Dat is een gloeiend lekker wijf man doe ff normaalquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zak over dr kop en voor volk en vaderland? En hopen dat je niet eens of andere enge ziekte op loopt
Die ravioli is niet goed gevallen hequote:Op zaterdag 1 november 2008 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een gloeiend lekker wijf man doe ff normaal
Oh prima hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ravioli is niet goed gevallen he
BKSCFF! Ho3 is het?quote:
quote:
Marcquote:
quote:
Muck!quote:
keelontsteking zuigtquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
H3l3m44l toppie! Heb flinke keelontsteking maar de lieve huisarts hier heeft me genoeg medicijnen meegegeven om een longonsteking te overleven op 90-jarige leeftijd
NTB jeweettog!
10 Kudowz 4 jou
Is dit het tijdelijke br33z4htopic?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
H3l3m44l toppie! Heb flinke keelontsteking maar de lieve huisarts hier heeft me genoeg medicijnen meegegeven om een longonsteking te overleven op 90-jarige leeftijd
NTB jeweettog!
10 Kudowz 4 jou
j3weetz!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
keelontsteking zuigt
wil je een eisjuh?
Is er een permanent Br33z4h topic dan? Of ben je beledigd dat je geen kudowz hebt gehat?quote:
Nee dat is iets te onbeschaafd.. Misschien moeten we er een Wh1sk3y ToP1c van makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
j3weetz!
alleen post ik me tietuh hier niet
jy m4g w3l un r0z3quote:
hier duiken er verrassend veel op: Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #20quote:[..]
Is er een permanent Br33z4h topic dan?
jow! v4a my ook, jeweets EauAhquote:Of ben je beledigd dat je geen kudowz hebt gehat?
Ook 10 kudowz 4 jou dan
Ikweetsquote:
Ik heb hier nog een flesje Black grouse slingerenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is iets te onbeschaafd.. Misschien moeten we er een Wh1sk3y ToP1c van makenVoor Br33z4hs met stijl
Ik geloof het ook ja...quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij gebruikt een slimme breezer gewoon de "vervang woord" optie in de tekstverwerker. E --> 3, A --->4 enz enz..
Anders kan je heul niet zo typen
contradictie in terminusquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij gebruikt een slimme breezer gewoon de "vervang woord" optie in de tekstverwerker. E --> 3, A --->4 enz enz..
Anders kan je heul niet zo typen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een flesje Black grouse slingeren
quote:
Als MPG het dan niet op heeft gedronkenquote:Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou een glaasje dan voor bij de koffie de 19e
![]()
quote:[..]
Ik ben tenminste wel positief ingesteld ten opzichte van bepaalde minderheidsgroepen
Mocht MPG dan zoveel drinken dat je een nieuwe moet halen stel ik een Balvenie Double Wood of Port Wood voorquote:Op zondag 2 november 2008 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Als MPG het dan niet op heeft gedronken
[..]
tis een miniatuurtje hoorquote:Op zondag 2 november 2008 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mocht MPG dan zoveel drinken dat je een nieuwe moet halen stel ik een Balvenie Double Wood of Port Wood voor![]()
ik zet mijn wekker gewoon nietquote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb nu al 3x op het punt gestaan de wekker te zetten voor morgenBen een beetje wazig vandaag..
* KapiteinGasthof helemaal war in de is
Vrouwen die van whiskey houdenquote:Op zondag 2 november 2008 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
tis een miniatuurtje hoor
en staat genoteerd
ik ben overigens vorig jaar in de Dalmore stokerij en op het Glenmorangie Highland Festival geweest
mannen die niet gillend wegrennen voor vrouwen die van whiskey houdenquote:Op zondag 2 november 2008 00:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen die van whiskey houden![]()
ik mag hopen dat je atheist bent, want je zit er helemaal naast met je geloofquote:Maar ik geloof dat het niet jouw drankje is of wel
checkquote:Mijn ideale vrouw:
* Drinkt op zn tijd een glaasje whiskey
check, mits zomerquote:, houd ook wel van een coronaatje
quote:en drink vooral geen droge witte wijn
dan zorg ik dat ik gekookt heb en kaarsjes aan en zulksquote:*Heeft begrip voor mannen die 80 uur per week werken en weet te genieten van de momenten die er wel zijn
Hmm, laat maar, verder dan een cha cha cha kom ik nietquote:*Heeft dansen als passie, liefst latin![]()
ah, nevermind danquote:* en het uiterlijk doet er natuurlijk ook een beetje toe![]()
Check. En je schrijft het goed, vooral de Iersequote:Op zondag 2 november 2008 00:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vrouwen die van whiskey houden![]()
Mijnes welquote:Maar ik geloof dat het niet jouw drankje is of wel
eerste twee check, wijn alleen als het een rode is.quote:Mijn ideale vrouw:
* Drinkt op zn tijd een glaasje whiskey, houd ook wel van een coronaatje en drink vooral geen droge witte wijn
check, mits deze man ook begrip heeft voor mijn werk en zulksquote:*Heeft begrip voor mannen die 80 uur per week werken en weet te genieten van de momenten die er wel zijn
heb het altijd wel eens willen leren, maar verder dan eh..... niets kom ik helaas niet.quote:*Heeft dansen als passie, liefst latin![]()
mwah, niet lelijk, niet knap, maar bergen charismaquote:* en het uiterlijk doet er natuurlijk ook een beetje toe![]()
quote:Op zondag 2 november 2008 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
mannen die niet gillend wegrennen voor vrouwen die van whiskey houden![]()
Ow.. dacht het ff omdat je zei dat MPG het op zou drinkenquote:[..]
ik mag hopen dat je atheist bent, want je zit er helemaal naast met je geloof
check
Hmm.. matig.quote:[..]
check, mits zomer
als ik dan toch per se wijn moet drinken, doe dan maar zoete
maar het hoeft niet zo nodig van mij
Nu begint het ongeloofwaardig te worden..quote:[..]
dan zorg ik dat ik gekookt heb en kaarsjes aan en zulks![]()
Muzikanten kunnen wel leren om te dansen hoorquote:[..]
Hmm, laat maar, verder dan een cha cha cha kom ik niet
muzikanten dansen niet![]()
ah, nevermind dan
dat is als ik hem niet voor benquote:Op zondag 2 november 2008 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ow.. dacht het ff omdat je zei dat MPG het op zou drinken
doe ik ook voor mezelf hoor.quote:Nu begint het ongeloofwaardig te worden..![]()
true, truequote:Muzikanten kunnen wel leren om te dansen hoor![]()
nou, hup dan, je hebt foto's gezienquote:Jezelf beoordelen moet je aan anderen over laten, die hebben er altijd meer verstand van
quote:Op zondag 2 november 2008 00:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Check. En je schrijft het goed, vooral de Ierse![]()
Mijnes wel
Als het maar met mate is danquote:[..]
eerste twee check, wijn alleen als het een rode is.
Check terugquote:[..]
check, mits deze man ook begrip heeft voor mijn werk en zulks![]()
heb het altijd wel eens willen leren, maar verder dan eh..... niets kom ik helaas niet.
Ik kan wel rondjes dansen in een boksring. Is dat ook goed?![]()
mwah, niet lelijk, niet knap, maar bergen charisma
quote:Op zondag 2 november 2008 00:29 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is als ik hem niet voor ben
[..]
doe ik ook voor mezelf hoor.
is wel zo gezellig als ik alleen thuis ben
[..]
true, true
ik heb me er alleen nooit zo in verdiept
[..]
nou, hup dan, je hebt foto's gezien
quote:
maar niet te vaak hoor, drink het als limo zo makkelijk. En dat vind ik zonde.quote:[..]
![]()
Als het maar met mateN is dan
[..]
quote:Check terug![]()
[..]
dat eerste kan simpel geregeld worden. Of je dat tweede voor elkaar krijgt... .zou het knap vinden!quote:Leer jij mij een rondje in de boxring dansen (heb alleen karate gedaan), dan leer ik jou de dansvloer te veroveren
nou, waar kan ik me van de zomer melden in je Gasthofquote:Wanneer spreken we af?
mja, dat heb ik dus met muziek maken....quote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik hou me momenteel echt alleen nog met werken en dansen bezig, en het eerste begint er een beetje onder te lijden als ik niet op pas
![]()
quote:
Waar is die lamzak eigenlijk?quote:
Komende zomer gaat niet meer lukken ben ik bang, heb mn baan hier opgezegd per eind aprilquote:Op zondag 2 november 2008 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
maar niet te vaak hoor, drink het als limo zo makkelijk. En dat vind ik zonde.
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
dat eerste kan simpel geregeld worden. Of je dat tweede voor elkaar krijgt... .zou het knap vinden!![]()
[..]
nou, waar kan ik me van de zomer melden in je Gasthof
quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende zomer gaat niet meer lukken ben ik bang, heb mn baan hier opgezegd per eind aprilMaar ff kijken, misschien kun je in Egypte of China wel langskomen
Ben je al bezig met een cursusje Mandarijn?quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende zomer gaat niet meer lukken ben ik bang, heb mn baan hier opgezegd per eind aprilMaar ff kijken, misschien kun je in Egypte of China wel langskomen
Slaap z8quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef BrandX het volgende:
nou, deze lamzak gaat iig slapen.
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in NL weer eens een dagje helemaal voor mezelf![]()
Ik ga daar dus uitgebreid van genieten
Ik wacht even met taalcursus tot ik zeker weet wat ik ga doen, kan ook arabisch wordenquote:Op zondag 2 november 2008 00:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je al bezig met een cursusje Mandarijn?
juist!quote:Op zondag 2 november 2008 00:38 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is die lamzak eigenlijk?
Zeker zuipenmet z'n vrienden...
lekker man!quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef BrandX het volgende:
nou, deze lamzak gaat iig slapen.
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in NL weer eens een dagje helemaal voor mezelf![]()
Ik ga daar dus uitgebreid van genieten
* mompelt iets over vrouwen en twee dingen tegelijk doenquote:Op zondag 2 november 2008 00:45 schreef Muck het volgende:
zaten jullie weer eens op de volgende pagina zonder mij /mad
quote:Op zondag 2 november 2008 00:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en twee dingen tegelijk doen![]()
* mompelt iets over vrouwen en lange tenenquote:
maatje 39quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en lange tenen![]()
* mompelt iets over vrouwen en afschuifgedragquote:Op zondag 2 november 2008 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
maatje 39![]()
MPG, die heeft pas lange tenen!
misschien moet je eens langs een logopedist...quote:Op zondag 2 november 2008 00:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en afschuifgedrag![]()
Ik heb zelf maat 46/47
en nog sta ik bij niemand op de tenen tijdens het dansen
trustequote:Op zondag 2 november 2008 00:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen gaat
Trusten allemaal en vergeet niet reacties op de contactadvertentie posten onder boxnummer 666
heb ik nog nietquote:Op zondag 2 november 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX! Al gewend in je nieuwe huisje?
het moet een overblijfsel van gisteren zijn, kan niet andersquote:Op zondag 2 november 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bent nu al begonnen met de drank ?
die zijn mooi hequote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
en jongens blijf nu eens van dat topic report knopje af
ik voel me ook nog steeds een beetje vaag in het hoofd, alles is grappig nog steedsquote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
het moet een overblijfsel van gisteren zijn, kan niet anders
Ik mag mijn goedbedoelde en uitermate serieuze zorgen over deze topic dus niet meer uiten?quote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
nog even en deze schandvlek is dichtquote:Op zondag 2 november 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag mijn goedbedoelde en uitermate serieuze zorgen over deze topic dus niet meer uiten?
quote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het topicreportknopje nu niet aangeraakt... echt nietquote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
Daar ben ik blij omquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het topicreportknopje nu niet aangeraakt... echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |