 #204
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68951713
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 07:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

Het was een nuke, dus schade was er sowieso.. En aangezien de bom al op scherp stond was vervoeren ook niet echt meer een optie geloof ik..
Schade was er inderdaad sowieso wel. Maar afgelegen tussen de bergen zal deze toch minder zijn dan midden in de stad.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Betty Blue is ook niet voor niks de bom/electronica/gadget expert . Die mag als eerste het nieuwe speelgoed uitproberen .
Des te meer reden om hem al laatste te laten gaan. Als het mis was gegaan was het team hun expert kwijt.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 12 mei 2009 @ 20:14:11 #205
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68952031
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Schade was er inderdaad sowieso wel. Maar afgelegen tussen de bergen zal deze toch minder zijn dan midden in de stad.
Vervoeren ging niet meer..
quote:
Des te meer reden om hem al laatste te laten gaan. Als het mis was gegaan was het team hun expert kwijt.
Hij had 2 opties, of de 'shielded cable', of de zwarte.. En ieder lid heeft zn specialiteiten, was Betty als laatste dan misten ze hun leider en hun piloot (o.a.)
It's Time To Shine
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:38:49 #206
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68955388
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:14 schreef qu63 het volgende:

[..]

Vervoeren ging niet meer..
Jonas en Bob stonden al afgelegen tussen de bergen. Vervoeren was dus niet nodig.
quote:
[..]

Hij had 2 opties, of de 'shielded cable', of de zwarte.. En ieder lid heeft zn specialiteiten, was Betty als laatste dan misten ze hun leider en hun piloot (o.a.)
De leiding over het team kan door Mack overgenomen worden. Een piloot hadden ze niet nodig. In de situatie dat er meerdere bommen door de USA versprijd worden is de persoon in je team die je het langst in leven wilt houden de bom expert.

Ik vond het overigens wel mooie uniformen die het team tijdens de trouwdag aanhadden. Die gaan over een tijdje het standaard nette groene uniform, waar Jonas en Ryan in liepen bij de President, vervangen.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:47:26 #207
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68955852
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jonas en Bob stonden al afgelegen tussen de bergen. Vervoeren was dus niet nodig.
Ah, dat bedoel je!

Volgens mij waren Charles en Mack al bezig toen Jonas en Bob dat ding vonden...
quote:
De leiding over het team kan door Mack overgenomen worden. Een piloot hadden ze niet nodig. In de situatie dat er meerdere bommen door de USA versprijd worden is de persoon in je team die je het langst in leven wilt houden de bom expert.
Tja, ze hebben allemaal wel enige kennis natuurlijk, maar er kan altijd nog iets erna gebeuren..
quote:
Ik vond het overigens wel mooie uniformen die het team tijdens de trouwdag aanhadden. Die gaan over een tijdje het standaard nette groene uniform, waar Jonas en Ryan in liepen bij de President, vervangen.
Ik vond het wel mooi gedaan dat ze eerst alleen shots maakten van iemand die zn pak aandeed, en dat je later pas zag dat het het trouwpak van Charles was..

Maar Ryan is nu toch gepromoveerd tot generaal? Dus geen leider meer van The Unit?
It's Time To Shine
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:38:58 #208
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68958629
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ah, dat bedoel je!

Volgens mij waren Charles en Mack al bezig toen Jonas en Bob dat ding vonden...
Zij waren wel iets eerder begonnen met het ontmantelen. Maar Voordat Charles de draad doorkinpte wat mogenlijk verkeerd kon gaan gaf hij al aan tegen Jonas dat hij de andere moest knippen als het niet lukte. Jonas had de draad toen ook al gevonden. Hij vroeg namenlijk eerst nog of de draad ook een andere kleur mocht hebben.
quote:
[..]

Tja, ze hebben allemaal wel enige kennis natuurlijk, maar er kan altijd nog iets erna gebeuren..
Maar je kan je beter voorbereiden op de dingen waarvan je weet dat ze gaan gebeuren, in plaats van je voorbereiden op dingen waarvan je nog geen indicatie hebt dat ze gaan gebeuren. Zeker niet als je daarmee slechter bereid bent tegen de problemen waarvan je zeker weet dat ze gaan komen.
Maar zo ver vooruit hebben de schrijvers waarschijnlijk nooit gedacht. Het ging gewoon om de mooie woorden van Charles
quote:
[..]

Ik vond het wel mooi gedaan dat ze eerst alleen shots maakten van iemand die zn pak aandeed, en dat je later pas zag dat het het trouwpak van Charles was..
Dat was inderdaad wel mooi gedaan. Ik heb in het begin even het idee dat het Ryan was die zich klaar ging maken voor het ontvangen van zijn promotie.
quote:
Maar Ryan is nu toch gepromoveerd tot generaal? Dus geen leider meer van The Unit?
Hij is nu gepromoveerd tot generaal van een brigade ja. In de aflevering waarin hij die keuze kreeg werdt wel gezegt dat hij daarmee zijn leiding over The Unit op zou moeten geven ja. Zijn positie was ook al niet heel houdbaar na dit seizoen.
Maar ze zullen vast wel een manier vinden om hem zo af en toen terug te laten komen.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:44:10 #209
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68958930
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Maar zo ver vooruit hebben de schrijvers waarschijnlijk nooit gedacht. Het ging gewoon om de mooie woorden van Charles
En de woorden van Mack er achteraan
quote:
Dat was inderdaad wel mooi gedaan. Ik heb in het begin even het idee dat het Ryan was die zich klaar ging maken voor het ontvangen van zijn promotie.
Ik dacht ook aan Ryan, maar dan dat ie ontslag kreeg ofzo..
quote:
Hij is nu gepromoveerd tot generaal van een brigade ja. In de aflevering waarin hij die keuze kreeg werdt wel gezegt dat hij daarmee zijn leiding over The Unit op zou moeten geven ja. Zijn positie was ook al niet heel houdbaar na dit seizoen.
Maar ze zullen vast wel een manier vinden om hem zo af en toen terug te laten komen.
Misschien dat ie The Unit gewoon mee neemt naar een hoger level?
It's Time To Shine
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:44:41 #210
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_68958971
Is er eigenlijk al iets bekend over een volgend seizoen?
It's Time To Shine
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:13:02 #211
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68962951
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef qu63 het volgende:

[..]

En de woorden van Mack er achteraan
Die ook inderdaad
quote:
[..]

Ik dacht ook aan Ryan, maar dan dat ie ontslag kreeg ofzo..
Dat lijkt me niet heel logisch. Hoewel de manier waarop discutabel is heeft hij er wel voor gezorgt dat er meerdere nucliaire explosies voorkomen zijn. Ook is er een terroristen netwerk opgerold.
In de ogen van zijn meerderen heeft hij zijn werk dus goed gedaan. Het is alleen ten koste gegaan van het vertrouwen binnen de groep. Maar daarvoor kan hij niet ontslagen worden.
Bovendien was het al wel duidelijk dat hij de promotie ging nemen in het gesprekje tussen hem en Jonas nadat ze uit de Situation Room liepen. (Ik neem even aan dat het dat voor moest stellen).
quote:
[..]

Misschien dat ie The Unit gewoon mee neemt naar een hoger level?
Hoe bedoel je dit precies?
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef qu63 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over een volgend seizoen?
Nee voor zo ver ik weet nog niet. Het herfst schema moet nog bekend worden. Als het goed is gebeurt dit ergens volgende week.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Games woensdag 13 mei 2009 @ 00:58:23 #212
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68964335
Het is toch duidelijk uit de laatste aflevering dat Colonel Ryan zichzelf "eruit promoveert", voor zichzelf en de Unit. Lijkt me niet meer dan logisch dat Jonas de touwtjes in handen neemt bij Command Central.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 13 mei 2009 @ 03:07:07 #213
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68965920
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is toch duidelijk uit de laatste aflevering dat Colonel Ryan zichzelf "eruit promoveert", voor zichzelf en de Unit. Lijkt me niet meer dan logisch dat Jonas de touwtjes in handen neemt bij Command Central.
Dat idee heb ik ook wel ja. Al zou dat voor Jonas volgens mij wel een erg grote promotie in rang zijn.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:57:02 #214
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68995535
Ik las net dat herfst schema op 20 mei bekend gemaakt wordt. Dan weten we dus ook of The Unit terug komt.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Games zaterdag 16 mei 2009 @ 02:14:06 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_69078523
Als de Unit dan volgend seizoen terugkomt mogen ze ook de oude introtheme terugzetten. Dat "walk with fire" vind ik maar niks.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:50:43 #216
251119 Rainesz
flets outz
pi_69085692
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 02:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als de Unit dan volgend seizoen terugkomt mogen ze ook de oude introtheme terugzetten. Dat "walk with fire" vind ik maar niks.

Die oude intro heb ik zelfs al beltoon gehad
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_69090750
Het was wel aardig dit seizoen om Maurice uit Northern Exposure weer eens te zien
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:38:27 #218
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69092498
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad Natuurlijk wel de uitgebreide versie Al staat mijn telefoon 90% van de tijd op trilfunctie.
Neil Degrasse Tyson
pi_69096367
Net de laatste twee delen gekeken. Verrassende ontwikkelingen wederom. Ben benieuwd of er een S5 komt en hoe die gaat verlopen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:17:29 #220
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_69099930
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Ik ook!

En ik heb de beltoon van The Unit-crew als mn sms toon! (*piep piep* dus )
It's Time To Shine
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:18:21 #221
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_69099982
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Het was wel aardig dit seizoen om Maurice uit Northern Exposure weer eens te zien
En om wat mensen uit The Shield te zien
(President en die dude waar Whiplash voor werkte)
It's Time To Shine
  zondag 17 mei 2009 @ 01:17:59 #222
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_69106651
Hier trouwens nog het nummer uit de end-credits:

Jammer van het publiek, maar zodra ze begint te spelen klinkt het beter!
It's Time To Shine
  zondag 17 mei 2009 @ 15:35:13 #223
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_69119496
mooi nummer idd
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 17 mei 2009 @ 16:58:03 #224
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69121996
Het nummer staat ook op haar album "This storm".
Neil Degrasse Tyson
  zondag 17 mei 2009 @ 17:03:06 #225
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_69122159
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het nummer staat ook op haar album "This storm".
Jup, die heb ik ook al gedownload

Ze is pas 20!
It's Time To Shine
  maandag 18 mei 2009 @ 18:48:54 #226
184465 Migue
Sensuele man
pi_69159621
Hoe wisten de heren in Hero dat Whiplash een flashbang bij zich zou hebben, als dat niet standard was, en dus een stuntman in de fik moesten zetten?
  maandag 18 mei 2009 @ 19:11:02 #227
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_69160281
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef Migue het volgende:
Hoe wisten de heren in Hero dat Whiplash een flashbang bij zich zou hebben, als dat niet standard was, en dus een stuntman in de fik moesten zetten?
huh? Welke scene was dat dan
It's Time To Shine
  maandag 18 mei 2009 @ 20:49:05 #228
184465 Migue
Sensuele man
pi_69164647
Ja wanneer pleurt Whiplash die flashbang neer? Die scene Aardige plothole als je het mij vraagt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 00:17:07 #229
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69174976
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:48 schreef Migue het volgende:
De makkelijke oplossing is inderdaad dat de schrijvers een fout gemaakt hebben.
Je zou echter ook kunnen denken dat ze bij het voorbereiden van de missie Whiplash de mogenlijkheid gegeven hebben om een flashbang te "stelen". Dus bijvoorbeeld er eentje "per ongeluk" rond laten slingeren. Dit kunnen ze gedaan hebben om te kijken of hij zelf initiatief zou nemen om met creatieve oplossingen te komen. Zoals hem ook aangemoedigd is in zijn training.
Het is dus wel te verklaren al heb ik zelf ook het idee dat er gewoon niet al te goed over na gedacht is.

Wat ik mij wel bedacht toen ik net het stukje even terug keek is dat het wel raar is dat Alpha team Whiplash niet kent. In seizoen twee zagen we de selectie van Cool breeze en daar waren zowel instructeurs van Alpha als van Bravo team aanwezig. Dus wie heeft Whiplash dan getraint?
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:43:50 #230
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69202397
quote:
CBS is disbanding The Unit after four seasons. No talk of another network rescuing it

Bron
quote:
“The Unit” is believed to be officially over

Bron
The Unit is gecanceled
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:11:35 #231
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_69203601
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

[..]

The Unit is gecanceled
Nee!
It's Time To Shine
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:17:49 #232
184465 Migue
Sensuele man
pi_69206486
Schandalig. Vanavond S04E18 gekeken, en dat was gewoon weer top. Die hele storyarc die er eindelijk in begon te komen was erg goed. Zal je altijd zien met series die het wat serieuzer aan gaan pakken, dat het gros van de kijkers te achterlijk is om het te snappen, de kijkcijfers dalen, en de studio de stekker eruit trekt.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:03:42 #233
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69210904
Ik lees op de fora van IMDB, en daar word ook genoeg onzin geroepen dus misschien klopt er niks van, dat Dennis Haysbert een van de problemen was. Hij zou te veel geld willen hebben voor een nieuw seizoen.
Neil Degrasse Tyson
pi_69214071
quote:

[..]

[..]

The Unit is gecanceled

En meer zeg k er niet over.....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_69215322
Jammer mja zo gaat dat he.. wordt er allang niet meer boos van als 1 van me fav shows wordt gecancelled....
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:56:09 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69215337
Seizoen 4 was eigenlijk toch al verneukt, op de laatste paar afleveringen na. Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69215395
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef fathank het volgende:
Seizoen 4 was eigenlijk toch al verneukt, op de laatste paar afleveringen na. Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Dat ook nog eens ja... ik vond dat ook erg saai, eigenlijk heb ik die vrouwen nooit gemogen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:10:39 #238
184465 Migue
Sensuele man
pi_69235477
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef fathank het volgende:
Dat hele gedoe met die undercover voruwen enzo was zo totaal ongeloofwaardig.
Want jij bent Delta Force kenner en weet hoe dat daar allemaal werkt?
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:12:53 #239
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69235560
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:10 schreef Migue het volgende:

[..]

Want jij bent Delta Force kenner en weet hoe dat daar allemaal werkt?
Je hoeft geen kenner van de Delta's te zijn om te weten dat je niet zo maar ongetrainde vrouwen (of mannen) kunt gebruiken om lange tijd undercover te gaan en ook nog allerlij informatie te verzamelen. De CIA doet er niet voor niks maanden over om mensen te trainen.
Neil Degrasse Tyson
pi_69236931
quote:

[..]

[..]

The Unit is gecanceled
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')