Zeur niet, 't is goede reclamequote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En wat weet jij ervan of ik goed ben in bed?
Truequote:
Ja wat gaan we daaraan doen dan?quote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Paramnesia het volgende:
Goedemorgen, ik werd wakker en was nog steeds single.
Zie dit geniale idee.quote:
Niet dat we daarna niet meer single zijn, maar het korte ogenblik van euforie en genot zal het gat in ons bestaan vullen. Wetende dat we liefde kennen en het voor ons bereikbaar is, een moment van geluk. Ons zijnde, samen.quote:
Vinden jullie het erg als ik daar niet aan meedoequote:
Mooi gezegd, maar ik zal er nog steeds niet aan meedoenquote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet dat we daarna niet meer single zijn, maar het korte ogenblik van euforie en genot zal het gat in ons bestaan vullen. Wetende dat we liefde kennen en het voor ons bereikbaar is, een moment van geluk. Ons zijnde, samen.
Het samenspel tussen meerdere mensen, een geheel gevoel van geluk delen met meer dan twee. Ja het zal enerverend en memorabel zijn. Wij, samen. Fokken in de letterlijke zin.quote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet dat we daarna niet meer single zijn, maar het korte ogenblik van euforie en genot zal het gat in ons bestaan vullen. Wetende dat we liefde kennen en het voor ons bereikbaar is, een moment van geluk. Ons zijnde, samen.
Geeft niks schat. Het leven gaat door. Het gat is prima te vullen met mijn vrienden J en Walker. Desalniettemin is het niet hetzelfde, slechts een oplossing van tijdelijke aard. Ergens diep in je leeft het besef dat je nooit écht gelukkig kan en mag zijn. Geluk is slechts door weinigen te verkrijgen en te aanvaarden. Je kijkt toch eerder terug op dingen die je niet had kunnen krijgen, die dingen die je het liefst zou willen hebben.quote:Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mooi gezegd, maar ik zal er nog steeds niet aan meedoen
*klikt op fotoboek*quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Red_Cat het volgende:
sexdaar zou ik best behoefte aan kunnen hebben op het moment
Zodat je helemaal kapot bent voor de gehele dag?quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Red_Cat het volgende:
sexdaar zou ik best behoefte aan kunnen hebben op het moment
Wanneer gaan we aan ons album beginnen swa.quote:Op maandag 3 november 2008 13:05 schreef Paramnesia het volgende:
Nu ben ik zo single m'n album komt niet af.
When the idea's come.quote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Wanneer gaan we aan ons album beginnen swa.
In het ghetto van alkmaar?quote:
We gaan op een bank zitten met een dozijn J's en een fles van de beste vodka die men kan kopen. Die ideeën komen wel.quote:
Ik heb al 4 uber-samples. Sowieso moeten we nog een breakbeat verzameling aanbrengen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef MASD het volgende:
[..]
We gaan op een bank zitten met een dozijn J's en een fles van de beste vodka die men kan kopen. Die ideeën komen wel.
boeng faya mattiquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het Alkmaarse straatleven op je chest!
*klikt op fotoboek*quote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Pfffff, nou, hmmm, vooruit dan maar, ik kom naar je toe.
http://delachris.hyves.nl/quote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
*klikt op fotoboek*
Hmm geen foto's .. blijf nog maar ff thuis danwil wel weten waar ik het mee doe
Ik dacht dat chriz zwart haar had.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
http://delachris.hyves.nl/
Hyves ftw. [ afbeelding ]
Ban.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Over 2 weken toch?quote:
Whehehe.quote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is inderdaad de eerste keer dat een FOK!ker mijn Hyves vindt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe. MASD. Ik hou van je. Dat meen ik wel, écht waar.
Ik had 'm nog niet ontdekt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is inderdaad de eerste keer dat een FOK!ker mijn Hyves vindt.
Tevens is het ook zeer moeilijk te vinden en ben ik er helemaal kapot van.
Jij bent festivalbier, ik 50 jaar oude whiskey. Het kan niet zo zijn, sorry.quote:Op maandag 3 november 2008 14:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe. MASD. Ik hou van je. Dat meen ik wel, écht waar.
Ik ben een breezah, zul je bedoelen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij bent festivalbier, ik 50 jaar oude whiskey. Het kan niet zo zijn, sorry.
Als je een paar dagen had gewacht en er niks over had gezegd was ik helemaal para (hihi, woordgrapje) geworden.quote:
Cute koppie met Will-smith pet (no homo).quote:Op maandag 3 november 2008 14:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij heeft knijpbare wangetjes(no homo).
whehe, ik kan het lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef Paramnesia het volgende:
Neej sorry niet mijn typequote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |