Als die mensen inderdaad nog in die auto zaten, lijkt het me dat die genen redelijk effectief uit de genenpoel gehaald zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die krijg je pas als je je genen uit de genenpool haalt
Gehaktballetjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietusworst
eigenlijk moet t met spekkies
maar die hadden we niet meer, en dan zijn gehaktballetjes een goede tweede
Maar dat was dus niet zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als die mensen inderdaad nog in die auto zaten, lijkt het me dat die genen redelijk effectief uit de genenpoel gehaald zijn..
Bengel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
blegh.
Had beter niet kunnen eten.
Kluts.
Via jouw postgeschiedenis, daar klik ik altijd op als iemand een topic gesloten heeft namelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je zomaar helemaal naar gc lounge komt.
Boerenkool met spekkies, worst en een klontje boterquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietusworst
eigenlijk moet t met spekkies
maar die hadden we niet meer, en dan zijn gehaktballetjes een goede tweede
Ah. Gezellig, lief.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Via jouw postgeschiedenis, daar klik ik altijd op als iemand een topic gesloten heeft namelijk
I just wanted to drop by and say hi!
Pheno.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Haloo. Eigengemaakte lasagna met o.a. geitenkaas
Lekker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Haloo. Eigengemaakte lasagna met o.a. geitenkaas
Ah, je hebt nu de suikerquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pheno.![]()
Straks lekker wentelteefjes maken.
Ik vrees dat ik net het laatste stuk naar binnen schoofquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Nog wat over? Zal wel niet.....
Beide vind ik het niet echt watquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Wentelteefjes zijn lekker. Ik ben nu ook weer verslaafd aan balkenbrij. Ik eet het maar 1x in de twee weken, anders gaat het qua gewicht mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |