* mompelt iets over vrouwen en twee dingen tegelijk doenquote:Op zondag 2 november 2008 00:45 schreef Muck het volgende:
zaten jullie weer eens op de volgende pagina zonder mij /mad
quote:Op zondag 2 november 2008 00:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en twee dingen tegelijk doen![]()
* mompelt iets over vrouwen en lange tenenquote:
maatje 39quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en lange tenen![]()
* mompelt iets over vrouwen en afschuifgedragquote:Op zondag 2 november 2008 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
maatje 39![]()
MPG, die heeft pas lange tenen!
misschien moet je eens langs een logopedist...quote:Op zondag 2 november 2008 00:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* mompelt iets over vrouwen en afschuifgedrag![]()
Ik heb zelf maat 46/47
en nog sta ik bij niemand op de tenen tijdens het dansen
trustequote:Op zondag 2 november 2008 00:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slapen gaat
Trusten allemaal en vergeet niet reacties op de contactadvertentie posten onder boxnummer 666
heb ik nog nietquote:Op zondag 2 november 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX! Al gewend in je nieuwe huisje?
het moet een overblijfsel van gisteren zijn, kan niet andersquote:Op zondag 2 november 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bent nu al begonnen met de drank ?
die zijn mooi hequote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
en jongens blijf nu eens van dat topic report knopje af
ik voel me ook nog steeds een beetje vaag in het hoofd, alles is grappig nog steedsquote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
het moet een overblijfsel van gisteren zijn, kan niet anders
Ik mag mijn goedbedoelde en uitermate serieuze zorgen over deze topic dus niet meer uiten?quote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
nog even en deze schandvlek is dichtquote:Op zondag 2 november 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag mijn goedbedoelde en uitermate serieuze zorgen over deze topic dus niet meer uiten?
quote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het topicreportknopje nu niet aangeraakt... echt nietquote:Op zondag 2 november 2008 10:10 schreef Klonk het volgende:
Daar ben ik blij omquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het topicreportknopje nu niet aangeraakt... echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |