HOAX!11!111, BT is nog nooit gebeftquote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
Haha weet je wat cool is ik had un keer un wijf gebeft en ick noemde hut flossen@#@!!!!
BT, nu moet jij zeggen:
HOAX jij beft niet.
Aw.quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want we gaan 1 voor 1 BT in de poes vrijen, en dan spuiten we toch d'r poes vol, en dan moet de volgende weer.
Durf je daar op te wedden?quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HOAX!11!111, BT is nog nooit gebeft
Doet me denken aan een hele goeie grap van me.quote:Op zondag 2 november 2008 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh. Ik ben ook bezet trouwens![]()
Is dat zo? Ik vond het een best leuk meisje, afgaande op de twee foto's die ik van haar heb gezien.quote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En echt lekker is ze ook weer niet
Matige garp.quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hele goeie grap van me.
Zo'n meisje zat op Msn haar liefde aan me te betuigen (ja zelfs mij overkomt dat wel eens).
Ik zette m'n status zo stiekem van afwezig op bezet, en ik zo: "Ik ben bezet". Zij: "Hoelang dan al". Ik: "1 minuut kijk naar m'n status
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
."
Voorzover mijn grap.
Helemaal nietquote:
Hoax, jij beft nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
Haha weet je wat cool is ik had un keer un wijf gebeft en ick noemde hut flossen@#@!!!!
BT, nu moet jij zeggen:
HOAX jij beft niet.
En toen heb je haar de volgende dag gekust?quote:Op zondag 2 november 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hele goeie grap van me.
Zo'n meisje zat op Msn haar liefde aan me te betuigen (ja zelfs mij overkomt dat wel eens).
Ik zette m'n status zo stiekem van afwezig op bezet, en ik zo: "Ik ben bezet". Zij: "Hoelang dan al". Ik: "1 minuut kijk naar m'n status
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
."
Voorzover mijn grap.
Whehehequote:Op zondag 2 november 2008 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan remlof als laatste, en die moet d'r nog beffen ook
Auwie!quote:Op zondag 2 november 2008 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan remlof als laatste, en die moet d'r nog beffen ook
*Kijkt naar msn scherm.quote:Op zondag 2 november 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij is het best een gewillig sletje.
28novquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke dag is die meeting precies?
Waarom heb ik d'r msn nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
*Kijkt naar msn scherm.
Die heeft er inderdaad zin in
Hier, wat dan?quote:
HOAX! Ik heb haar niet eens op msn.quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
Tegen mij doet BT altijd heel keurig op msn.Van die volzinnen enzo. En ze spreekt me nog steeds aan met 'U'.
Jij komt toch nietquote:
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
Tegen mij doet BT altijd heel keurig op msn.Van die volzinnen enzo. En ze spreekt me nog steeds aan met 'U'.
quote:
Als je vrij staat betekend t echt niet gelijk dat je niet komt hoorquote:
in die abendquote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker, dan heb ik stageHoelaat?
Mwehehe.quote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je vrij staat betekend t echt niet gelijk dat je niet komt hoor
Wtf serieus?? Why?quote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Met jou?
Ik heb een fobo ban dus ik kan niet meer fappen op je nieuwe foto's (voor zover je die hebt)
dat had hij/ zij al gezegt, maar goedquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je vrij staat betekend t echt niet gelijk dat je niet komt hoor
Gewoon 's avonds een keer.quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker, dan heb ik stageHoelaat?
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Met jou?
Ik heb een fobo ban dus ik kan niet meer fappen op je nieuwe foto's (voor zover je die hebt)
het was baasquote:Op zondag 2 november 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker, gemist
was het nog wat?
Je snapt m nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat had hij/ zij al gezegt, maar goed
Ben jij slecht dan?quote:Op zondag 2 november 2008 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Oh, jammer. Ik heb echt super leuke foto's in m'n fotoboek staan speciaal voor jou. Wanneer word je weer unbanned dan?
1 kont-lik berichtje voldoet meestal al wel bij de Fok! crew hoor.
Wtfquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kijk Fas, Allure is er, ik ga net weg. Grijp je kans
Fijne avond mensenen slaap lekker.
Dus het was een garp?quote:
Vertelquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat had hij/ zij al gezegt, maar goed
Zoooquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh kijk Fas, Allure is er, ik ga net weg. Grijp je kans
Fijne avond mensenen slaap lekker.
Een "er komt een man bij de dokter, ruim je t zelf op"-grapquote:
Hihi.quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een "er komt een man bij de dokter, ruim je t zelf op"-grap
Bitchfightquote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zooo. Ga jij je nou maar even druk maken om je cupje A en je 'net niet' ontmaagdingen
. Afthanse kut.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zooo. Ga jij je nou maar even druk maken om je cupje A en je 'net niet' ontmaagdingen
. Afthanse kut.
Ok, kom om 08:37 aan op perron 5 en vertrek weer om 08:43 van perron 7quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Ik ben ook op Utrecht Centraal om half 9. Meeten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
. Afthanse kut.
Speedmeet.quote:Op zondag 2 november 2008 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, kom om 08:37 aan op perron 5 en vertrek weer om 08:43 van perron 7
Zeggen ze wel eens jaquote:Op zondag 2 november 2008 22:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben jij slecht dan?
Weet k niet, bij welk adres moet ik likken dan?
Je mag ze btw ook pmen hoor
ging onder andere over oud en nieuwgeldquote:Op zondag 2 november 2008 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel![]()
Ik was een keer in de PC en toen stond daar een heul toffe Rolls rojse fantom drophet met kentekenplaat sir-007
Onur?quote:Op zondag 2 november 2008 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeggen ze wel eens ja.
Ehm, ik ben vergeten hoe hij heet. Hij is iig de baas van het fotoboek.
Wat?quote:Op zondag 2 november 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
ging onder andere over oud en nieuwgeld
oudgeld was een of andere jonkvrouw
nieuwgeld was een of andere boerenlul
[..]
. Afthanse kut.
B.quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
. Afthanse kut.
Voelt dat nou goed, altijd voor Fascination springen als een soort levend schildquote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
. Afthanse kut.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voelt dat nou goed, altijd voor Fascination springen als een soort levend schild?
Zoek een leven man, achterlijk wijf.
Oftewel, zoek naar iemand die hieraan voldoet:quote:
"Aftandse".quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
. Afthanse kut.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oftewel, zoek naar iemand die hieraan voldoet:
- Ongeschoren
- Zelf gedraaide peuk in z'n hand/mond
- Broek met scheuren
- Fale jas met verfspatten erop.
Achja, het geeft niet, zij kan het ook niet helpen dat ze zo dom is geborenquote:Op zondag 2 november 2008 22:57 schreef IQM het volgende:
En oh, een ander meisje proberen aan te vallen op haar cupmaat is wel royal sadness.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, het geeft niet, zij kan het ook niet helpen dat ze zo dom is geborenwe zouden medelijden moeten hebben!
Ik jou ook hoorquote:Op zondag 2 november 2008 23:00 schreef Fascination het volgende:
Bt ik mag je nog steeds. Zo dat had je niet verwacht he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |