Importbruidenquote:
Ach, beter dan in elkaars zaad lopen te soppen toch.quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, geil joh. Hebben jullie elkaars speeksel er al bij, goed voor je weerstand inderdaad.
....quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg echt heel lang geleden of ik wel eens gebekt had
Ik heb geruchten gehoord dat Chocolate misschien ook van de partij isquote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef IQM het volgende:
Is BT het enige meisje dat naar de meet komt ofzo? Djiezus.
Leuke moeder.quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg echt heel lang geleden of ik wel eens gebekt had
Hij valt eigenlijk niks op te zeggen wat niet gay zou klinkenquote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, beter dan in elkaars zaad lopen te soppen toch.
Whehe.quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij valt eigenlijk niks op te zeggen wat niet gay zou klinken
Homo's?quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, beter dan in elkaars zaad lopen te soppen toch.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat Chocolate misschien ook van de partij is
Ja, maar die is al bezet en dat weten zij ook.quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat Chocolate misschien ook van de partij is
En echt lekker is ze ook weer nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar die is al bezet en dat weten zij ook.
Oh. Ik ben ook bezet trouwensquote:Op zondag 2 november 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar die is al bezet en dat weten zij ook.
HOAX JIJ BEFT NIETquote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
Haha weet je wat cool is ik had un keer un wijf gebeft en ick noemde hut flossen@#@!!!!
BT, nu moet jij zeggen:
HOAX jij beft niet.
Nee, want we gaan 1 voor 1 BT in de poes vrijen, en dan spuiten we toch d'r poes vol, en dan moet de volgende weer.quote:
Ik sta vrij, eins!!111quote:Op zondag 2 november 2008 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh. Ik ben ook bezet trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |