Op de piratenbaai is wel veel te vindenquote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een poging ga ondernemen ze allemaal te verzamelen en ze dan netjes per hoofdstuk in directories zet. Helaas geeft Gerard zelf al aan dat er nummers tussen zitten die extreem zeldzaam zijn, dus het zal wel een onmogelijke opgave worden dat compleet te krijgen.
Misschien dat rondvragen helptquote:Op maandag 3 november 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de piratenbaai is wel veel te vinden. Heb nog niet álle nummers gezocht, dus ik zal er ongetwijfeld een aantal niet vinden
.
Verkiezingen Amerikaquote:
Ik nietquote:
Begin er eigenlijk wel een beetje moe van te worden al het nieuws rond de verkiezingen . Ben blij als het is afgelopen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is ook zo weinig in 't nieuws.
Paar dagen nog en dan is 't wel zo'n beetje over. Dan hebben ze er dik 5 MILJARD dollar voor de campagnes er doorheen gejaagdquote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin er eigenlijk wel een beetje moe van te worden al het nieuws rond de verkiezingen . Ben blij als het is afgelopen.
Dan begint gelijk de campagne voor 2012quote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin er eigenlijk wel een beetje moe van te worden al het nieuws rond de verkiezingen . Ben blij als het is afgelopen.
Nee?quote:
Gaat het dan wel helemaal goed met hem?quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gaat het dan wel helemaal goed met hem?
Dan is er idd geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zo te zien wel, want de webcam staat alweer op de gang.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan is er idd geen twijfel over mogelijk
Gister nog te horen gekregen da'k "één van de weinige normale" ben, dus dat zit wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |