tja da's waar, doktersbezoeken kunnen vervelend zijn....quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef leonieke het volgende:
Gaat wel. Morgen een dagje verlof (ook al is het om naar de dokter te gaan, het is en het blijft verlof hé
dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 2 november 2008 12:20 schreef leonieke het volgende:
Ah, als ik niet moet wachten in de wachtzaal ben ik binnen en buiten op een kwartiertje. Er zijn gewoon leukere onderzoeken dan inwendige echo's
andere haakjes iddquote:Op zondag 2 november 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
khad zeker weer verkeerd haakjes of verkeerd geteld
Omdat het explorer isquote:Op zondag 2 november 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
En waarom doet mijn explorer toch zo dom![]()
Naaste de Pquote:Op zondag 2 november 2008 12:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe doe ik die goede haakjes dan?![]()
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op zondag 2 november 2008 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet IE hoor, maar de gewone verkenner van windows
Ik gebruik geen IE
Gisteren gewerkt, daarna gepooledquote:
Pool is echt in zoals ik hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 17:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gisteren gewerkt, daarna gepooled
En vandaag lekker niks gedaan
En nu WALL-E kijken
En jouw weekend?
Nouja, heb geen zin meer om naar de kroeg te gaan, dus dit is wel een leuk alternatiefquote:
Das mooi!quote:Vandaag verjaardag geweest. Treinreisje dus, aangezien ik geen auto meer heb.
Gisteren genoten, ook toen de jongste 's middags weer naar mij toe kwam.
Heel fijn weekend.
Geen idee nog, ik ruik nog niks en ben ook nog niet geroepenquote:Op zondag 2 november 2008 17:48 schreef Bengeltje het volgende:
Zo kinderen aan de lasagne.![]()
Wat eten jullie vandaag.
Kook jij nooit?quote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik ruik nog niks en ben ook nog niet geroepen
Eet jij niet mee dan
laatste tijd niet zo veel meer, maar dat komt ook omdat ik zelf steeds laat thuis ben, dan wordt het eten al gemaaktquote:
Als je maar genoeg binnenkrijgtquote:Uhm nee, heb geen trek, al een paar dagen niet.Dus ik eet 's morgens mijn boterhammen en dan ....
mja zie wel.
Maar het is nu zondag, en niet laat.quote:Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
laatste tijd niet zo veel meer, maar dat komt ook omdat ik zelf steeds laat thuis ben, dan wordt het eten al gemaakt
quote:Als je maar genoeg binnenkrijgt
Van mij niet hoorquote:Op zondag 2 november 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar het is nu zondag, en niet laat.
[..]Maar er niet verder over door gaat, krijg al genoeg commetaar over mijn eetgedrag.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
O maar je hebt wel gelijk, er zijn twee 874's .Qutie was fout.
Wel makkelijk voor als je jezelf weer eens kwijt bentquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
O maar je hebt wel gelijk, er zijn twee 874's .Qutie was fout.
Maak er dan 876 vanquote:
Oja natuurlijk jouw foutjes wegwerken.quote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maak er dan 876 van
En van de vorige 875
Dat mag bestquote:Op zondag 2 november 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja natuurlijk jouw foutjes wegwerken.
Vooruit. Ben de beroerste niet.quote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maak er dan 876 van
En van de vorige 875
[SC] The Lounge #874 ...quote:
je kan toch ook alleen de TT wijzigenquote:
En dat moet ik je uit gaan leggen?quote:
Okquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker spelen, hij heeft je foutje voor je opgelost.
Dus eerst zeil, daar laminaat overheen en dan een tapijt er over?quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
Oh bengel, ik zal waarschijnlijk óók laminaat in mijn slaapkamer leggen, met een gaaf tapijt erbovenop oid.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus eerst zeil, daar laminaat overheen en dan een tapijt er over?
Kan je niet kiezen?
Ahquote:Op zondag 2 november 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik enkel laminaat doe, en daarover (onder/naast bed oid) een mooi tapijtje(dus meer vloerkleed dan tapijt)
Zo'n berevachtje?quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
Oh bengel, ik zal waarschijnlijk óók laminaat in mijn slaapkamer leggen, met een gaaf tapijt erbovenop oid.
Inderdaadquote:Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef qu63 het volgende:
Ik ben mn muis weer eens vergeten mee te nemen
Zit ik weer te klooien met zo'n kut touchpad
Dat heb ik gelukkig dan weer nietquote:Op maandag 3 november 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb daar nooit lekker mee kunnen werken. EN op mijn laptop zit ook nog zo'n blauw bolletje tussen de toesten in, helemaal een ADHD muiscursor
Das je gaat weer stressen straksquote:Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
weer aan het werk![]()
Iedereen is ziek, zwak of misselijk![]()
En een hele toffe avond gehad gisteren
en het was wel gezellig dus?!quote:Op maandag 3 november 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Concert van Cyndi Lauper in de Melkweg
quote:Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef qu63 het volgende:
Ik ben mn muis weer eens vergeten mee te nemen
Zit ik weer te klooien met zo'n kut touchpad
Ik denk dat ik pannenkoeken ga bakken ofzo.quote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
na de dokter en daarna veel plezier!
Bengeltjequote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zeg er maar niets over.
Goedemorgen qutie.![]()
Uhm iedereen goedemorgen natuurlijk.
Pannekoeken zijn wel lekker! en verrassingen vaak wel leuk!quote:Op maandag 3 november 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pannenkoeken ga bakken ofzo.
Phille komt pas tussen 22u en 23u thuis en dan heb ik nog een verrassing voor hem.
Maar ik weet het nog niet zeker, hoor
Pannekoeken met appel ertussen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pannenkoeken ga bakken ofzo.
Phille komt pas tussen 22u en 23u thuis en dan heb ik nog een verrassing voor hem.
Maar ik weet het nog niet zeker, hoor
Hey.quote:
nou heb ik echt zin in pannekoeken!quote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pannekoeken met appel ertussen.![]()
[..]
Hey.![]()
Hoe voel je je vandaag??? Geen kramp meer gehad??
Ga je die toch ook lekker maken vanmiddag.quote:Op maandag 3 november 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou heb ik echt zin in pannekoeken!
kramp op zich is dagelijkse kost, maar niet meer zo'n heftige als zaterdag gehad!
ben nu zelfs weer even op het werk!
Was het zo zwaar?quote:Op maandag 3 november 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, eerste uurtje kantoor ook weer overleefd
Hoi!quote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zeg er maar niets over.
Goedemorgen qutie.![]()
Uhm iedereen goedemorgen natuurlijk.
Nee hoor, lekker 2 weken in en rond het huis hangen.quote:
Dat is ook lekker jaquote:Op maandag 3 november 2008 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker 2 weken in en rond het huis hangen.
Nice! Mooie stadquote:Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
Dat is ook lekker ja
Ik ga 11-12-13 december naar Londen toe
quote:De beveiligingscamera's in het bankgebouw stonden niet aan, aldus Vlaamse media.
Toen ik het artikel vanmorgen las in de krant wist ik gewoon dat het hier ook nog ging passerenquote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/181(...)_in_bankfiliaal.html
[..]
Dat zei ik al langquote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/181(...)_in_bankfiliaal.html
[..]
Londen, niet Nicequote:
das niet zo fijn,quote:Op maandag 3 november 2008 15:59 schreef leonieke het volgende:
Ik voel mij als een oud mensZo moe
![]()
Eens zien of de ingrediënten in huis zijn om die pannenkoeken te bakken
is hij bevroren?quote:Op maandag 3 november 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ga ik een deel van een kilobak Lasagne in de oven opwarmen?
wat ga jij met een accountant doen?quote:Op maandag 3 november 2008 16:31 schreef qu63 het volgende:
't gaat een latertje worden hier
De accountant staat vast in de file
afmaken als ie niet snel komtquote:
was te verwachten bij afspraken van dit tijdstip, dat hij in de file kwamquote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
afmaken als ie niet snel komt
Die hebben we nodig voor ons bedrijf
Zoiets jaquote:Op maandag 3 november 2008 16:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
was te verwachten bij afspraken van dit tijdstip, dat hij in de file kwam
tis tegenwoordig tot 14.00 uur ochtendfile en na 14.00 uur avondfile
had ik zin inquote:
k ben doodmoe van t weekendquote:
Bengels!quote:
Ik heb geen warme trui!quote:
op de een of andere manier zie ik nooit plaatje die vanaf punt.nl komenquote:
Wil je mee doen dan?quote:
Wanneer heb je je kamer opgeruimd dan?quote:
voor ik weg ging daar donderdagquote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wanneer heb je je kamer opgeruimd dan?
Ik doe er gewoon niet meer aan
Eerst daar op spelen en dan door naar een dwarsfluit?quote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef Ynske het volgende:
k zit nu toch weer met een gevoel van zou ik, zou ik niet, net als in augustus
na gister, die kinderendie zo mooi speelden
dan begint het hier weer te kriebelen met de vraag of k mezelf niet kan leren om dwarsfluit te spelen
noten lezen enzo kan ik wel, vroeger veel orgel gespeeld, en ook blokfluit, heb ook een altblokfluit.
Op mijn kamer ligt alles altijd gesorteerd naar mate van gebruik. Dingen die ik veel gebruik liggen bovenop, dingen die ik minder gebruik liggen onderopquote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor ik weg ging daar donderdag
maar altijd als ik opgeruimd heb kan ik niets meer vindenen ben ik veel onrustiger in mn kop
quote:Op maandag 3 november 2008 @ 21:24 schreef qu63 het volgende:
JortK, is visje meer iets voor jou dan?
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Verdomd slecht, maar dat is al een samanvatting van okt 2008 tot nov 2009.
Ik mag nu wel eens wakker worden, want ik ben het echt helemaal zat
Apothekersquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
nee dat kan ik me ook wel voorstellen ja
en als ik dan hoor hoeveel die apothekers weer eens aan bonussen enzo hebben ontvangen
Corrupt zooitje. Bij ons moet je zelfs betalen als je onder 10 euro wilt pinnen. Echt, dat is zo 1999.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel blij hoor dat ze er zijn maar niet op deze manier
tja dat blijft ook vreemd en niet alleen in apothekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Corrupt zooitje. Bij ons moet je zelfs betalen als je onder 10 euro wilt pinnen. Echt, dat is zo 1999.
Er is een jongere apotheekster in de zonze die ook daadwerkelijk oplet. De rest van die oude uitgezakte dames doen het liefst niets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja dat blijft ook vreemd en niet alleen in apotheken
ik heb gelukkig geen problemen met mn apotheek en ze letten ook nog goed op ook! weet wel dat dat ook hoort maar heb ook wel verhalen gehoord dat ze dat ook al niet doen
ow ja zo'n mentaliteitquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een jongere apotheekster in de zonze die ook daadwerkelijk oplet. De rest van die oude uitgezakte dames doen het liefst niets.
ook altijd wel leuker om door een jongedame geholpen te worden toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:36 schreef Pheno het volgende:
Dus ik stippel het wel zo uit dat ik door die jongedame geholpen wordt
Je hebt nog twee maanden. Het is druk in de brillenzaken, dat zal na 2008 weer wat minder worden. En als je weet waarom het eruit gehaald is is dat helemaal triest, een paar procent verneukt het weer voor de rest.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Moet ik idd ook nog doen een nieuwe bril halen zodat ik die kan via de belastingen kan terug vragen.
Het laatste jaar hè! Ik ga er ook gebruik van maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Moet ik idd ook nog doen een nieuwe bril halen zodat ik die kan via de belastingen kan terug vragen.
Maar ik zit op de 8e verdiepingquote:
Je moet niet zoveel roken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef qu63 het volgende:
Op het 'werk'
[ link | afbeelding ]
Beetje mistig!
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt nog twee maanden. Het is druk in de brillenzaken, dat zal na 2008 weer wat minder worden. En als je weet waarom het eruit gehaald is is dat helemaal triest, een paar procent verneukt het weer voor de rest.
Zet de klok vooruitquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat vandaag snel voorbij gaat.
Goed idee.quote:
Jij? Dat is toch eigenlijk oud nieuws he fles.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
kut werk. Er wordt hier niks gecommuniceerd, Alles stort in elkaar, niemand zegt iets, niemand doet iets, en wie mag de klappen vangen?
nee hoor gewoon samen even een koppie thee drinken en bij kletsenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Ow had je leuke plannen Draculet? Ik wou dat ik ook thuis kon werken trouwens, lijkt me heerlijk zo af en toe.
Ow joh is ze bevallende! Wat leuk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
nee hoor gewoon samen even een koppie thee drinken en bij kletsen
maar aangezien ze gister was uitgeteld hoop ik voor d'r dat dit het begin van de bevalling is!
nu het werkt is het inderdaad wel fijn om thuis te werken!
wat raar dat je dat niet vergoed krijgtquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Van de week de rekening gekregen van de psych. Bedankt te dure verzekering voor het niet vergoeden van dat soort dingen
Ik vraag me wel eens af waarom ik verzekerd ben, al die zooi die je zogenaamd nodig hebt om te genezen valt er allemaal buiten. Nou ja, ik geef het iig op aan de belasting, dan kunnen zij er nog wat aan mee betalen. Dit jaar kan het nog allemaal, volgend jaar vallen dingen als een bril er al weer buiten. Mijn vrouw heeft dus ook maar twee brillen gekocht, dan kun je ze nog opgeven over 2008.
Baby.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor gewoon samen even een koppie thee drinken en bij kletsen
maar aangezien ze gister was uitgeteld hoop ik voor d'r dat dit het begin van de bevalling is!
nu het werkt is het inderdaad wel fijn om thuis te werken!
Ze zijn cute.quote:
Ik ben pasgeleden ook weer tante geworden van een meisje. Ze is zó cutequote:
Yep, ook weer zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij? Dat is toch eigenlijk oud nieuws he fles.![]()
Dat heeft ze van d'r tantequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben pasgeleden ook weer tante geworden van een meisje. Ze is zó cute.
quote:
Andermans baby's zijn meestal cute. Je eigen uhm ook wel meestal, maar soms............quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over mee praten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Andermans baby's zijn meestal cute. Je eigen uhm ook wel meestal, maar soms............
Dan moet er eerst genueckt wordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Nu nog wetenschappelijke onderbouwing.
yep!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow joh is ze bevallende! Wat leuk!Weten ze al wat het wordt?
vorige week is mn tante bevallen van een meisjequote:Op dinsdag 4 november 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over mee praten.
kook niet, maar hoor het wel meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over mee praten.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt nog twee maanden. Het is druk in de brillenzaken, dat zal na 2008 weer wat minder worden. En als je weet waarom het eruit gehaald is is dat helemaal triest, een paar procent verneukt het weer voor de rest.
Nou ja, je laatste opmerking was 2 jaar geleden niet zo. Ik meet per twee jaar mijn ogen. Nu moest ik een afspraak maken. En het is gewoon knaldruk in die winkels nu het einde van het jaar er aan komt. Mijn vrouw moest 2 weken wachten op haar bril, dat viel nog meequote:Op dinsdag 4 november 2008 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Het is niet heel veel drukker dan 'normaal' gesproken en dat het minder druk gaat worden na... (vul maar in, vakantie's, bonussentijd, noem maar op) hoor ik ook alweer een jaar of 5.
Tegenwoordig kun je iig niet zomaar meer binnenlopen voor een oogmeting maar werkt dat op afspraak...
Nogal.quote:
Jij doet het omdat je WEL kan fotograferen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef Ynske het volgende:
nu is er alweer iemand die niet kan fotograferen die zich gaat inschrijven als zelfstandige fotograaf
weet je dat ik dan weer t gevoel krijg waarom zou ik t doen
WBzquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef Ynske het volgende:
nu is er alweer iemand die niet kan fotograferen die zich gaat inschrijven als zelfstandige fotograaf
weet je dat ik dan weer t gevoel krijg waarom zou ik t doen
Dat valt ook wel weer mee, het is maar een DD-ARquote:
Tenzij er een storing zat in de overwegbewaking, gewoon domme mensen.quote:
nou ja uberhaupt keren om de overgang lijkt me hoe dan ook niet slimquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tenzij er een storing zat in de overwegbewaking, gewoon domme mensen.
Darwin award, als je het mij vraagt.
Die krijg je pas als je je genen uit de genenpool haaltquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tenzij er een storing zat in de overwegbewaking, gewoon domme mensen.
Darwin award, als je het mij vraagt.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef mcDavid het volgende:
zoh dr ligt 2 ton staal beneden. Nu maar hopen dat ik alles goed getekend heb.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij doet het omdat je WEL kan fotograferen.
thnxquote:
hier wel. en een enorm mooi blauwe luchtquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
Weer thuis
Ik heb vandaag gewoon geen zonnestraal gezien
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wel. en een enorm mooi blauwe lucht
lang leve limburg hequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
In Amersfoort was het vanmiddag net iets minder grijs dan vanmorgen, maar ik zag nog steeds niet veel
Zat je echt wel in de buurt? Hier was het best bewolkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wel. en een enorm mooi blauwe lucht
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zat je echt wel in de buurt? Hier was het best bewolkt.
Ik ga koken.
heerlen was t echt lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zat je echt wel in de buurt? Hier was het best bewolkt.
Ik ga koken.
Boerenkool moet met worstquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlen was t echt lekker
heb nog lekker buiten gewandeld
hier vandaag boerenkool met gehaktballetjes
nietusquote:
Als die mensen inderdaad nog in die auto zaten, lijkt het me dat die genen redelijk effectief uit de genenpoel gehaald zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die krijg je pas als je je genen uit de genenpool haalt
Gehaktballetjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietusworst
eigenlijk moet t met spekkies
maar die hadden we niet meer, en dan zijn gehaktballetjes een goede tweede
Maar dat was dus niet zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als die mensen inderdaad nog in die auto zaten, lijkt het me dat die genen redelijk effectief uit de genenpoel gehaald zijn..
Bengel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
blegh.
Had beter niet kunnen eten.
Kluts.
Via jouw postgeschiedenis, daar klik ik altijd op als iemand een topic gesloten heeft namelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je zomaar helemaal naar gc lounge komt.
Boerenkool met spekkies, worst en een klontje boterquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietusworst
eigenlijk moet t met spekkies
maar die hadden we niet meer, en dan zijn gehaktballetjes een goede tweede
Ah. Gezellig, lief.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Via jouw postgeschiedenis, daar klik ik altijd op als iemand een topic gesloten heeft namelijk
I just wanted to drop by and say hi!
Pheno.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Haloo. Eigengemaakte lasagna met o.a. geitenkaas
Lekker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Haloo. Eigengemaakte lasagna met o.a. geitenkaas
Ah, je hebt nu de suikerquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pheno.![]()
Straks lekker wentelteefjes maken.
Ik vrees dat ik net het laatste stuk naar binnen schoofquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Nog wat over? Zal wel niet.....
Beide vind ik het niet echt watquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Wentelteefjes zijn lekker. Ik ben nu ook weer verslaafd aan balkenbrij. Ik eet het maar 1x in de twee weken, anders gaat het qua gewicht mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |