Dat is een gloeiend lekker wijf man doe ff normaalquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zak over dr kop en voor volk en vaderland? En hopen dat je niet eens of andere enge ziekte op loopt
Die ravioli is niet goed gevallen hequote:Op zaterdag 1 november 2008 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een gloeiend lekker wijf man doe ff normaal
Oh prima hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ravioli is niet goed gevallen he
BKSCFF! Ho3 is het?quote:
quote:
Marcquote:
quote:
Muck!quote:
keelontsteking zuigtquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
H3l3m44l toppie! Heb flinke keelontsteking maar de lieve huisarts hier heeft me genoeg medicijnen meegegeven om een longonsteking te overleven op 90-jarige leeftijd
NTB jeweettog!
10 Kudowz 4 jou
Is dit het tijdelijke br33z4htopic?quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
H3l3m44l toppie! Heb flinke keelontsteking maar de lieve huisarts hier heeft me genoeg medicijnen meegegeven om een longonsteking te overleven op 90-jarige leeftijd
NTB jeweettog!
10 Kudowz 4 jou
j3weetz!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
keelontsteking zuigt
wil je een eisjuh?
Is er een permanent Br33z4h topic dan? Of ben je beledigd dat je geen kudowz hebt gehat?quote:
Nee dat is iets te onbeschaafd.. Misschien moeten we er een Wh1sk3y ToP1c van makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
j3weetz!
alleen post ik me tietuh hier niet
jy m4g w3l un r0z3quote:
hier duiken er verrassend veel op: Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #20quote:[..]
Is er een permanent Br33z4h topic dan?
jow! v4a my ook, jeweets EauAhquote:Of ben je beledigd dat je geen kudowz hebt gehat?
Ook 10 kudowz 4 jou dan
Ikweetsquote:
Ik heb hier nog een flesje Black grouse slingerenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat is iets te onbeschaafd.. Misschien moeten we er een Wh1sk3y ToP1c van makenVoor Br33z4hs met stijl
Ik geloof het ook ja...quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij gebruikt een slimme breezer gewoon de "vervang woord" optie in de tekstverwerker. E --> 3, A --->4 enz enz..
Anders kan je heul niet zo typen
contradictie in terminusquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij gebruikt een slimme breezer gewoon de "vervang woord" optie in de tekstverwerker. E --> 3, A --->4 enz enz..
Anders kan je heul niet zo typen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een flesje Black grouse slingeren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |