Know how you feel......quote:
nouja in je fb zie je er behoorlijk doable uit dus weet nie wat het probleem is?quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Ik ben ook single, dat komt omdat niemand mij nog wil.
Lees de toppic ff terug.... kom je ergens achter...quote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nouja in je fb zie je er behoorlijk doable uit dus weet nie wat het probleem is?
Ik ben doable en meer willen de meeste mensen niet. En ik ook niet met de meeste mensen. Als ik wel verliefd ben, dan blijkt het dus een onbetrouwbare klootzak te zijn (2x).quote:Op zondag 2 november 2008 14:48 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
nouja in je fb zie je er behoorlijk doable uit dus weet nie wat het probleem is?
quote:Op zondag 2 november 2008 14:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben doable en meer willen de meeste mensen niet. En ik ook niet met de meeste mensen. Als ik wel verliefd ben, dan blijkt het dus een onbetrouwbare klootzak te zijn (2x).
Dat boeit me nog niet zo. Dat was gewoon één keer en nooit weer. Soms hou je beter vast aan je principes.quote:
Wat is er mis met collega's?quote:Op zondag 2 november 2008 15:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat boeit me nog niet zo. Dat was gewoon één keer en nooit weer. Soms hou je beter vast aan je principes.
De topic.quote:Op zondag 2 november 2008 14:52 schreef kres het volgende:
[..]
Lees de toppic ff terug.... kom je ergens achter...
Ach ja... My Badquote:
Jij bent heel blij met je collega's lees ik.....quote:Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef Toon_Tetten het volgende:
als er toch eens geen collega's waren
Ja, ze zijn heel aardigquote:Op zondag 2 november 2008 15:24 schreef kres het volgende:
[..]
Jij bent heel blij met je collega's lees ik.....
Dan word je stelletjequote:Op zondag 2 november 2008 15:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, niks dus. Tot je er verliefd op wordt.
Tuuk wel.quote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dan word je stelletje![]()
Of mag dat niet van de baas?
Dat waren we ook. En dat wist iedereen ook. Maar toen ineens werd ik gedumpt. En daarna bleek hij over zo'n beetje alles gelogen te hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 15:28 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Dan word je stelletje![]()
Of mag dat niet van de baas?
quote:Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat waren we ook. En dat wist iedereen ook. Maar toen ineens werd ik gedumpt. En daarna bleek hij over zo'n beetje alles gelogen te hebben.
quote:Op zondag 2 november 2008 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja we dwalen beetje af..
Dit is KLb, niet het krasforum hoor
Lastenquote:Op zondag 2 november 2008 16:06 schreef kres het volgende:
ohh oke op die manier... Jij heb je er ook schuldig aan gemaakt dus.. jij ging voor de lusten en niet voor de lasten of zo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |