quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende zomer gaat niet meer lukken ben ik bang, heb mn baan hier opgezegd per eind aprilMaar ff kijken, misschien kun je in Egypte of China wel langskomen
Ben je al bezig met een cursusje Mandarijn?quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende zomer gaat niet meer lukken ben ik bang, heb mn baan hier opgezegd per eind aprilMaar ff kijken, misschien kun je in Egypte of China wel langskomen
Slaap z8quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef BrandX het volgende:
nou, deze lamzak gaat iig slapen.
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in NL weer eens een dagje helemaal voor mezelf![]()
Ik ga daar dus uitgebreid van genieten
Ik wacht even met taalcursus tot ik zeker weet wat ik ga doen, kan ook arabisch wordenquote:Op zondag 2 november 2008 00:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je al bezig met een cursusje Mandarijn?
juist!quote:Op zondag 2 november 2008 00:38 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is die lamzak eigenlijk?
Zeker zuipenmet z'n vrienden...
lekker man!quote:Op zondag 2 november 2008 00:40 schreef BrandX het volgende:
nou, deze lamzak gaat iig slapen.
Morgen voor het eerst sinds ik terug ben in NL weer eens een dagje helemaal voor mezelf![]()
Ik ga daar dus uitgebreid van genieten
* mompelt iets over vrouwen en twee dingen tegelijk doenquote:Op zondag 2 november 2008 00:45 schreef Muck het volgende:
zaten jullie weer eens op de volgende pagina zonder mij /mad
quote:Op zondag 2 november 2008 00:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en twee dingen tegelijk doen![]()
* mompelt iets over vrouwen en lange tenenquote:
maatje 39quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en lange tenen![]()
* mompelt iets over vrouwen en afschuifgedragquote:Op zondag 2 november 2008 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
maatje 39![]()
MPG, die heeft pas lange tenen!
misschien moet je eens langs een logopedist...quote:Op zondag 2 november 2008 00:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en afschuifgedrag![]()
Ik heb zelf maat 46/47
en nog sta ik bij niemand op de tenen tijdens het dansen
trustequote:Op zondag 2 november 2008 00:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen gaat
Trusten allemaal en vergeet niet reacties op de contactadvertentie posten onder boxnummer 666
heb ik nog nietquote:Op zondag 2 november 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX! Al gewend in je nieuwe huisje?
het moet een overblijfsel van gisteren zijn, kan niet andersquote:Op zondag 2 november 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bent nu al begonnen met de drank ?
die zijn mooi hequote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
en jongens blijf nu eens van dat topic report knopje af
ik voel me ook nog steeds een beetje vaag in het hoofd, alles is grappig nog steedsquote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
het moet een overblijfsel van gisteren zijn, kan niet anders
Ik mag mijn goedbedoelde en uitermate serieuze zorgen over deze topic dus niet meer uiten?quote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
nog even en deze schandvlek is dichtquote:Op zondag 2 november 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag mijn goedbedoelde en uitermate serieuze zorgen over deze topic dus niet meer uiten?
quote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het topicreportknopje nu niet aangeraakt... echt nietquote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
Daar ben ik blij omquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het topicreportknopje nu niet aangeraakt... echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |