Je voelt je wel aangesprokenquote:
Ik las "en met een server begin ik hem te ondervragen"quote:Op zondag 2 november 2008 22:12 schreef Rhythm het volgende:
Ik stel het me zo voor:
Dochter van 16 brengt vriendje van 18 mee naar huis. Ik heb speciaal voor de gelegenheid een tafel van 15 meter lang aangeschaft. Ik zet dat vriendje op het ene uiteinde, en ik ga aan het andere uiteinde zitten, met mijn 2 zoons van 18 en 20 naast me. Ik draag louter zwarte kleren en een gangsterhoed.
De dienster brengt het eten, en we beginnen zwijgend te eten. Als ik klaar ben veeg ik m'n mond af met een servet, en begin hem te ondervragen..
Whehequote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las "en met een server begin ik hem te ondervragen"
Misschien omdat ik ook een FOK!er ben?quote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken
Die heb je weggehaaldquote:Op zondag 2 november 2008 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer.
Nee, geen pics jongens
Zwijg jij vrouwenmensquote:Op zondag 2 november 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheje moet de buitenlucht eens in
quote:Op zondag 2 november 2008 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien omdat ik ook een FOK!er ben?
Neen, hij neemt uitsluitend geile chicks mee.quote:Op zondag 2 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg.![]()
![]()
En je zoon riemslagen geven als hij geen geile chick meebrengt zeker?
Mjah als je zoveel van jezelf wilt laten zien dan koop je maar een rode spotlight die aan je kleren bevestigd kan worden !quote:Op zondag 2 november 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vaders! Mijne zegt ook altijd voor uitgaan, ja hoor leuk rokje, maar kan dat niet wat langer?
Ik meer zo.quote:Op zondag 2 november 2008 22:12 schreef Rhythm het volgende:
Ik stel het me zo voor:
Dochter van 16 brengt vriendje van 18 mee naar huis. Ik heb speciaal voor de gelegenheid een tafel van 15 meter lang aangeschaft. Ik zet dat vriendje op het ene uiteinde, en ik ga aan het andere uiteinde zitten, met mijn 2 zoons van 18 en 20 naast me. Ik draag louter zwarte kleren en een gangsterhoed.
De dienster brengt het eten, en we beginnen zwijgend te eten. Als ik klaar ben veeg ik m'n mond af met een servet, en begin hem te ondervragen..
quote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
Ook maar een lomp verhaal van mij dan.
Ik had een paar jaar geleden eens een scharrel waar ik niet echt zin meer in had. Dus toen op de avond dat ajax werd uitgeschakeld in de voorronde CL tegen slavia praag begon ze op msn te klagen over haar thuisproblemen en dat ik duidelijker moest zijn over "ons" Toen zei ik dat ze op kon kankeren met haar huilproblemen en dat er belangrijkere dingen zijn op de wereld. (ajax dus) Sindsdien nooit meer gesproken
Vet liefquote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
Ik had een paar jaar geleden eens een scharrel waar ik niet echt zin meer in had. Dus toen op de avond dat ajax werd uitgeschakeld in de voorronde CL tegen slavia praag begon ze op msn te klagen over haar thuisproblemen en dat ik duidelijker moest zijn over "ons" Toen zei ik dat ze op kon kankeren met haar huilproblemen en dat er belangrijkere dingen zijn op de wereld. (ajax dus) Sindsdien nooit meer gesproken
Een paar jaar..quote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
Een echte opperbaas die zijn prioriteiten kent.quote:Op zondag 2 november 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
2 jaar geleden. Ajax is 2 keer achter elkaar uiteschakeld in voorronde CL. Dit was trouwens tegen rosenborg dacht ik/.quote:Op zondag 2 november 2008 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een paar jaar..
Vorig jaar bedoel je?
HAHAHA, JA, KLOPTquote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 jaar geleden. Ajax is 2 keer achter elkaar uiteschakeld in voorronde CL. Dit was trouwens tegen rosenborg dacht ik/.
Ah okquote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
2 jaar geleden. Ajax is 2 keer achter elkaar uiteschakeld in voorronde CL. Dit was trouwens tegen rosenborg dacht ik/.
inderdaad MINSTENS 10 kgquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BAH, daar kan wel een paar kilo vanaf zeg
Gelukkig ben jij niet zo'n ranzig varken, anders zou je je wel schamenquote:Op zondag 2 november 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BAH, daar kan wel een paar kilo vanaf zeg
Nee inderdaad, blij dat ik niet zo smerig dik benquote:Op zondag 2 november 2008 22:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n ranzig varken, anders zou je je wel schamen.
*Kijkt nog eens naar foto's....quote:Op zondag 2 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, blij dat ik niet zo smerig dik ben
Neequote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand morgen nog op Utrecht Centraal rond half 9?
quote:
Matig.quote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat anders niemand om mijn grappen kan lachen:
Fabienne zegt:
haha
Fabienne zegt:
maar ik zoen niet snel hoor
' Joris. zegt:
ik kus ook altijd langzaam
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Fabienne zegt:
haha
Fabienne zegt:
' Joris. zegt:
[ afbeelding ]![]()
Mijn god, het arme meisjequote:Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Fabienne zegt:
haha
Fabienne zegt:
' Joris. zegt:
[ afbeelding ]![]()
Nou, nee...quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ehm kussen is alleen lippen, zoenen met tong.. ?quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Rhythm het volgende:
Trouwens, waarom zeggen jullie altijd zoenen.
Het is kussen. Tenminste hier in het middelpunt van Nederland.
Zoenen of 'op der bek gepakt'quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Rhythm het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, nee...
Dan lig ik nog in bed
Kussen doe je met je tante.quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Rhythm het volgende:
Wat hij zegt. Maar dan grappiger.quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Rhythm het volgende:
Zoenen man, dat doe je met tantes als je jarig bent.
Ja maar een zoen is ook gewoon een kus zeg maarquote:Op zondag 2 november 2008 22:30 schreef Rhythm het volgende:
Kussen is hier wat jullie zoenen noemen.
Je jat m'n grap dude.quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Kussen doe je met je tante.
Zoenen met je nichtje.
Welk middelpunt, Staphorst?quote:Op zondag 2 november 2008 22:28 schreef Rhythm het volgende:
QFT.quote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm kussen is alleen lippen, zoenen met tong.. ?
Ja, dan stap ik daar over op de trein naar Schiphol.quote:Op zondag 2 november 2008 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Kussen doe je met je tante.
Zoenen met je nichtje.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
Viking is voor de zekerheid alvast aan het zoeken naar een kuisheidsgordel voor mini viking.
Zullen we zoenen?quote:
Ga je er vandoor?quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan stap ik daar over op de trein naar Schiphol.
Wij zeggen hier ook voochaal in plaats van vogelquote:
Ooh ja, geil joh. Hebben jullie elkaars speeksel er al bij, goed voor je weerstand inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welk middelpunt, Staphorst?
Hier is het ook zoenen, hihi![]()
we kunnen ook een zoenwedstrijd houden op de meet met BT, en na afloop mag ze kiezen wie het beste kon zoenen en wie eens flink verwend mag worden door haar.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan stap ik daar over op de trein naar Schiphol.
Importbruidenquote:
Ach, beter dan in elkaars zaad lopen te soppen toch.quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja, geil joh. Hebben jullie elkaars speeksel er al bij, goed voor je weerstand inderdaad.
....quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg echt heel lang geleden of ik wel eens gebekt had
Ik heb geruchten gehoord dat Chocolate misschien ook van de partij isquote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef IQM het volgende:
Is BT het enige meisje dat naar de meet komt ofzo? Djiezus.
Leuke moeder.quote:Op zondag 2 november 2008 22:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg echt heel lang geleden of ik wel eens gebekt had
Hij valt eigenlijk niks op te zeggen wat niet gay zou klinkenquote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, beter dan in elkaars zaad lopen te soppen toch.
Whehe.quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij valt eigenlijk niks op te zeggen wat niet gay zou klinken
Homo's?quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, beter dan in elkaars zaad lopen te soppen toch.
quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat Chocolate misschien ook van de partij is
Ja, maar die is al bezet en dat weten zij ook.quote:Op zondag 2 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat Chocolate misschien ook van de partij is
En echt lekker is ze ook weer nietquote:Op zondag 2 november 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar die is al bezet en dat weten zij ook.
Oh. Ik ben ook bezet trouwensquote:Op zondag 2 november 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar die is al bezet en dat weten zij ook.
HOAX JIJ BEFT NIETquote:Op zondag 2 november 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
Haha weet je wat cool is ik had un keer un wijf gebeft en ick noemde hut flossen@#@!!!!
BT, nu moet jij zeggen:
HOAX jij beft niet.
Nee, want we gaan 1 voor 1 BT in de poes vrijen, en dan spuiten we toch d'r poes vol, en dan moet de volgende weer.quote:
Ik sta vrij, eins!!111quote:Op zondag 2 november 2008 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh. Ik ben ook bezet trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |