tja da's waar, doktersbezoeken kunnen vervelend zijn....quote:Op zondag 2 november 2008 12:18 schreef leonieke het volgende:
Gaat wel. Morgen een dagje verlof (ook al is het om naar de dokter te gaan, het is en het blijft verlof hé
dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 2 november 2008 12:20 schreef leonieke het volgende:
Ah, als ik niet moet wachten in de wachtzaal ben ik binnen en buiten op een kwartiertje. Er zijn gewoon leukere onderzoeken dan inwendige echo's
andere haakjes iddquote:Op zondag 2 november 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
khad zeker weer verkeerd haakjes of verkeerd geteld
Omdat het explorer isquote:Op zondag 2 november 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
En waarom doet mijn explorer toch zo dom![]()
Naaste de Pquote:Op zondag 2 november 2008 12:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe doe ik die goede haakjes dan?![]()
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op zondag 2 november 2008 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet IE hoor, maar de gewone verkenner van windows
Ik gebruik geen IE
Gisteren gewerkt, daarna gepooledquote:
Pool is echt in zoals ik hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 17:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gisteren gewerkt, daarna gepooled
En vandaag lekker niks gedaan
En nu WALL-E kijken
En jouw weekend?
Nouja, heb geen zin meer om naar de kroeg te gaan, dus dit is wel een leuk alternatiefquote:
Das mooi!quote:Vandaag verjaardag geweest. Treinreisje dus, aangezien ik geen auto meer heb.
Gisteren genoten, ook toen de jongste 's middags weer naar mij toe kwam.
Heel fijn weekend.
Geen idee nog, ik ruik nog niks en ben ook nog niet geroepenquote:Op zondag 2 november 2008 17:48 schreef Bengeltje het volgende:
Zo kinderen aan de lasagne.![]()
Wat eten jullie vandaag.
Kook jij nooit?quote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik ruik nog niks en ben ook nog niet geroepen
Eet jij niet mee dan
laatste tijd niet zo veel meer, maar dat komt ook omdat ik zelf steeds laat thuis ben, dan wordt het eten al gemaaktquote:
Als je maar genoeg binnenkrijgtquote:Uhm nee, heb geen trek, al een paar dagen niet.Dus ik eet 's morgens mijn boterhammen en dan ....
mja zie wel.
Maar het is nu zondag, en niet laat.quote:Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
laatste tijd niet zo veel meer, maar dat komt ook omdat ik zelf steeds laat thuis ben, dan wordt het eten al gemaakt
quote:Als je maar genoeg binnenkrijgt
Van mij niet hoorquote:Op zondag 2 november 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar het is nu zondag, en niet laat.
[..]Maar er niet verder over door gaat, krijg al genoeg commetaar over mijn eetgedrag.
quote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
O maar je hebt wel gelijk, er zijn twee 874's .Qutie was fout.
Wel makkelijk voor als je jezelf weer eens kwijt bentquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
O maar je hebt wel gelijk, er zijn twee 874's .Qutie was fout.
Maak er dan 876 vanquote:
Oja natuurlijk jouw foutjes wegwerken.quote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maak er dan 876 van
En van de vorige 875
Dat mag bestquote:Op zondag 2 november 2008 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja natuurlijk jouw foutjes wegwerken.
Vooruit. Ben de beroerste niet.quote:Op zondag 2 november 2008 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maak er dan 876 van
En van de vorige 875
[SC] The Lounge #874 ...quote:
je kan toch ook alleen de TT wijzigenquote:
En dat moet ik je uit gaan leggen?quote:
Okquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker spelen, hij heeft je foutje voor je opgelost.
Dus eerst zeil, daar laminaat overheen en dan een tapijt er over?quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
Oh bengel, ik zal waarschijnlijk óók laminaat in mijn slaapkamer leggen, met een gaaf tapijt erbovenop oid.
quote:Op zondag 2 november 2008 20:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus eerst zeil, daar laminaat overheen en dan een tapijt er over?
Kan je niet kiezen?
Ahquote:Op zondag 2 november 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik enkel laminaat doe, en daarover (onder/naast bed oid) een mooi tapijtje(dus meer vloerkleed dan tapijt)
Zo'n berevachtje?quote:Op zondag 2 november 2008 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
Oh bengel, ik zal waarschijnlijk óók laminaat in mijn slaapkamer leggen, met een gaaf tapijt erbovenop oid.
Inderdaadquote:Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef qu63 het volgende:
Ik ben mn muis weer eens vergeten mee te nemen
Zit ik weer te klooien met zo'n kut touchpad
Dat heb ik gelukkig dan weer nietquote:Op maandag 3 november 2008 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb daar nooit lekker mee kunnen werken. EN op mijn laptop zit ook nog zo'n blauw bolletje tussen de toesten in, helemaal een ADHD muiscursor
Das je gaat weer stressen straksquote:Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
weer aan het werk![]()
Iedereen is ziek, zwak of misselijk![]()
En een hele toffe avond gehad gisteren
en het was wel gezellig dus?!quote:Op maandag 3 november 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Concert van Cyndi Lauper in de Melkweg
quote:Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef qu63 het volgende:
Ik ben mn muis weer eens vergeten mee te nemen
Zit ik weer te klooien met zo'n kut touchpad
Ik denk dat ik pannenkoeken ga bakken ofzo.quote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
na de dokter en daarna veel plezier!
Bengeltjequote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zeg er maar niets over.
Goedemorgen qutie.![]()
Uhm iedereen goedemorgen natuurlijk.
Pannekoeken zijn wel lekker! en verrassingen vaak wel leuk!quote:Op maandag 3 november 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pannenkoeken ga bakken ofzo.
Phille komt pas tussen 22u en 23u thuis en dan heb ik nog een verrassing voor hem.
Maar ik weet het nog niet zeker, hoor
Pannekoeken met appel ertussen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pannenkoeken ga bakken ofzo.
Phille komt pas tussen 22u en 23u thuis en dan heb ik nog een verrassing voor hem.
Maar ik weet het nog niet zeker, hoor
Hey.quote:
nou heb ik echt zin in pannekoeken!quote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pannekoeken met appel ertussen.![]()
[..]
Hey.![]()
Hoe voel je je vandaag??? Geen kramp meer gehad??
Ga je die toch ook lekker maken vanmiddag.quote:Op maandag 3 november 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou heb ik echt zin in pannekoeken!
kramp op zich is dagelijkse kost, maar niet meer zo'n heftige als zaterdag gehad!
ben nu zelfs weer even op het werk!
Was het zo zwaar?quote:Op maandag 3 november 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, eerste uurtje kantoor ook weer overleefd
Hoi!quote:Op maandag 3 november 2008 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zeg er maar niets over.
Goedemorgen qutie.![]()
Uhm iedereen goedemorgen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |