28novquote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke dag is die meeting precies?
Waarom heb ik d'r msn nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
*Kijkt naar msn scherm.
Die heeft er inderdaad zin in
Hier, wat dan?quote:
HOAX! Ik heb haar niet eens op msn.quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
Tegen mij doet BT altijd heel keurig op msn.Van die volzinnen enzo. En ze spreekt me nog steeds aan met 'U'.
Jij komt toch nietquote:
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
Tegen mij doet BT altijd heel keurig op msn.Van die volzinnen enzo. En ze spreekt me nog steeds aan met 'U'.
quote:
Als je vrij staat betekend t echt niet gelijk dat je niet komt hoorquote:
in die abendquote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker, dan heb ik stageHoelaat?
Mwehehe.quote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je vrij staat betekend t echt niet gelijk dat je niet komt hoor
Wtf serieus?? Why?quote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Met jou?
Ik heb een fobo ban dus ik kan niet meer fappen op je nieuwe foto's (voor zover je die hebt)
dat had hij/ zij al gezegt, maar goedquote:Op zondag 2 november 2008 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je vrij staat betekend t echt niet gelijk dat je niet komt hoor
Gewoon 's avonds een keer.quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker, dan heb ik stageHoelaat?
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Met jou?
Ik heb een fobo ban dus ik kan niet meer fappen op je nieuwe foto's (voor zover je die hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |