Ja zoiets als GH:A , die had ook goedkoper moeten wezen, waren alleen andere liedjes.quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als hun een korte game neerzetten dan moeten ze er een korte prijs voor vragen
tja, maar als ze een game neerzetten die een halve SP en geen MP heeft, moeten ze niet verwachten dat er full priced voor betaald wordt.quote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je innovatie afstraft door de game niet (voor de volledige prijs) te kopen gaan publishers ook geen risico's meer nemen.
Whahaquote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Wessiej het volgende:
2 papegaaien die een potje EndWar tegen elkaar spelen
Heb z'n hele playlist inmiddels bekeken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry hoor, maar deze man is echt geniaal
Ik ook, het is prachtig.quote:Op zondag 2 november 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb z'n hele playlist inmiddels bekeken.
Hij staat idd in mijn top 3 van ''youtube'' luiquote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ook, het is prachtig.
Schoolbus
Lol zijn reacties op sommige lui ookquote:bens2777,yout a fucking faggotass pussy,dont come here no more bitch
Ja gewoon met 4 lui vs Horde zombie'squote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
Met Left 4 dead hé, wat voor online MP kan ik verwachten? of is het alleen online CO-OP?
pff, na een keer uitspelen heb je het al gehad dus.quote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gewoon met 4 lui vs Horde zombie's
Alleen jammer dat het soms IETS te chaotisch is..quote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Bananenman het volgende:
Saint's Row 2 is ook wel onverwacht leuk. Het spel neemt zichzelf (gelukkig) niet zo serieus als GTA IV en zit vol met allerlei debiele missies en activiteiten. Het is een stuk lelijker en wat buggier dan IV, maar het fungehalte ligt een stuk hoger.
Klopt, is net nieuwquote:
Had 'm net gezien.quote:
Ik vind het echt tof hoe die hem verscheurt en hem dan kwijt is ofzo en dan van '' Waar ben je'' en dan vind die hem weer en scheurt die hem verder kapotquote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had 'm net gezien.
Hoe die Game Informer ook loopt af te kraken vanwege hun zogenaamde voorkeur voor de 360.![]()
Ik moet elke keer weer lachen hoe hij GOW helemaal kapot maakt.quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof hoe die hem verscheurt en hem dan kwijt is ofzo en dan van '' Waar ben je'' en dan vind die hem weer en scheurt die hem verder kapot
Eens!quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mr. Elpresador verdiend eigenlijks een fantopic. Quila?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mr. Elpresador verdiend eigenlijks een fantopic. Quila?
5/6 uur voor de story mode. Verder zijn er nog wat time trials.quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Op het Insidegamer forum lees ik net 13 uur. Scheelt nogal wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |