niet neuqen en dan hier klagen dat je wil neuqenquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Sad of niet, vandaag heeft iemand die al een jaar achter me aan zit, me op mijn mond gezoend. En dat kunnen jullie denk ik niet zeggen.
Edit: Ik had wel kunnen neuken maar ik deed het niet.![]()
klopt. ik sla dat deel altijd over. Meisjes die niet meteen neuken zijn saai.quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Sad of niet, vandaag heeft iemand die al een jaar achter me aan zit, me op mijn mond gezoend. En dat kunnen jullie denk ik niet zeggen.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
I'm so stupidquote:Op zondag 2 november 2008 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet neuqen en dan hier klagen dat je wil neuqen
Ik snap ook niet hoe je een jaar lang achter iemand aan kunt blijven zitten. Wel goed voor mijn ego, tho.quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
klopt. ik sla dat deel altijd over. Meisjes die niet meteen neuken zijn saai.
Ach ja.....quote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef MLI het volgende:
[..]
I'm so stupid. Ik besef het me nu pas. Hij vroeg nog of we ergens wat gingen drinken.
![]()
![]()
Nu voel ik me nķg slechter.
al is t wel schattig al het droogneuqen ervoorquote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef MASD het volgende:
[..]
klopt. ik sla dat deel altijd over. Meisjes die niet meteen neuken zijn saai.
en dan aan t eind van de avond zaad drinkenquote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef MLI het volgende:
[..]
I'm so stupid. Ik besef het me nu pas. Hij vroeg nog of we ergens wat gingen drinken.
![]()
![]()
Nu voel ik me nķg slechter.
Das idd wel heel erg knap ja.... Op een gegeven moment moet je het toch laten gaan.. Zou je denken.. maar dat wachten van hem werd vamiddag bijna beloond dus....quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je een jaar lang achter iemand aan kunt blijven zitten. Wel goed voor mijn ego, tho.
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Het is een trieste gozer, moet haast wel. Welke malloot blijft nou zo lang achter een meisje aanlopen.quote:Op zondag 2 november 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je een jaar lang achter iemand aan kunt blijven zitten. Wel goed voor mijn ego, tho.
quote:Op zondag 2 november 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan aan t eind van de avond zaad drinken![]()
Heb jij wel eens een jaar achter een meisje aan gezeten? Voor alleen seks zou ik trouwens wel iemand kiezen waarvan je achteraf zeker weet dat 'ie niet 'in de war is over zijn gevoelens'.quote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is een trieste gozer, moet haast wel. Welke malloot blijft nou zo lang achter een meisje aanlopen.
quote:
vergett niet de scenegirls overal O~quote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]. Uitzicht op de goede plekjes. De leuke straatjes. De stad bij zonsondergang. De diversiteit in wijken.
.
En de rechter hand??? heeft die ook nog een taak?quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef MLI het volgende:
Fles wijn is open, jointje gaat nu de fik in. Deze avond wordt toch niet saai. Single zijn:.
Jubelpark, St. Goriks. Justitiepaleis en de Marollenquote:Op zondag 2 november 2008 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]. Uitzicht op de goede plekjes. De leuke straatjes. De stad bij zonsondergang. De diversiteit in wijken.
.
't is duidelijk, ik moet er weer eens naartoe.
Knaapje. Doe eens normaal.quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef kres het volgende:
[..]
En de rechter hand??? heeft die ook nog een taak?
ja idd doe es normaal;quote:
Voel je je al beter?quote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idd doe es normaal;
iedereen weet toch dat ze links gebruikt
quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Jubelpark, St. Goriks. Justitiepaleis en de Marollen. Ik word echt niet goed als ik een maand weg zou gaan, denk ik.
oh ik post ook eens buiten onz en je trapt um hier maar heenquote:Op zondag 2 november 2008 23:16 schreef JuupŠ het volgende:
Ondertussen mag dit wel naar Onzin gezien het offtopic "waarheids" gehalte.
Bij deze!quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ik post ook eens buiten onz en je trapt um hier maar heen
nouja dan is dit t nachtbagger topic maar
En wat weet jij ervan of ik goed ben in bed?quote:Op zondag 2 november 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
Zeg Jim. Is Kathy niks voor je? Jullie zouden een schattig stel zijn, en ze schijnt goed in bed te zijn.
Ik wacht geduldig afquote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]lief van je aangeboden
maar als ik een date wil vraag ik t wel op mn knietjes aan dr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |