Heb je deze nog gezien?quote:
En dat is?quote:
Ik heb de rij gezien en ben toen snel doorgelopenquote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
Schijnt echt een behoorlijke rij te zijn geweest van mensen die het kunstwerk wilden zien.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de rij gezien en ben toen snel doorgelopen
quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
Schijnt echt een behoorlijke rij te zijn geweest van mensen die het kunstwerk wilden zien.
Leuk voor boven de open haard.quote:Het platina afgietsel van een mensenschedel, bedekt met 8.601 loepzuivere diamanten, is het duurste kunstwerk dat ooit is gemaakt.
Nee. Ik was bij Nightwriters (Kluun). Toen ik verbaasd vroeg waarom er geen muziek meer was, bleek het al 4u te zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee. Ik was bij Nightwriters (Kluun). Toen ik verbaasd vroeg waarom er geen muziek meer was, bleek het al 4u te zijn.
ROFLquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Timo20 het volgende:
Is maar goed dat de TT niet andersom is: " Met Maricha aan de bitterballen van Veenstra"![]()
Heb net deze op gezet:![]()
![]()
Kutkotersquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hé, wat vervelend, komt ineens Kids van ene MGMT in m'n iTunes voorbij.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik luister niet, maar ik zie Driving Home For Christmas als Dalet-titel staan...
Ik ruik de dennenaalden al!quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik luister niet, maar ik zie Driving Home For Christmas als Dalet-titel staan...
Ik ben naar Sporza geswitched. Reclamevrij en fatsoenlijk geluid.quote:Op zondag 2 november 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
lekker ouderwets zo via de foon....
en Couldheart er nu al uit
* muisje-eliza grinnikt
quote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben naar Sporza geswitched. Reclamevrij en fatsoenlijk geluid.
Het einde was voldoendequote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had 'm mss toch helemaal moeten kijken
Download hem wel voor je uit de nieuwsgroepquote:Op zondag 2 november 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had 'm mss toch helemaal moeten kijken
Na 10 ronden kijken ben ik meestal zatquote:
Kan ik zelf ook hoorquote:Op zondag 2 november 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Download hem wel voor je uit de nieuwsgroep
Jij download monsterquote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 10 ronden kijken ben ik meestal zat
[..]
Kan ik zelf ook hoor
Maar kijk het einde nog wel een keer op YouTube ofzo
Littonlane kijkt vast met je meequote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel kijkt 3 op Reis (zondag om 19:50 @ Nederland 3)
Na-aperquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog maar ff tijd vullen met Wegmisbruikers @ SBS tot Top Gear #33 Rammen met vrachtauto's in het nieuwe seizoen om 21.00 uur @ Beeb 2
Ah neequote:
DIE LUCHT!!!quote:
heeft ie gewonnen??quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Even bijkomen zeg !Hamilton
![]()
Bizar die laatste meters.
Hm, ligt eraan wat je precies wil wetenquote:Op zondag 2 november 2008 23:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hai zwaaiers!!![]()
Roel, weet jij toevallig of er ergens op 't net nog 'n goede "handleiding" voor last.fm te vinden is?
't Werkt op sommige momenten niet zoals ik dat wil..
Mooi hèquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
Blom Tomberg @ Ekdom's Lucht top10 podcast
quote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
Blom Tomberg @ Ekdom's Lucht top10 podcast
Janet Jackson met haar slaapprobleem dat ze steeds in slaap valt en dan aan komen zetten met Saairadioquote:
Mja. Al gekeken en gezocht daar. Zelfs met de zoekfunctie krijg je daar veel te veel resultaten..quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ligt eraan wat je precies wil weten. Misschien dat je @ http://www.last.fm/forum het antwoord vindt?
Bij die andere podvast is 't net zoquote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Janet Jackson met haar slaapprobleem dat ze steeds in slaap valt en dan aan komen zetten met Saairadio
Je kan me zo wegdragen
arbeidsvitaminen.avro.nlquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
Waar staan die podcasts van Ekdom eigenlijk
http://www.avro.nl/radio/programmas%5Fa%2Dz/arbeidsvitaminen/quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
Waar staan die podcasts van Ekdom eigenlijk
Doenquote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. Die podcasts moet ik ook nog ff downloaden.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/radio/programmas%5Fa%2Dz/arbeidsvitaminen/
Die achternaamquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Linkie.![]()
Gebruik 't alleen niet zo vaak meer. Volgens mij is 't al 'n maand geleden dat ik daar ingelogd heb..
Heb geen iTunesquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist.
Of de link in iTunes mikken natuurlijk. Dan komen de nieuwe vanzelf binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |