quote:
Ik ben nog niet buiten geweestquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie zijn er al buiten geweest en kunnen mij vertellen of het koud is?
quote:Op maandag 3 november 2008 11:13 schreef Sersjee het volgende:
Kan CH weer deze kant op komen?! Ze drie keer binnen een jaar zien is toch niet genoeg...
Mwah vond het zaterdag kouderquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie zijn er al buiten geweest en kunnen mij vertellen of het koud is?
Vind ik de laatste tijd sowieso met veel nummers overdag op 3fm. Mainstream wordt steeds meer gedraaid. Gelukkig is Michiel nog een positieve uitzondering hieropquote:Op maandag 3 november 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer hebben we nu ook wel weer gehoord.
Mwah, ook ietwat beperkt Corton en DER RUDY draaien ook wat minder bekende nummersquote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd sowieso met veel nummers overdag op 3fm. Mainstream wordt steeds meer gedraaid. Gelukkig is Michiel nog een positieve uitzondering hierop
Ja, maar dat is me dan weer net ietsje te laatquote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ook ietwat beperkt Corton en DER RUDY draaien ook wat minder bekende nummers.
Ik luister vooral AV en MM overdag, dan heb je vaak de beste nummers. Rab is vooral standaardmeuk. Stenders zit er tussenin.quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd sowieso met veel nummers overdag op 3fm. Mainstream wordt steeds meer gedraaid. Gelukkig is Michiel nog een positieve uitzondering hierop
Ik mis C&S in je rijtjequote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister vooral AV en MM overdag, dan heb je vaak de beste nummers. Rab is vooral standaardmeuk. Stenders zit er tussenin.
Vervelend is dat, hè! Slechte service van uw discjockey...quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Hoe meer ik lees van Gerard z'n boek deste meer ik er van baal dat er niet gewoon een cd-tje bij zit met alle in z'n boek genoemde nummers als mp3-tjes.
Nou moet ik zelf opzoek...
Het voordeel is dat je tijdens je zoektocht nóg meer leuke nummers tegenkomtquote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Hoe meer ik lees van Gerard z'n boek deste meer ik er van baal dat er niet gewoon een cd-tje bij zit met alle in z'n boek genoemde nummers als mp3-tjes.
Nou moet ik zelf opzoek...
C&S ? Nooit van gehoord. 3FM heeft geloof ik altijd etherproblemen tussen 16.00 en 19.00quote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik mis C&S in je rijtje
Bij mij is het ook vooral AV, MM en EW en ook wil ik 's avonds nog wel eens Eric en Rudy meepakken.
quote:Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
C&S ? Nooit van gehoord. 3FM heeft geloof ik altijd etherproblemen tussen 16.00 en 19.00
Ik denk dat ik een poging ga ondernemen ze allemaal te verzamelen en ze dan netjes per hoofdstuk in directories zet. Helaas geeft Gerard zelf al aan dat er nummers tussen zitten die extreem zeldzaam zijn, dus het zal wel een onmogelijke opgave worden dat compleet te krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je tijdens je zoektocht nóg meer leuke nummers tegenkomt. Tenminste, dat is mijn ervaring de afgelopen weken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |