Kijken vanaf 4:00.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:22 schreef X-GeaR het volgende:
Wat raden mensen aan?
Doorkijken tot 2:00 uur 's nachts
of
Kijken vanaf 4:00 uur 's ochtends
Ik zit te twijfelen wat ik moet doen? De hele nacht doorgaan ga ik niet redden, ivm werk!
Thanks!
Nog minder dan 24 uur laforest, dan kun je weer vertrekken en je smoel houden tot en met 2012!quote:
De definitieve uitslag zal nog wel even duren. Wanneer er redelijk betrouwbaar kan worden gesteld dat een van beide kandidaten gewonnen heeft is ook deels afhankelijk van de uitslag in met name de grotere swingstates. Als Obama er daar wat van weet te winnen, dan is vrij snel praktisch duidelijk dat hij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand hoe laat ze de uitslag verwachten?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nog minder dan 24 uur laforest, dan kun je weer vertrekken en je smoel houden tot en met 2012 2016!
Kijken vanaf iets eerder dan 4 uur. De eerste uitslagen uit het Oosten ( Florida, Ohio, NC ) zijn toch het spannendst en interessantst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:22 schreef X-GeaR het volgende:
Wat raden mensen aan?
Doorkijken tot 2:00 uur 's nachts
of
Kijken vanaf 4:00 uur 's ochtends
Ik zit te twijfelen wat ik moet doen? De hele nacht doorgaan ga ik niet redden, ivm werk!
Thanks!
Van een comeback van McCain is iig geen sprakequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:09 schreef QBZZ het volgende:
De laatste poll van Zogby laat in één dag een plus zien voor Obama van drie procent. In drie dagen is het zelfs vijf procent. Nu 54,1 procent voor Obama tegen 42,7 procent voor McCain: http://www.zogby.com/news/ReadNews.dbm?ID=1633
De eerste uitslag in Dixville Notch, New Hampshire laat ook een opzienbarende omslag zien richting Obama, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Dixville_Notch
Er staan zoveel voorbeelden van domme geklets op Youtube dat ze er helemaal niet aan hoeft te beginnen, laforest kan beter in Alaska gaan wonenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nog minder dan 24 uur laforest, dan kun je weer vertrekken en je smoel houden tot en met 2012!
laforest, care to join the bandwagon?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef Re het volgende:
Electoral votes: Obama 396, McCain 142
We kunnen in TRU gaan pretenderen helderziend te zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:41 schreef Re het volgende:
is er eigenlijk een centraal voorspel topic?
En wij maar hard werken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Kut, ik ben al wakker.
*Gaat weer proberen te slapen..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
laforest, care to join the bandwagon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |