Een wat? Een hondenlook?quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef MLI het volgende:
Komt omdat je een beetje een 'hondenlook' hebt.
Heb je ook een "hondenlook" ?quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Ik ben ook single, dat komt omdat niemand mij nog wil.
Dat komt omdat je mannen afschrikt met je dominante gedrag. Vrouwen moeten gewoon eten koken ja? GODVERDOMMEquote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
of misschien z'n muzieksmaak.quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef MLI het volgende:
Dat komt omdat je zo ver weg woont van de FOK'ers van boven de rivieren.quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Woef.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mannen afschrikt met je dominante gedrag. Vrouwen moeten gewoon eten koken ja? GODVERDOMME
quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Kom op jonges.... dit zijn twee overduidelijke hints.....quote:
HOI YILDIZ!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 november 2008 13:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo ver weg woont van de FOK'ers van boven de rivieren..
Ik ben single dus ik heb niemand meer om mijn eten te makenquote:Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef MLI het volgende:
Ik ben niet dominanten hier hebben we tenminste goed eten.
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.quote:
Is toch goed, die tsjiks diggen puppies!quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef MLI het volgende:
SGP'erquote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.
quote:
met jou altijdquote:
zelfs toen ik dr nog had maakte je kansquote:
Met jouw moraal vind ik het niet verwonderlijk dat jij weer single bent..quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben single dus ik heb niemand meer om mijn eten te maken.
[..]
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.
Doe eens lief, ik heb ook gevoelens hoorquote:Op zondag 2 november 2008 13:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met jouw moraal vind ik het niet verwonderlijk dat jij weer single bent..
Kusjequote:Op zondag 2 november 2008 13:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik heb ook gevoelens hoor.
WTFquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Jimbo het volgende:
oh en op de vraag waarom , omdat ze bezitsdrang heeft en ik niet goed voor dr toekomst ben
En wat is er trouwens mis met mijn moraal?quote:
Nou ja, vrouwen alleen eten koken.. Ik vind het een beetje karig. Ik bedoel, ik kan ook schoonmaken!quote:Op zondag 2 november 2008 13:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En wat is er trouwens mis met mijn moraal?
Kusje terug
Je hebt helemaal gelijk, ik betrap mezelf er ook op dat ik overal nogal zwart wit tegen aankijkquote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwen alleen eten koken.. Ik vind het een beetje karig. Ik bedoel, ik kan ook schoonmaken!
Nu ook grijs!quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik betrap mezelf er ook op dat ik overal nogal zwart wit tegen aankijk.
Dit is tenminste straight to the point.....quote:
Dankjewel voor dit nieuwe inzicht Yolandaquote:
Natuurlijk is dat een goed ideequote:Op zondag 2 november 2008 13:36 schreef Jimbo het volgende:
dattuh fuckbuddy idee vond ik ook nog wel leuk missmayham
Graag gedaan Nielsquote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dankjewel voor dit nieuwe inzicht Yolanda.
Fuckbuddy is altijd een goed idee....quote:
quote:
You don't have one???? ik ook niet......quote:
Wijvenquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Jimbo het volgende:
oh en op de vraag waarom , omdat ze bezitsdrang heeft en ik niet goed voor dr toekomst ben
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Jimbo het volgende:
ik ben toe aan een avond goede sexsta echt al te lang droog
Ik 3quote:
I beat you all!quote:
Hee, daar ga ik over 2 week stappen!quote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Paramnesia het volgende:
Dude kom je vanavond nog chiks playen hier in Hilversum
Ik ben er ieder weekend. Mini-meetquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, daar ga ik over 2 week stappen!
Zullen we daar dan even een eind aanmaken?quote:
Niet zolang als mijn favoriete Christenfundamentalist Ladidadida.quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ik sta langer droog. Fuck jullie.
Ha. Zulke wedstrijdjes win ik toch altijdquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet zolang als mijn favoriete Christenfundamentalist Ladidadida.
Dat record is onmogelijk te breken.quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet zolang als mijn favoriete Christenfundamentalist Ladidadida.
Haha, naja, er zal wel ooit een eind aan komenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat record is onmogelijk te breken.
Hoop is de enige hoop.quote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, naja, er zal wel ooit een eind aan komen
En jij bent ook 21 dus>>>>>quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef Ladidadida het volgende:
21 jaar momenteel?
Damn, dat klinkt wel erg triest
Ik heb wel hoopquote:
Met Yolanda? Echt nietquote:
Onmogelijk!quote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
Hahaha. Nee, hopeloos geval ben ik
En elk weekend maar de kroeg in, wanhopig op zoek naar iemand die wil. But nobody!
Zelfs na een dosis GHB kon ik haar niet meekrijgenquote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
En elk weekend maar de kroeg in, wanhopig op zoek naar iemand die wil. But nobody!
quote:Op zondag 2 november 2008 14:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zelfs na een dosis GHB kon ik haar niet meekrijgen
Als je zo doorgaat met dit soort uitspraken hier op fok kan je twee dingen verwachten..quote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
Gebeurt die tweede niet sowieso bij vrouwen op internet?quote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef kres het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met dit soort uitspraken hier op fok kan je twee dingen verwachten..
1) Mensen gaan denken dat er echt iets enorm aan je mankeert....
2) Je trekt de meest ranzige gespuis aan en je pm box loopt helemaal vol met oneerbiedige verzoekjes en voorstellen....
Zou het niet weten... you tell me......quote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Gebeurt die tweede niet sowieso bij vrouwen op internet?
good for you...... dacht al...quote:
klinkt vet, was t planquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Paramnesia het volgende:
Dude kom je vanavond nog chiks playen hier in Hilversum
Dus dat ben jij?quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef MLI het volgende:
Ik ga denk ik maar een profiel op een datingsite aanmaken:
'Geyle single is nat en wil graag neuken'.
Altijd prijs.
ik al zeker 6 wekenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh en knuffels voor TS natuurlijk! Bitchslaps voor die vuige hoer!
Altijd prijs ja... Het is dat Brussel zo verweg is anders........... ohhhhhhhhhhhhhh.......quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef MLI het volgende:
Ik ga denk ik maar een profiel op een datingsite aanmaken:
'Geyle single is nat en wil graag neuken'.
Altijd prijs.
Know how you feel......quote:
nouja in je fb zie je er behoorlijk doable uit dus weet nie wat het probleem is?quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Lees de toppic ff terug.... kom je ergens achter...quote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nouja in je fb zie je er behoorlijk doable uit dus weet nie wat het probleem is?
Ik ben doable en meer willen de meeste mensen niet. En ik ook niet met de meeste mensen. Als ik wel verliefd ben, dan blijkt het dus een onbetrouwbare klootzak te zijn (2x).quote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nouja in je fb zie je er behoorlijk doable uit dus weet nie wat het probleem is?
quote:Op zondag 2 november 2008 14:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben doable en meer willen de meeste mensen niet. En ik ook niet met de meeste mensen. Als ik wel verliefd ben, dan blijkt het dus een onbetrouwbare klootzak te zijn (2x).
Dat boeit me nog niet zo. Dat was gewoon één keer en nooit weer. Soms hou je beter vast aan je principes.quote:
Wat is er mis met collega's?quote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat boeit me nog niet zo. Dat was gewoon één keer en nooit weer. Soms hou je beter vast aan je principes.
De topic.quote:Op zondag 2 november 2008 14:52 schreef kres het volgende:
[..]
Lees de toppic ff terug.... kom je ergens achter...
Ach ja... My Badquote:
Jij bent heel blij met je collega's lees ik.....quote:Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef Toon_Tetten het volgende:
als er toch eens geen collega's waren
Ja, ze zijn heel aardigquote:Op zondag 2 november 2008 15:24 schreef kres het volgende:
[..]
Jij bent heel blij met je collega's lees ik.....
Dan word je stelletjequote:Op zondag 2 november 2008 15:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, niks dus. Tot je er verliefd op wordt.
Tuuk wel.quote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dan word je stelletje![]()
Of mag dat niet van de baas?
Dat waren we ook. En dat wist iedereen ook. Maar toen ineens werd ik gedumpt. En daarna bleek hij over zo'n beetje alles gelogen te hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dan word je stelletje![]()
Of mag dat niet van de baas?
quote:Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat waren we ook. En dat wist iedereen ook. Maar toen ineens werd ik gedumpt. En daarna bleek hij over zo'n beetje alles gelogen te hebben.
quote:Op zondag 2 november 2008 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja we dwalen beetje af..
Dit is KLb, niet het krasforum hoor
Lastenquote:Op zondag 2 november 2008 16:06 schreef kres het volgende:
ohh oke op die manier... Jij heb je er ook schuldig aan gemaakt dus.. jij ging voor de lusten en niet voor de lasten of zo??
Als ik dit stukje lees dan kan ik niet aan het gevoel ontkomen dat het er paar zijn geweest.. niet een of twee... maar meer... klopt dat...?quote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef MLI het volgende:
Met hém dan toevallig niet. Met een enkeling wel een relatie 'overwogen' maar dan klopt het al niet. Tegen de rest gewoon eerlijk geweest dat het voor de fun was.
[/krasmode]
ze hebben het over jou.. wie jou een veeg wil geven....quote:
jij??? weet niet waar je woont???quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 16:12 schreef kres het volgende:
[..]
Als ik dit stukje lees dan kan ik niet aan het gevoel ontkomen dat het er paar zijn geweest.. niet een of twee... maar meer... klopt dat...?
Probleem dat je dan krijgt is dat ze onderling gaan roddelen.. Dan hebben ze het met z'n allen over een persoon.. en dat ben jij... Daar kom je meestal niet al te goed van af...
jij hebt echt wat uitgericht daar he???? Je hebt je echt helemaal uitgeleeft of hebben zij jou uitgeleeft/gewoond????quote:Op zondag 2 november 2008 16:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker. Kunnen ze mooi ervaringen uitwisselen over 'hoe MLI zover te krijgen dat ze deepthroat' en noem maar op.
Kun jij dat dan?quote:Op zondag 2 november 2008 16:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker. Kunnen ze mooi ervaringen uitwisselen over 'hoe MLI zover te krijgen dat ze deepthroat' en noem maar op.
Ik heb mezelf onlangs nog een veeg gegeven.quote:Op zondag 2 november 2008 16:13 schreef kres het volgende:
[..]
ze hebben het over jou.. wie jou een veeg wil geven....
Jij moet je zelf geen veeg geven maar iemand anders.. hoewel je het zelf beste weet wat lekker is natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb mezelf onlangs nog een veeg gegeven.
Blijkbaar...........quote:
quote:
Ik ben degene die uitwoont en níet andersom.quote:Op zondag 2 november 2008 16:16 schreef kres het volgende:
[..]
jij hebt echt wat uitgericht daar he???? Je hebt je echt helemaal uitgeleeft of hebben zij jou uitgeleeft/gewoond????
Blijkbaar...........quote:
Sweet.. jij hebt de broek aan tijdens sex om het maar zo te zeggen..quote:Op zondag 2 november 2008 16:19 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben degene die uitwoont en níet andersom..
Mooi gezegd....quote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef Croupouque het volgende:
Als ik de posts van MLI lees bekruipt mij telkens het gevoel dat ze in werkelijkheid een redactrice van het blad 'Mijn Geheim' is die op dit forum inspiratie opdoet voor een nieuw verhaaltje.
ja kom jij naar mij toe ?quote:
Geylquote:Op zondag 2 november 2008 16:22 schreef MASD het volgende:
Jimbo, je schijnt heel tof te zijn dusNEUCKEN!?
werd eens tijdquote:Op zondag 2 november 2008 16:29 schreef kres het volgende:
lees net dat jimbo niet meer droog hoeft te staan..
Was het maar zo.quote:Op zondag 2 november 2008 16:26 schreef Croupouque het volgende:
Als ik de posts van MLI lees bekruipt mij telkens het gevoel dat ze in werkelijkheid een redactrice van het blad 'Mijn Geheim' is die op dit forum inspiratie opdoet voor een nieuw verhaaltje.
Nee.quote:
5 maanden, en dat is niet eens een recordquote:Op zondag 2 november 2008 16:53 schreef kres het volgende:
hoelang dan?
Hier denk ik niet maar als je nou's van hand wisselt dan is het een hele nieuwe ervaaring voor jequote:Op zondag 2 november 2008 16:55 schreef Afwazig het volgende:
Nou valt hier voor mij nog wat te neuken of hoe zit het?
en ga je er nog wat aan doen ?quote:Op zondag 2 november 2008 16:57 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
5 maanden, en dat is niet eens een record
Neuken?quote:Op zondag 2 november 2008 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ook en ik kan er ook niet mee omgaan.
En ik ? en ik ? en ik?quote:
Nee, misschien kan je het eventjes uitleggen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:38 schreef kres het volgende:
neem aan dat je wel begrijpt hoe dit bedoled is
Je wilt Chriz hard in zijn anus proppen. (no homo). Ik heb je wel door.quote:Op zondag 2 november 2008 19:38 schreef kres het volgende:
neem aan dat je wel begrijpt hoe dit bedoled is
Dat waren gewoon hoeren, die kun je daar per week huren voor een schaap of een koe.quote:Op zondag 2 november 2008 19:54 schreef Relneger18 het volgende:
Weet je wat nog erger is, ik ben singel terwijl mijn tweelingbroer die ook singel was, nu stage loopt in indonesie en nu al 2 vriendinnen heeft gehad binnen 2 weken (inmiddels nu zijn 3e), en ik heb fotos gezien , dat waren nou niet bepaald lelijke babi pangang aziaten
quote:Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
Zeg Jim. Is Kathy niks voor je? Jullie zouden een schattig stel zijn, en ze schijnt goed in bed te zijn.
jeweetquote:
dat is nog duur, geef ze 10 euro en je heb ze een maand ;Dquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat waren gewoon hoeren, die kun je daar per week huren voor een schaap of een koe.
Nou, het feit dat mijn broer geen schaap of koe heeft zegt al dat het geen hoeren zijnquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat waren gewoon hoeren, die kun je daar per week huren voor een schaap of een koe.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:00 schreef MASD het volgende:
[..]
jeweetze is tof. Zal ik haar bellen
zo van, jim wil een date met je, wil je verkering?
Als je het goed doet gaat zij wel op haar knietjes.quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]lief van je aangeboden
maar als ik een date wil vraag ik t wel op mn knietjes aan dr
good one...quote:Op zondag 2 november 2008 20:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je het goed doet gaat zij wel op haar knietjes.
het is geven en nemen hequote:Op zondag 2 november 2008 20:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je het goed doet gaat zij wel op haar knietjes.
i got sperms, that jiggle janglequote:
Hij is niet online, naja, iig niet achter zijn pc.quote:Op zondag 2 november 2008 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
i got sperms, that jiggle jangle
masd kan jij para zn msn ff pmen , moet um wat vragen en hij andwoord niet op zn fobo
thankquote:Op zondag 2 november 2008 20:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij is niet online, naja, iig niet achter zijn pc.denk dat je beter even kunt bellen. pm heb je.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:13 schreef Jimbo het volgende:
iets zegtm e dat vanavond saai en aleen word![]()
Dat is best sad.quote:Op zondag 2 november 2008 21:35 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Hier ook. Hoe saai het wordt, hangt een beetje af van fok.
ik heb liever een kusje op mn koppiequote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Sad of niet, vandaag heeft iemand die al een jaar achter me aan zit, me op mijn mond gezoend. En dat kunnen jullie denk ik niet zeggen.
niet neuqen en dan hier klagen dat je wil neuqenquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Sad of niet, vandaag heeft iemand die al een jaar achter me aan zit, me op mijn mond gezoend. En dat kunnen jullie denk ik niet zeggen.
Edit: Ik had wel kunnen neuken maar ik deed het niet.![]()
klopt. ik sla dat deel altijd over. Meisjes die niet meteen neuken zijn saai.quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
I'm so stupidquote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet neuqen en dan hier klagen dat je wil neuqen
Ik snap ook niet hoe je een jaar lang achter iemand aan kunt blijven zitten. Wel goed voor mijn ego, tho.quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
klopt. ik sla dat deel altijd over. Meisjes die niet meteen neuken zijn saai.
Ach ja.....quote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef MLI het volgende:
[..]
I'm so stupid. Ik besef het me nu pas. Hij vroeg nog of we ergens wat gingen drinken.
![]()
![]()
Nu voel ik me nóg slechter.
al is t wel schattig al het droogneuqen ervoorquote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
klopt. ik sla dat deel altijd over. Meisjes die niet meteen neuken zijn saai.
en dan aan t eind van de avond zaad drinkenquote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef MLI het volgende:
[..]
I'm so stupid. Ik besef het me nu pas. Hij vroeg nog of we ergens wat gingen drinken.
![]()
![]()
Nu voel ik me nóg slechter.
Das idd wel heel erg knap ja.... Op een gegeven moment moet je het toch laten gaan.. Zou je denken.. maar dat wachten van hem werd vamiddag bijna beloond dus....quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je een jaar lang achter iemand aan kunt blijven zitten. Wel goed voor mijn ego, tho.
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Het is een trieste gozer, moet haast wel. Welke malloot blijft nou zo lang achter een meisje aanlopen.quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je een jaar lang achter iemand aan kunt blijven zitten. Wel goed voor mijn ego, tho.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan aan t eind van de avond zaad drinken![]()
Heb jij wel eens een jaar achter een meisje aan gezeten? Voor alleen seks zou ik trouwens wel iemand kiezen waarvan je achteraf zeker weet dat 'ie niet 'in de war is over zijn gevoelens'.quote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is een trieste gozer, moet haast wel. Welke malloot blijft nou zo lang achter een meisje aanlopen.
quote:
vergett niet de scenegirls overal O~quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]. Uitzicht op de goede plekjes. De leuke straatjes. De stad bij zonsondergang. De diversiteit in wijken.
.
En de rechter hand??? heeft die ook nog een taak?quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef MLI het volgende:
Fles wijn is open, jointje gaat nu de fik in. Deze avond wordt toch niet saai. Single zijn:.
Jubelpark, St. Goriks. Justitiepaleis en de Marollenquote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]. Uitzicht op de goede plekjes. De leuke straatjes. De stad bij zonsondergang. De diversiteit in wijken.
.
't is duidelijk, ik moet er weer eens naartoe.
Knaapje. Doe eens normaal.quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef kres het volgende:
[..]
En de rechter hand??? heeft die ook nog een taak?
ja idd doe es normaal;quote:
Voel je je al beter?quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd doe es normaal;
iedereen weet toch dat ze links gebruikt
quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Jubelpark, St. Goriks. Justitiepaleis en de Marollen. Ik word echt niet goed als ik een maand weg zou gaan, denk ik.
oh ik post ook eens buiten onz en je trapt um hier maar heenquote:Op zondag 2 november 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
Ondertussen mag dit wel naar Onzin gezien het offtopic "waarheids" gehalte.
Bij deze!quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ik post ook eens buiten onz en je trapt um hier maar heen
nouja dan is dit t nachtbagger topic maar
En wat weet jij ervan of ik goed ben in bed?quote:Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
Zeg Jim. Is Kathy niks voor je? Jullie zouden een schattig stel zijn, en ze schijnt goed in bed te zijn.
Ik wacht geduldig afquote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]lief van je aangeboden
maar als ik een date wil vraag ik t wel op mn knietjes aan dr
Zeur niet, 't is goede reclamequote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En wat weet jij ervan of ik goed ben in bed?
Truequote:
Ja wat gaan we daaraan doen dan?quote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Paramnesia het volgende:
Goedemorgen, ik werd wakker en was nog steeds single.
Zie dit geniale idee.quote:
Niet dat we daarna niet meer single zijn, maar het korte ogenblik van euforie en genot zal het gat in ons bestaan vullen. Wetende dat we liefde kennen en het voor ons bereikbaar is, een moment van geluk. Ons zijnde, samen.quote:
Vinden jullie het erg als ik daar niet aan meedoequote:
Mooi gezegd, maar ik zal er nog steeds niet aan meedoenquote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet dat we daarna niet meer single zijn, maar het korte ogenblik van euforie en genot zal het gat in ons bestaan vullen. Wetende dat we liefde kennen en het voor ons bereikbaar is, een moment van geluk. Ons zijnde, samen.
Het samenspel tussen meerdere mensen, een geheel gevoel van geluk delen met meer dan twee. Ja het zal enerverend en memorabel zijn. Wij, samen. Fokken in de letterlijke zin.quote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet dat we daarna niet meer single zijn, maar het korte ogenblik van euforie en genot zal het gat in ons bestaan vullen. Wetende dat we liefde kennen en het voor ons bereikbaar is, een moment van geluk. Ons zijnde, samen.
Geeft niks schat. Het leven gaat door. Het gat is prima te vullen met mijn vrienden J en Walker. Desalniettemin is het niet hetzelfde, slechts een oplossing van tijdelijke aard. Ergens diep in je leeft het besef dat je nooit écht gelukkig kan en mag zijn. Geluk is slechts door weinigen te verkrijgen en te aanvaarden. Je kijkt toch eerder terug op dingen die je niet had kunnen krijgen, die dingen die je het liefst zou willen hebben.quote:Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mooi gezegd, maar ik zal er nog steeds niet aan meedoen
*klikt op fotoboek*quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Red_Cat het volgende:
sexdaar zou ik best behoefte aan kunnen hebben op het moment
Zodat je helemaal kapot bent voor de gehele dag?quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Red_Cat het volgende:
sexdaar zou ik best behoefte aan kunnen hebben op het moment
Wanneer gaan we aan ons album beginnen swa.quote:Op maandag 3 november 2008 13:05 schreef Paramnesia het volgende:
Nu ben ik zo single m'n album komt niet af.
When the idea's come.quote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Wanneer gaan we aan ons album beginnen swa.
In het ghetto van alkmaar?quote:
We gaan op een bank zitten met een dozijn J's en een fles van de beste vodka die men kan kopen. Die ideeën komen wel.quote:
Ik heb al 4 uber-samples. Sowieso moeten we nog een breakbeat verzameling aanbrengen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef MASD het volgende:
[..]
We gaan op een bank zitten met een dozijn J's en een fles van de beste vodka die men kan kopen. Die ideeën komen wel.
boeng faya mattiquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het Alkmaarse straatleven op je chest!
*klikt op fotoboek*quote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Pfffff, nou, hmmm, vooruit dan maar, ik kom naar je toe.
http://delachris.hyves.nl/quote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Hmm geen foto's .. blijf nog maar ff thuis danwil wel weten waar ik het mee doe
Ik dacht dat chriz zwart haar had.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
http://delachris.hyves.nl/
Hyves ftw. [ afbeelding ]
Ban.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Over 2 weken toch?quote:
Whehehe.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is inderdaad de eerste keer dat een FOK!ker mijn Hyves vindt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe. MASD. Ik hou van je. Dat meen ik wel, écht waar.
Ik had 'm nog niet ontdekt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is inderdaad de eerste keer dat een FOK!ker mijn Hyves vindt.
Tevens is het ook zeer moeilijk te vinden en ben ik er helemaal kapot van.
Jij bent festivalbier, ik 50 jaar oude whiskey. Het kan niet zo zijn, sorry.quote:Op maandag 3 november 2008 14:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe. MASD. Ik hou van je. Dat meen ik wel, écht waar.
Ik ben een breezah, zul je bedoelen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij bent festivalbier, ik 50 jaar oude whiskey. Het kan niet zo zijn, sorry.
Als je een paar dagen had gewacht en er niks over had gezegd was ik helemaal para (hihi, woordgrapje) geworden.quote:
Cute koppie met Will-smith pet (no homo).quote:Op maandag 3 november 2008 14:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij heeft knijpbare wangetjes(no homo).
whehe, ik kan het lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef Paramnesia het volgende:
Neej sorry niet mijn typequote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |