Een wat? Een hondenlook?quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef MLI het volgende:
Komt omdat je een beetje een 'hondenlook' hebt.
Heb je ook een "hondenlook" ?quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Ik ben ook single, dat komt omdat niemand mij nog wil.
Dat komt omdat je mannen afschrikt met je dominante gedrag. Vrouwen moeten gewoon eten koken ja? GODVERDOMMEquote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
of misschien z'n muzieksmaak.quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef MLI het volgende:
Dat komt omdat je zo ver weg woont van de FOK'ers van boven de rivieren.quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Woef.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mannen afschrikt met je dominante gedrag. Vrouwen moeten gewoon eten koken ja? GODVERDOMME
quote:Op zondag 2 november 2008 13:13 schreef MLI het volgende:
Kom op jonges.... dit zijn twee overduidelijke hints.....quote:
HOI YILDIZ!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 november 2008 13:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo ver weg woont van de FOK'ers van boven de rivieren..
Ik ben single dus ik heb niemand meer om mijn eten te makenquote:Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef MLI het volgende:
Ik ben niet dominanten hier hebben we tenminste goed eten.
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.quote:
Is toch goed, die tsjiks diggen puppies!quote:Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef MLI het volgende:
SGP'erquote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.
quote:
met jou altijdquote:
zelfs toen ik dr nog had maakte je kansquote:
Met jouw moraal vind ik het niet verwonderlijk dat jij weer single bent..quote:Op zondag 2 november 2008 13:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben single dus ik heb niemand meer om mijn eten te maken.
[..]
Ladi snapt het tenminste, die heeft het Christelijke moraal hoog in het vaandel.
Doe eens lief, ik heb ook gevoelens hoorquote:Op zondag 2 november 2008 13:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met jouw moraal vind ik het niet verwonderlijk dat jij weer single bent..
Kusjequote:Op zondag 2 november 2008 13:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik heb ook gevoelens hoor.
WTFquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Jimbo het volgende:
oh en op de vraag waarom , omdat ze bezitsdrang heeft en ik niet goed voor dr toekomst ben
En wat is er trouwens mis met mijn moraal?quote:
Nou ja, vrouwen alleen eten koken.. Ik vind het een beetje karig. Ik bedoel, ik kan ook schoonmaken!quote:Op zondag 2 november 2008 13:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En wat is er trouwens mis met mijn moraal?
Kusje terug
Je hebt helemaal gelijk, ik betrap mezelf er ook op dat ik overal nogal zwart wit tegen aankijkquote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwen alleen eten koken.. Ik vind het een beetje karig. Ik bedoel, ik kan ook schoonmaken!
Nu ook grijs!quote:Op zondag 2 november 2008 13:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik betrap mezelf er ook op dat ik overal nogal zwart wit tegen aankijk.
Dit is tenminste straight to the point.....quote:
Dankjewel voor dit nieuwe inzicht Yolandaquote:
Natuurlijk is dat een goed ideequote:Op zondag 2 november 2008 13:36 schreef Jimbo het volgende:
dattuh fuckbuddy idee vond ik ook nog wel leuk missmayham
Graag gedaan Nielsquote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dankjewel voor dit nieuwe inzicht Yolanda.
Fuckbuddy is altijd een goed idee....quote:
quote:
You don't have one???? ik ook niet......quote:
Wijvenquote:Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Jimbo het volgende:
oh en op de vraag waarom , omdat ze bezitsdrang heeft en ik niet goed voor dr toekomst ben
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef Jimbo het volgende:
ik ben toe aan een avond goede sexsta echt al te lang droog
Ik 3quote:
I beat you all!quote:
Hee, daar ga ik over 2 week stappen!quote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Paramnesia het volgende:
Dude kom je vanavond nog chiks playen hier in Hilversum
Ik ben er ieder weekend. Mini-meetquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, daar ga ik over 2 week stappen!
Zullen we daar dan even een eind aanmaken?quote:
Niet zolang als mijn favoriete Christenfundamentalist Ladidadida.quote:Op zondag 2 november 2008 14:16 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ik sta langer droog. Fuck jullie.
Ha. Zulke wedstrijdjes win ik toch altijdquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet zolang als mijn favoriete Christenfundamentalist Ladidadida.
Dat record is onmogelijk te breken.quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet zolang als mijn favoriete Christenfundamentalist Ladidadida.
Haha, naja, er zal wel ooit een eind aan komenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat record is onmogelijk te breken.
Hoop is de enige hoop.quote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, naja, er zal wel ooit een eind aan komen
En jij bent ook 21 dus>>>>>quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef Ladidadida het volgende:
21 jaar momenteel?
Damn, dat klinkt wel erg triest
Ik heb wel hoopquote:
Met Yolanda? Echt nietquote:
Onmogelijk!quote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
Hahaha. Nee, hopeloos geval ben ik
En elk weekend maar de kroeg in, wanhopig op zoek naar iemand die wil. But nobody!
Zelfs na een dosis GHB kon ik haar niet meekrijgenquote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
En elk weekend maar de kroeg in, wanhopig op zoek naar iemand die wil. But nobody!
quote:Op zondag 2 november 2008 14:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zelfs na een dosis GHB kon ik haar niet meekrijgen
Als je zo doorgaat met dit soort uitspraken hier op fok kan je twee dingen verwachten..quote:Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Ladidadida het volgende:
Gebeurt die tweede niet sowieso bij vrouwen op internet?quote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef kres het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met dit soort uitspraken hier op fok kan je twee dingen verwachten..
1) Mensen gaan denken dat er echt iets enorm aan je mankeert....
2) Je trekt de meest ranzige gespuis aan en je pm box loopt helemaal vol met oneerbiedige verzoekjes en voorstellen....
Zou het niet weten... you tell me......quote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Gebeurt die tweede niet sowieso bij vrouwen op internet?
good for you...... dacht al...quote:
klinkt vet, was t planquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Paramnesia het volgende:
Dude kom je vanavond nog chiks playen hier in Hilversum
Dus dat ben jij?quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef MLI het volgende:
Ik ga denk ik maar een profiel op een datingsite aanmaken:
'Geyle single is nat en wil graag neuken'.
Altijd prijs.
ik al zeker 6 wekenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh en knuffels voor TS natuurlijk! Bitchslaps voor die vuige hoer!
Altijd prijs ja... Het is dat Brussel zo verweg is anders........... ohhhhhhhhhhhhhh.......quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef MLI het volgende:
Ik ga denk ik maar een profiel op een datingsite aanmaken:
'Geyle single is nat en wil graag neuken'.
Altijd prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |