Haha, mooi om even zo'n kutnummer te verpesten wat je moet draaien.quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef Sirolf het volgende:
'LalalalalaLalalalalala Lalalalalala Lalalalalala'
En dan zijn er nu nog mensen die niet weten op wie ze moeten stemmenquote:Op maandag 3 november 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar dagen nog en dan is 't wel zo'n beetje over. Dan hebben ze er dik 5 MILJARD dollar voor de campagnes er doorheen gejaagd.
Volgens mij heeft 'ie elke noot zelf gezongen, alvorens er een effectje overheen te gooien.quote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutplaat van Kanye West. Heeft ie zelf ook nog wat gezongen of komt elke noot en klank uit de computer?
Hmja, nou, iets wat een plaat voor mij goed maakt is dan toch de combinatie van zang en instrumenten, dus niet één van beiden. Dat luistert ook zo lastigquote:Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef ScottTracy het volgende:
Toch wel een aparte plaat. Dat effect vind ik maar zo-zo (vooral omdat het me aan Lil Waynedoet denken) maar die drums en synths zijn wel erg vet.
En uiteraard mis ik die dus weerquote:
Gelukkig hebben we Winamp FMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |