En z'n tante=Obama?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Toen gingen ze er nog heel lang over door emmeren. Of Obama moet met een goed antwoord komen.
In de tuin van GW Bush loslaten en met een sleutel van het huisquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:49 schreef Caesu het volgende:
wat gaan Obama en McCain eigenlijk met die Guantanamo-bay gevangenen doen die daar zonder aanklacht / rechtszaak vastzitten?
terugzetten waar ze vandaan kwamen of asiel verlenen in Amerika?
Waarom moet hij zich voor haar gaan verantwoorden?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:11 schreef Toad het volgende:
nee, ik bedoelde Barack.
Kijk van mij moet niks. Ik vind het prima en ik zou nog steeds op hem stemmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom moet hij zich voor haar gaan verantwoorden?
Ik geloof niet dat dit blijft plakken. Er is ondertussen zoveel moddergegooid...quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Kijk van mij moet niks. Ik vind het prima en ik zou nog steeds op hem stemmen.
Maar het wordt wel vervelend, voor hem, als dit bericht de komende dagen de nieuwscyclus blijft domineren.
Ayers en Wright waren volgens mij toch wel wat 'serieuzere beschuldigingen', dus ik verwacht niet dat Obama hier nou opeens zoveel problemen mee gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar het wordt wel vervelend, voor hem, als dit bericht de komende dagen de nieuwscyclus blijft domineren.
Het is niet meer van belang, heeft geen effect meerquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Waarom, een half-tante? Halfzus van zijn vermvreemde vader? Dit zie je een paar keer voorbij komen maar gaat nooit een belangrijke rol spelen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |