1 2 3 4 5 6 7 8 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert2.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hans.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hiukwan.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-kyra.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sarah.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sharon.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-yin.jpg |
quote:Op zondag 2 november 2008 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
rene90, er is geen 2e eiland deze keer.
En ja, Gordon, de broer of zus van Sharon postte hier, althans, iemand die zei 'Sharon is mijn zus' dacht ik.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, hoort die Yin zichzelf niet praten?
Vrouwen hoeven dat niet.quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, hoort die Yin zichzelf niet praten?
inderdaadquote:
Ik ookquote:
wat is er met de "a's"?quote:
jaquote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
inderdaad
normaal is toch eerst een bonusproef
Het ligt er inderdaad te dik op dat Hiu er uit moet, dus ik vermoed dat straks alsnog een ander moet vertrekkenquote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
komt zeker nog een hoop gekonkel tussen de proef en de eilandraad, dus zenden ze die andere proef gewoon niet uit.... ofzo
ik vóel gewoon aan m'n water dat Hiu dit wint of die munt gaat vinden
Nee, dat waren haar borsten!quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef babette21 het volgende:
zag ik daar een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje geweten bij Yin?!
quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Irrem het volgende:
Dat is niet fijn om te horen, want je voelt het in je hart zie frustratie. Yin wordt emotioneel![]()
![]()
Die telraam? DIE TELRAAM?????quote:Op zondag 2 november 2008 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
Hoelang gaan ze nog door. Check hoeveel steentjes er zitten op die telraam.
Ik vrees dat dat nep was.quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef babette21 het volgende:
zag ik daar een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje geweten bij Yin?!
Moraalridder:quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Die telraam? DIE TELRAAM?????
Je bent vast ook overslagen bij de inburgeringscursus he?
quote:Op zondag 2 november 2008 20:55 schreef zomaareennaam het volgende:
Wil je tafel waar het op ligt ook verkopen?
W*t een lul hé ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Vieze vuile Farizeër die Hans!![]()
Ik vind het jammer voor haar! Sure!
Helaasquote:Op zondag 2 november 2008 21:02 schreef babette21 het volgende:
telefoon op 't verkeerde moment...![]()
wie heeft gewonnen? Hans zeker weer?!
Liever moraalridder dan een anaalridder is mijn simpele opinie.quote:
begint ook een beetje saai te worden, uitgerekend hij en Yin winnen allesquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 21:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik voelde mij net even zoals Hiukwam. Maar toen kwam rene90, mijn held
Heeft zij trouwens neptieten? Zo ziet het er wel uit vind ikquote:Op zondag 2 november 2008 21:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Haar borsten lijken mij wel een beetje te hard.
Moeten we even kijken als ze op het strand ligt, gezien haar leeftijd moeten ze dan naar de zijkant hangen...dus we zullen het zien.quote:Op zondag 2 november 2008 21:06 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Heeft zij trouwens neptieten? Zo ziet het er wel uit vind ik
Heeft kennelijk te maken met eerdere stemmen of Hiu er dan niet uitvliegtquote:
Nee sufferd, die heeft niet genoeg stemmen gehad de vorige stemronde. Geert wel, en dus gaat die er bij gelijk stand uit. Heel slim bedacht van Hiukwan.quote:
ik ook niet. Die Sharon zou maar al te graag bij het clubje van Yin en Hans willen horen.quote:
Maar Geert had toch al eerdere stemmen gekregen en Yin toch niet?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
Hiu is toch van de keuken? Waarom vergifftigd ze dat hele zooitje niet gewoon!?
anyhow, ik snap Sharon's twijfels niet, ze hadden meteen de handen ineen moeten slaan...
(al zou ik eerder Yin dan Geert eruit gooien, maar het belangrijkste is dat clubje uit elkaar halen dus vooruit, Geert mag ook)
Hmm nee, vroeger had je nog weleens gezeik dat iemand stiekem uit de rijstpot had gesnoept hehe.quote:Op zondag 2 november 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
echt voedselschaarste hebben ze ook niet dit seizoen?
Slimme et iddquote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef pullup het volgende:
Sharon gaat meeDat is ook haar enige kans in de volgende stemronde dus eigenlijk wel logisch
My thougts exactly!quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Het voelt nu net iets te happy en te rechtdoorzee aan. Dat kán niet goed gaan.
ja was ik ff vergeten!!!quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Maar Geert had toch al eerdere stemmen gekregen en Yin toch niet?
Die letter doet het niet meerquote:
Omdat ze verwachten dat geert op sharon gaat stemmenquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was ik ff vergeten!!!
maar eh, als Geert, Yin en Hans alledrie op Hiu stemmen, is het toch 3-2?!
Waarom zijn ze zo overtuigd?
LOL.. Ik zit me hier gewoon helemaal te verkneukelen van de voorpretquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou niet van spoilers, maar als dit idd klopt zit ik me nu terecht al te verheugen op het vervolg zometeen!![]()
Omdat, volgens Hiu Geert op Sharon zal stemmen. Dat was blijkbaar een eerdere afspraak tussen Hiu en Geert. 'Nooit op elkaar stemmen'.quote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was ik ff vergeten!!!
Maar deze wending vind ik erg goed, ik hoop dat het lukt. Ik wil die bekken wel eens zien!quote:Yep die Sharon is ook een bitch hoor..
En Yin praatte opeens weer met Nederlandse tongval, later opeens weer Vlaams, je merkt echt aan haar dat ze zich overal probeert in te likken en iedereen die het door had moest er uit.
Opeens verander ik van gedachte, moest Hiukwan er van mij al na afl. 1 uit, nu mag ze blijven en het liefste ten koste van Hans en anders Yin of Sharon.
Geert stemt op Sharon.quote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was ik ff vergeten!!!
Of iemand zoals Jenna Morascaquote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef Adelante het volgende:
Ik mis nog steeds een type vrouw als Klaar in de expeditie
maar dat weten ze niet zeker, terwijl ze wel erg overtuigd doen... toch?!quote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Omdat ze verwachten dat geert op sharon gaat stemmen
Dat is idd helemaal klote voor Sharon dan jaquote:Op zondag 2 november 2008 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat Geert ook voor veilig gaat. En op Huikwan stemt.
We zullen het zo zien hè.quote:Op zondag 2 november 2008 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is idd helemaal klote voor Sharon dan ja
Die was toen nog jonger dan Hiukwan nu, toen ze won.quote:
Waarom?quote:Op zondag 2 november 2008 21:15 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Hoeveel stemmen heeft Hiukwan/ Sharon gehad afgelopen keren????
Als Sharon meer stemmen heeft dan Hiukwan, dan is ze de volgende die eruit gaat
D*t heet een clifh*ngerquote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Roi het volgende:
Waarom vertellen ze tegenwoordig al voor de reclames wat er gaat gebeuren, dat is toch helem**l niet leuk ?!
Dat zeg ik. Het is net allemaal net iets te popie gemonteerd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Right.. leuke montage, maar als die twee daar met een big smile op hun bek zitten dan zal het trio ook wel bedenkingen hebbenOf zijn ze zo dom
![]()
Nee tong, een clifhanger is als ze beelden laten zien van wat lachende mensen en dat die stem dan zegt "Maar gaat het plan nog lukken" of "Maar wie zal uiteindelijk het meest verbaast zijn".quote:
dat moet van tevoren, en Hans vermoedt nietsquote:Op zondag 2 november 2008 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop niet dat Hans die munt uit z'n zak trekt voor Geert. Zou ook zo maar kunnen natuurlijk..
Stenen dildo'squote:Op zondag 2 november 2008 21:26 schreef mikerw het volgende:
wat staat er nu tussen de benen van huikzwam en sharon? ik heb iets gemist denk ik
trieste ventquote:Op zondag 2 november 2008 21:27 schreef Adelante het volgende:
succesvol zakenman, hij verkoopt mobiele telefoons toch?
Echt waar?quote:Op zondag 2 november 2008 21:27 schreef Adelante het volgende:
succesvol zakenman, hij verkoopt mobiele telefoons toch?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:27 schreef Cairon het volgende:
Elke keer als Hans praat dan gaat er een kitten dood.
Nee Geert zou op Sharon stemmen, volgens de dames. We'll see...quote:Op zondag 2 november 2008 21:28 schreef Cairon het volgende:
Hiu gooit nu haar eigen ruiten in... Hans is de enige die op Sharon wilde stemmen om de schijn op te houden.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Ernst Paul er niet meer is..
quote:Op zondag 2 november 2008 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hiu heeft dit echt zo verschrikkelijk slim gespeeld!![]()
Dit is ook HET moment van ER, veel meer was er niet dit seizoen.quote:Op zondag 2 november 2008 21:35 schreef Cairon het volgende:
Ernst Paul had Geert flink klemgeluld... zo verschrikkelijk hard...
dit mag voor mij HET moment van ER worden
Ik wilde het net zeggen, een van de beste stukjes ER in jaren!quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef YPPY het volgende:
Echt goed.Beste aflevering van de afgelopen seizoenen.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Yin zal wel vinden dat Hiu trots op zichzelf mag zijn.
Whehehehe!quote:Op zondag 2 november 2008 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, Yin zal wel vinden dat Hiu trots op zichzelf mag zijn.
Wat een oetmongool idd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef babette21 het volgende:
"Je mag nu afscheid nemen"
....
"Je mag nu afscheid nemen"
"Pardon?"
Scheer je weg geert.quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Is er trouwens IEMAND op dit forum die vind dat Hiu dit niet had mogen doen en Geert verraden heeft?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef Tante Bep het volgende:
Whahaaa, de beste eilandraad evah!![]()
Die koppen! Priceless!![]()
Ernst Paul zit zich vast ergens op een wolkje rot te lachen
Maar lang niet zo erg als dat hij voor deze aflevering had gedachtquote:Op zondag 2 november 2008 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
Wel jammer trouwens dat ze volgende week al verraden hebben. Hiukwam en Sharon samen. Zij nemen Yin met hun mee als een van de vrouwen. Sharon riep namelijk nog zo van dat ze hans willen laten werken.
Maar uiteindelijk heeft Hans die munt nog.... En voila munt inleveren. Hans stemt op een van de dames. Dicteert hij alsnog Tha Game.
Ik dacht dat Yin in de vorige stemrondes ook wel een stem gekregen had.quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Kinga het volgende:
De vraag blijft, hoe krijgen ze Hans en Yin eruit?
Als Hans er niet was geweest had Yin er allang uitgelegen denk ik. Die sleept haar automatisch de finale in.
tuurlijk niet, iedereen mag stemmen op wie die wil. Afspraken zijn er om gebroken te wordenquote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Is er trouwens IEMAND op dit forum die vind dat Hiu dit niet had mogen doen en Geert verraden heeft?
Nee, want Geert had het zelf ook gedaan als ie in de gevarenzone zatquote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Ik denk niet dat je die persoon gaat vinden. Geert heeft zich ontzettend huichelachtige gedragen (met die opmerkingen over die Kyra) en zat al weken op rozen. Eigen schuld, dikke bult. Lekker makkelijk lullen ook over "woord is woord".quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Magics het volgende:
Wat denk je van Hans dan!quote:Op zondag 2 november 2008 21:22 schreef mikerw het volgende:
gatver wat kan die yin vals lullen zeg hee. wat een hypocriet wijf. het zou je moeder maar zijn
quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu al terug te zien op rtlgemist.nl
quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
nu al terug te zien op rtlgemist.nl
Exp. Robinson 2008 # 12 Bril-fucking-jant Hiuquote:Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat iemand nog een nieuwe maken?
Of kijk ik er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |