Heb je deze nog gezien?quote:
En dat is?quote:
Ik heb de rij gezien en ben toen snel doorgelopenquote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
Schijnt echt een behoorlijke rij te zijn geweest van mensen die het kunstwerk wilden zien.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de rij gezien en ben toen snel doorgelopen
quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
Schijnt echt een behoorlijke rij te zijn geweest van mensen die het kunstwerk wilden zien.
Leuk voor boven de open haard.quote:Het platina afgietsel van een mensenschedel, bedekt met 8.601 loepzuivere diamanten, is het duurste kunstwerk dat ooit is gemaakt.
Nee. Ik was bij Nightwriters (Kluun). Toen ik verbaasd vroeg waarom er geen muziek meer was, bleek het al 4u te zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee. Ik was bij Nightwriters (Kluun). Toen ik verbaasd vroeg waarom er geen muziek meer was, bleek het al 4u te zijn.
ROFLquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Timo20 het volgende:
Is maar goed dat de TT niet andersom is: " Met Maricha aan de bitterballen van Veenstra"![]()
Heb net deze op gezet:![]()
![]()
Kutkotersquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hé, wat vervelend, komt ineens Kids van ene MGMT in m'n iTunes voorbij.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik luister niet, maar ik zie Driving Home For Christmas als Dalet-titel staan...
Ik ruik de dennenaalden al!quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik luister niet, maar ik zie Driving Home For Christmas als Dalet-titel staan...
Ik ben naar Sporza geswitched. Reclamevrij en fatsoenlijk geluid.quote:Op zondag 2 november 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
lekker ouderwets zo via de foon....
en Couldheart er nu al uit
* muisje-eliza grinnikt
quote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben naar Sporza geswitched. Reclamevrij en fatsoenlijk geluid.
Het einde was voldoendequote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had 'm mss toch helemaal moeten kijken
Download hem wel voor je uit de nieuwsgroepquote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had 'm mss toch helemaal moeten kijken
Na 10 ronden kijken ben ik meestal zatquote:
Kan ik zelf ook hoorquote:Op zondag 2 november 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Download hem wel voor je uit de nieuwsgroep
Jij download monsterquote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 10 ronden kijken ben ik meestal zat
[..]
Kan ik zelf ook hoor
Maar kijk het einde nog wel een keer op YouTube ofzo
Littonlane kijkt vast met je meequote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel kijkt 3 op Reis (zondag om 19:50 @ Nederland 3)
Na-aperquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog maar ff tijd vullen met Wegmisbruikers @ SBS tot Top Gear #33 Rammen met vrachtauto's in het nieuwe seizoen om 21.00 uur @ Beeb 2
Ah neequote:
DIE LUCHT!!!quote:
heeft ie gewonnen??quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Even bijkomen zeg !Hamilton
![]()
Bizar die laatste meters.
Hm, ligt eraan wat je precies wil wetenquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hai zwaaiers!!![]()
Roel, weet jij toevallig of er ergens op 't net nog 'n goede "handleiding" voor last.fm te vinden is?
't Werkt op sommige momenten niet zoals ik dat wil..
Mooi hèquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
Blom Tomberg @ Ekdom's Lucht top10 podcast
quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
Blom Tomberg @ Ekdom's Lucht top10 podcast
Janet Jackson met haar slaapprobleem dat ze steeds in slaap valt en dan aan komen zetten met Saairadioquote:
Mja. Al gekeken en gezocht daar. Zelfs met de zoekfunctie krijg je daar veel te veel resultaten..quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ligt eraan wat je precies wil weten. Misschien dat je @ http://www.last.fm/forum het antwoord vindt?
Bij die andere podvast is 't net zoquote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Janet Jackson met haar slaapprobleem dat ze steeds in slaap valt en dan aan komen zetten met Saairadio
Je kan me zo wegdragen
arbeidsvitaminen.avro.nlquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
Waar staan die podcasts van Ekdom eigenlijk
http://www.avro.nl/radio/programmas%5Fa%2Dz/arbeidsvitaminen/quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
Waar staan die podcasts van Ekdom eigenlijk
Doenquote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. Die podcasts moet ik ook nog ff downloaden.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/radio/programmas%5Fa%2Dz/arbeidsvitaminen/
Die achternaamquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Linkie.![]()
Gebruik 't alleen niet zo vaak meer. Volgens mij is 't al 'n maand geleden dat ik daar ingelogd heb..
Heb geen iTunesquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist.
Of de link in iTunes mikken natuurlijk. Dan komen de nieuwe vanzelf binnen.
Trustenquote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Brennel het volgende:![]()
Misschien moet ik zo maar 'ns op bed aan.
Gaaf!quote:Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef broer het volgende:
Aangezien jullie het toch over Ekdom hebben - hij komt over twee weken ook weer terug op KX. En daar kun je dan ook alle podcasts van downloaden.
Hoor je ook nog eens wat voor muziek hij écht mooi vindt.
Alvast weltrusten dan!!quote:Op zondag 2 november 2008 23:42 schreef Brennel het volgende:![]()
Misschien moet ik zo maar 'ns op bed aan.
Toch de stamboom maar es erbij pakkenquote:Op zondag 2 november 2008 23:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ken hem echt niet maar wel grappig dat hij dezelfde achternaam heeft.
quote:Op maandag 3 november 2008 00:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo. De inbox van Hyves ook weer bijgewerkt.![]()
Moet 'm ook nodig weer 's updaten zo te zien..
quote:Op zondag 2 november 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch de stamboom maar es erbij pakken.
Owja, die vreselijk irritante doorstuurmailtjesquote:Op maandag 3 november 2008 00:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Meer van die baggermail, waar je niets mee doet of aan hebt.
quote:Op maandag 3 november 2008 00:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wie weet, vroeger, ergens heel ver weg..
Trustenquote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
Zo, mooi geweest voor vandaag
Ik zeg welterusten, en tot morgenavond
quote:Op maandag 3 november 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trusten.
De komende tijd kijk ik niet meer zoveel tv hoor.
Vreselijk irritant. Daarvan ben ik ook altijd de eindbestemming. Toedeledokie!!quote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die vreselijk irritante doorstuurmailtjes. Die stoppen bij mij altijd
.
Ik zou 't eigenlijk niet weten.. Heb me er ook nooit in verdiept.quote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb er nog een van onze familie die tot 1623 teruggaat.
Weltrusten!!quote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
Zo, mooi geweest voor vandaag
Ik zeg welterusten, en tot morgenavond
Heel wat jaren geleden wel es samen met m'n vader in verdiept. Nu is hij er nog wel mee bezigquote:Op maandag 3 november 2008 00:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zou 't eigenlijk niet weten.. Heb me er ook nooit in verdiept.
"t Interesseert me eigenlijk ook niet zo. Maar ben nu wel benieuwd of Hans toevallig hele verre familie is.quote:Op maandag 3 november 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel wat jaren geleden wel es samen met m'n vader in verdiept. Nu is hij er nog wel mee bezig.
Trustenquote:Op maandag 3 november 2008 00:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Tyfus-ID-3-tags.![]()
Naja. Morgen maar weer wat aanklooien. Tijd om te slapen.
Klinkt bekendquote:Op maandag 3 november 2008 01:20 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja wel prima... ontezettend niks gedaan:D Moet kunnen
En ik ga hetzelfde doen, want ik ben morgen helaas niet vrij.quote:Op maandag 3 november 2008 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren.
Trusten.
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 3 november 2008 08:25 schreef Jannekje7 het volgende:
En weer terug en er is gewoon helemaal niemand!
Nou, dan zeg ik tegen niemand dat ik er vandoor ben voor de werkconferentie... de wat? de werkconferentie, weet zelf ook niet wat t inhoudt, maar ik ben drbij!
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 3 november 2008 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"t Interesseert me eigenlijk ook niet zo. Maar ben nu wel benieuwd of Hans toevallig hele verre familie is.
Is hier in de buurtquote:Op maandag 3 november 2008 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jij ook al?
Eén keer geweest. Voor Krezip, een jaar of 8 geleden.
Daar richting de Randstad liggen wel meer mooie poppodiaquote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Is hier in de buurt.
Ben er wel een paar keer geweest
quote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat zow dr ratje begraven
Sterkte!quote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Tja het zuiden hequote:Op maandag 3 november 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar richting de Randstad liggen wel meer mooie poppodia. Dat valt hier in 't uiterste zuiden nogal tegen
.
Sterktequote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Dicht bij Belgie en Moffia --> Bierquote:Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben weer andere voordelen hier
quote:Op maandag 3 november 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dicht bij Belgie en Moffia --> Bier
Het enige is dat het zuiden vanaf volgende week weer raar moet doen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En mooie landschappen
. Mooie steden
. Enz. enz.
Awwwquote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb volgens mij genoeg schade aangericht dit weekend. Hou me maar even koest.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het enige is dat het zuiden vanaf volgende week weer raar moet doen.
In feb moet je sowieso niet onder de rivieren komenquote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mwah, daar merk je niet heel veel van totdat 't echt carnaval is
. Dan is Limburg een paar dagen onbereikbaar en in coma.
Dat kloptquote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
In feb moet je sowieso niet onder de rivieren komen.
Goed begin van de week.quote:Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef borisz het volgende:
Maandagmorgen en al een paar keer over bier beginnen.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Gister heul veul bier gedronken met de boys, daarna thuis een shoarma kaas aan laten rukken... Mèn, ik ben blij da'k thuis ben, want anders zou ik anderen vergiftigen met DIE LUCHT!
quote:Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef borisz het volgende:
Maandagmorgen en al een paar keer over bier beginnen.
Fideel van je.quote:Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Gister heul veul bier gedronken met de boys, daarna thuis een shoarma kaas aan laten rukken... Mèn, ik ben blij da'k thuis ben, want anders zou ik anderen vergiftigen met DIE LUCHT!
Ook dat is Sersjee.quote:
quote:
Ze blijven goedquote:
quote:
Ik ben nog niet buiten geweestquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie zijn er al buiten geweest en kunnen mij vertellen of het koud is?
quote:Op maandag 3 november 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
Kan CH weer deze kant op komen?! Ze drie keer binnen een jaar zien is toch niet genoeg...
Mwah vond het zaterdag kouderquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie zijn er al buiten geweest en kunnen mij vertellen of het koud is?
Vind ik de laatste tijd sowieso met veel nummers overdag op 3fm. Mainstream wordt steeds meer gedraaid. Gelukkig is Michiel nog een positieve uitzondering hieropquote:Op maandag 3 november 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer hebben we nu ook wel weer gehoord.
Mwah, ook ietwat beperkt Corton en DER RUDY draaien ook wat minder bekende nummersquote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd sowieso met veel nummers overdag op 3fm. Mainstream wordt steeds meer gedraaid. Gelukkig is Michiel nog een positieve uitzondering hierop
Ja, maar dat is me dan weer net ietsje te laatquote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ook ietwat beperkt Corton en DER RUDY draaien ook wat minder bekende nummers.
Ik luister vooral AV en MM overdag, dan heb je vaak de beste nummers. Rab is vooral standaardmeuk. Stenders zit er tussenin.quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd sowieso met veel nummers overdag op 3fm. Mainstream wordt steeds meer gedraaid. Gelukkig is Michiel nog een positieve uitzondering hierop
Ik mis C&S in je rijtjequote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister vooral AV en MM overdag, dan heb je vaak de beste nummers. Rab is vooral standaardmeuk. Stenders zit er tussenin.
Vervelend is dat, hè! Slechte service van uw discjockey...quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Hoe meer ik lees van Gerard z'n boek deste meer ik er van baal dat er niet gewoon een cd-tje bij zit met alle in z'n boek genoemde nummers als mp3-tjes.
Nou moet ik zelf opzoek...
Het voordeel is dat je tijdens je zoektocht nóg meer leuke nummers tegenkomtquote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Hoe meer ik lees van Gerard z'n boek deste meer ik er van baal dat er niet gewoon een cd-tje bij zit met alle in z'n boek genoemde nummers als mp3-tjes.
Nou moet ik zelf opzoek...
C&S ? Nooit van gehoord. 3FM heeft geloof ik altijd etherproblemen tussen 16.00 en 19.00quote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik mis C&S in je rijtje
Bij mij is het ook vooral AV, MM en EW en ook wil ik 's avonds nog wel eens Eric en Rudy meepakken.
quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
C&S ? Nooit van gehoord. 3FM heeft geloof ik altijd etherproblemen tussen 16.00 en 19.00
Ik denk dat ik een poging ga ondernemen ze allemaal te verzamelen en ze dan netjes per hoofdstuk in directories zet. Helaas geeft Gerard zelf al aan dat er nummers tussen zitten die extreem zeldzaam zijn, dus het zal wel een onmogelijke opgave worden dat compleet te krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je tijdens je zoektocht nóg meer leuke nummers tegenkomt. Tenminste, dat is mijn ervaring de afgelopen weken
.
Op de piratenbaai is wel veel te vindenquote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een poging ga ondernemen ze allemaal te verzamelen en ze dan netjes per hoofdstuk in directories zet. Helaas geeft Gerard zelf al aan dat er nummers tussen zitten die extreem zeldzaam zijn, dus het zal wel een onmogelijke opgave worden dat compleet te krijgen.
Misschien dat rondvragen helptquote:Op maandag 3 november 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de piratenbaai is wel veel te vinden. Heb nog niet álle nummers gezocht, dus ik zal er ongetwijfeld een aantal niet vinden
.
Verkiezingen Amerikaquote:
Ik nietquote:
Begin er eigenlijk wel een beetje moe van te worden al het nieuws rond de verkiezingen . Ben blij als het is afgelopen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is ook zo weinig in 't nieuws.
Paar dagen nog en dan is 't wel zo'n beetje over. Dan hebben ze er dik 5 MILJARD dollar voor de campagnes er doorheen gejaagdquote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin er eigenlijk wel een beetje moe van te worden al het nieuws rond de verkiezingen . Ben blij als het is afgelopen.
Dan begint gelijk de campagne voor 2012quote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin er eigenlijk wel een beetje moe van te worden al het nieuws rond de verkiezingen . Ben blij als het is afgelopen.
Nee?quote:
Gaat het dan wel helemaal goed met hem?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gaat het dan wel helemaal goed met hem?
Dan is er idd geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zo te zien wel, want de webcam staat alweer op de gang.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan is er idd geen twijfel over mogelijk
Gister nog te horen gekregen da'k "één van de weinige normale" ben, dus dat zit wel goedquote:
Haha, mooi om even zo'n kutnummer te verpesten wat je moet draaien.quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef Sirolf het volgende:
'LalalalalaLalalalalala Lalalalalala Lalalalalala'
En dan zijn er nu nog mensen die niet weten op wie ze moeten stemmenquote:Op maandag 3 november 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar dagen nog en dan is 't wel zo'n beetje over. Dan hebben ze er dik 5 MILJARD dollar voor de campagnes er doorheen gejaagd.
Volgens mij heeft 'ie elke noot zelf gezongen, alvorens er een effectje overheen te gooien.quote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutplaat van Kanye West. Heeft ie zelf ook nog wat gezongen of komt elke noot en klank uit de computer?
Hmja, nou, iets wat een plaat voor mij goed maakt is dan toch de combinatie van zang en instrumenten, dus niet één van beiden. Dat luistert ook zo lastigquote:Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef ScottTracy het volgende:
Toch wel een aparte plaat. Dat effect vind ik maar zo-zo (vooral omdat het me aan Lil Waynedoet denken) maar die drums en synths zijn wel erg vet.
En uiteraard mis ik die dus weerquote:
Gelukkig hebben we Winamp FMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |