Slimme et iddquote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef pullup het volgende:
Sharon gaat meeDat is ook haar enige kans in de volgende stemronde dus eigenlijk wel logisch
My thougts exactly!quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Het voelt nu net iets te happy en te rechtdoorzee aan. Dat kán niet goed gaan.
ja was ik ff vergeten!!!quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Maar Geert had toch al eerdere stemmen gekregen en Yin toch niet?
Die letter doet het niet meerquote:
Omdat ze verwachten dat geert op sharon gaat stemmenquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was ik ff vergeten!!!
maar eh, als Geert, Yin en Hans alledrie op Hiu stemmen, is het toch 3-2?!
Waarom zijn ze zo overtuigd?
LOL.. Ik zit me hier gewoon helemaal te verkneukelen van de voorpretquote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou niet van spoilers, maar als dit idd klopt zit ik me nu terecht al te verheugen op het vervolg zometeen!![]()
Omdat, volgens Hiu Geert op Sharon zal stemmen. Dat was blijkbaar een eerdere afspraak tussen Hiu en Geert. 'Nooit op elkaar stemmen'.quote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was ik ff vergeten!!!
Maar deze wending vind ik erg goed, ik hoop dat het lukt. Ik wil die bekken wel eens zien!quote:Yep die Sharon is ook een bitch hoor..
En Yin praatte opeens weer met Nederlandse tongval, later opeens weer Vlaams, je merkt echt aan haar dat ze zich overal probeert in te likken en iedereen die het door had moest er uit.
Opeens verander ik van gedachte, moest Hiukwan er van mij al na afl. 1 uit, nu mag ze blijven en het liefste ten koste van Hans en anders Yin of Sharon.
Geert stemt op Sharon.quote:Op zondag 2 november 2008 21:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja was ik ff vergeten!!!
Of iemand zoals Jenna Morascaquote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef Adelante het volgende:
Ik mis nog steeds een type vrouw als Klaar in de expeditie
maar dat weten ze niet zeker, terwijl ze wel erg overtuigd doen... toch?!quote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Omdat ze verwachten dat geert op sharon gaat stemmen
Dat is idd helemaal klote voor Sharon dan jaquote:Op zondag 2 november 2008 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat Geert ook voor veilig gaat. En op Huikwan stemt.
We zullen het zo zien hè.quote:Op zondag 2 november 2008 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is idd helemaal klote voor Sharon dan ja
Die was toen nog jonger dan Hiukwan nu, toen ze won.quote:
Waarom?quote:Op zondag 2 november 2008 21:15 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Hoeveel stemmen heeft Hiukwan/ Sharon gehad afgelopen keren????
Als Sharon meer stemmen heeft dan Hiukwan, dan is ze de volgende die eruit gaat
D*t heet een clifh*ngerquote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef Roi het volgende:
Waarom vertellen ze tegenwoordig al voor de reclames wat er gaat gebeuren, dat is toch helem**l niet leuk ?!
Dat zeg ik. Het is net allemaal net iets te popie gemonteerd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Right.. leuke montage, maar als die twee daar met een big smile op hun bek zitten dan zal het trio ook wel bedenkingen hebbenOf zijn ze zo dom
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |