Ja gewoon met 4 lui vs Horde zombie'squote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
Met Left 4 dead hé, wat voor online MP kan ik verwachten? of is het alleen online CO-OP?
pff, na een keer uitspelen heb je het al gehad dus.quote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gewoon met 4 lui vs Horde zombie's
Alleen jammer dat het soms IETS te chaotisch is..quote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Bananenman het volgende:
Saint's Row 2 is ook wel onverwacht leuk. Het spel neemt zichzelf (gelukkig) niet zo serieus als GTA IV en zit vol met allerlei debiele missies en activiteiten. Het is een stuk lelijker en wat buggier dan IV, maar het fungehalte ligt een stuk hoger.
Klopt, is net nieuwquote:
Had 'm net gezien.quote:
Ik vind het echt tof hoe die hem verscheurt en hem dan kwijt is ofzo en dan van '' Waar ben je'' en dan vind die hem weer en scheurt die hem verder kapotquote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had 'm net gezien.
Hoe die Game Informer ook loopt af te kraken vanwege hun zogenaamde voorkeur voor de 360.![]()
Ik moet elke keer weer lachen hoe hij GOW helemaal kapot maakt.quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof hoe die hem verscheurt en hem dan kwijt is ofzo en dan van '' Waar ben je'' en dan vind die hem weer en scheurt die hem verder kapot
Eens!quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mr. Elpresador verdiend eigenlijks een fantopic. Quila?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mr. Elpresador verdiend eigenlijks een fantopic. Quila?
5/6 uur voor de story mode. Verder zijn er nog wat time trials.quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Op het Insidegamer forum lees ik net 13 uur. Scheelt nogal wat
Als je hem hoort staat je geluid veeeel te zacht, harder dat dingquote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb net een xbox gekocht maar hij maakt echt super veel lawaai.
het is volgens mij de ventilator van het systeem.
is veel meer geluid als een normale pc.
is dat normaal of wat?
Yup, je hebt net de meest goedkope troep hardware gekocht die er te krijgen is qua consoles. Maar dan kan je wel Gears of War en Fable spelenquote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
is dat normaal of wat?
quote:Op maandag 3 november 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
God of War II ligt allang in de winkels joh.
quote:Op maandag 3 november 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
God of War II ligt allang in de winkels joh.
God of War => GoWquote:Op maandag 3 november 2008 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zal altijd weigeren om GeoW te zeggen, het is gewoon Gow
Staat de schakelaar op de kabel op HDTV?quote:Op maandag 3 november 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
Zoveel kabaal voor een console slaat nergens op
De Ps2 en ps3 en Wii maken echt niet zoveel kabaal als dit ding !!
maargoed ik heb een volgend probleem.
ik heb een hd tv maar ik krijg geen beeld maar wel geluid als ik mn xbox eraan wil sluiten.
5 stekkers moeten in de tv voor hd gaming.
de gele stekker eruit laten, maar het werkt niet???
wie kan me helpen
quote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Reintji het volgende:
Guiter Hero demo voor mijn vriendin gedownload.GH2 gitaar is beter, die van 3 gaat kapot. Maar de gh2 de game is dan weer dikke schijt, en 3 geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best lastig met een gewone controller. Wat is het verschil tussen de gitaren van GH-II en GH-III, Aerosmith? Beste keuze?
Killing in the name of door een willekeurige karaoke mongool gezongen, doe dan niks
Die mediamarkt actie van 2gh2 gitaren met gh3 voor 88eu is er vast niet meer, of is dat een standaardprijs nu?Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
jaquote:Op maandag 3 november 2008 01:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat de schakelaar op de kabel op HDTV?
En alle kleurtjes zitten in de goede gaten? En je TV staat op het component kanaal? Xbox settings in het menu staan goed? If so, dan is er ergens iets kapot: of de kabel, of de TV.quote:
de kleurtjes zitten goedquote:Op maandag 3 november 2008 01:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En alle kleurtjes zitten in de goede gaten? En je TV staat op het component kanaal? Xbox settings in het menu staan goed? If so, dan is er ergens iets kapot: of de kabel, of de TV.
tja je component kanaal heet waarschijnlijk geen av1 of av2quote:Op maandag 3 november 2008 01:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de kleurtjes zitten goed
mijn tv op het component kanaal? dat snap ik niethij staat gewoon op av1 of av2 etc..
xbox setting, dat is toch pal 50 of 60 ofso?
met de scart kabel doet hij het wel, dus dan moet hd het ook doen.
Zoek je component knop even op je remote. AV1 en AV2 zijn scartkanalen. En het heeft overigens niks met 50 of 60 Hz te makenquote:Op maandag 3 november 2008 01:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de kleurtjes zitten goed
mijn tv op het component kanaal? dat snap ik niethij staat gewoon op av1 of av2 etc..
xbox setting, dat is toch pal 50 of 60 ofso?
met de scart kabel doet hij het wel, dus dan moet hd het ook doen.
Dat je dat nog moet vragenquote:Op maandag 3 november 2008 09:02 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er zo goed aan Gears 1 vind het echt bagger
Nu ik met mijn elite de dvd drive niet meer hoor zit ik me ook dood te ergeren aan die fansquote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
is dat normaal of wat?
Ik vind het ook helemaal niks, saaie standaard shooter. Net als Halo 3 zwaar overhyped.quote:Op maandag 3 november 2008 09:02 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er zo goed aan Gears 1 vind het echt bagger
God of War => baggerquote:Op maandag 3 november 2008 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War => GoW
Gears of War = > Gears
Opgelost
Wat is dat?quote:
Ik zie het nu pasquote:
quote:Onder de gamers die Gears of War 2 al hebben bemachtigd voor de officiële releasedate bevinden zich enkele achievementhoeren die de 'Seriously 2.0'-achievement al hebben behaald.
De 'Seriously...'-achievement was één van de zwaarste achievements om te halen in Gears of War. Je keeg deze achievement pas na het maken van 10.000 kills in de multiplayer. Gears of War 2 kreeg een update van deze achievement in de vorm van 'Seriously 2.0' waarin je 100.000 kills moest maken. Deze kills mogen echter ook in andere gamemodes gemaakt worden waardoor het halen van de achievement een stuk makkelijker wordt.
Stefan Hobman, die de achievement al gehaald heeft vertelde dat de achievement geen gamerpic oplevert, in tegenstelling tot de originele achievement, dat je honderd kills per minuut kunt maken en dat je de achievement binnen 24 uur speeltijd kunt krijgen.
Zat: Halo 3: Recon, StreetFighter IV, Resident Evil V, Alan Wake, Bioshock... en dat zijn alleen nog maar de titels die bekend gemaakt zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 10:57 schreef Resco het volgende:
-Hoeveel komen er nog echt toptitels uit voor de xbox 360 volgend jaar? (dat wil zeggen, in de grootte van GTA IV, Gears of War 2, Fable 2)
Ik zou een nieuwe Premium halen. Ben je meteen klaar.quote:-Is het verstandig om een compleet pakket te scoren via marktplaats, of kan ik beter alles nieuw kopen met de huidige prijzen?
HDTV is wel een must ja.quote:-Is een HD TV echt noodzaak bij een 360? Beneden hebben wij zelf een HD TV staan, maar daar mogen geen consoles op (). Boven hebben we een "Blokker-tv'tje" van een euro of 100, maar dat ziet er zeker niet uit? (doet me trouwens denken aan mn buurjongen, die heeft een PS3 aangesloten op zo'n scherm
)
Fable 2, Bioshock, Dead Rising, Call of Duty 4, Lost Odyssey, Gears of War.quote:-Wat zijn echt must-haves die ik moet hebben bij aanschaf van de xbox 360?
Graag gedaan.quote:Alvast bedankt
Oke, maar je ziet soms wel eens leuke aanbiedingen dus vandaar...quote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef emokid het volgende:
Asoluut geen marktplaats ding halen, je bent neem ik aan wel op de hoogte van de RROD. Als je het geld hebt moet je gewoon een nieuwe in de winkel kopen.
Ja, doorsparen. want voor 500 euro koop je niet veel soeps.quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef Resco het volgende:
[..]
Maar dan haal ik hem inderdaad nieuw. Ik ga wel even kijken naar een mooi HD schermpje voor een euro of 400-500 euro. Of heeft iemand aanraders?
Onzin, niet iedereen hoeft een 120cm FullHD tv hoorquote:Op maandag 3 november 2008 11:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, doorsparen. want voor 500 euro koop je niet veel soeps.
Zeur, voor 600 heeft die jongen al een mooi TV 32"om op te gamen. Die FullHD mensen ook..quote:Op maandag 3 november 2008 11:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, doorsparen. want voor 500 euro koop je niet veel soeps.
Mja in die trant zat ik ook te denken, 32" Samsung of iets dergelijks. Ik ga gewoon eens op onderzoek uit en dan horen jullie wel wat het is gewordenquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Zeur, voor 600 heeft die jongen al een mooi TV 32"om op te gamen. Die FullHD mensen ook..
Heb je in die demo ook al lijpe dingen gemaakt? Ik vond mijn U heli best vet!quote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef -Dries- het volgende:
Banjo is gewoon supervet! Ja, ook ik heb de vorige delen gespeeld en vind dit deel ook weer super! Als hij gewoon hetzelfde was als de vorige delen hadden mensen zitten zeuren dat hij zoveel leuk op de vorige delen.. Nu doet Rare eindelijk eens iets anders met de franchise, is het nog niet goed
quote:Op maandag 3 november 2008 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je in die demo ook al lijpe dingen gemaakt? Ik vond mijn U heli best vet!
Pro heeft tegenwoordig ook HDMI hoorquote:Op maandag 3 november 2008 12:03 schreef mini-lellan het volgende:
HD is zkr een must!
Heb van de week een nieuwe FullHD tv gekocht en ik zie zkr het verschil!
Moet nu alleen nog een Elite voor de HDMI
Ja maar ik heb het model uit 2006 terwijl ik hem in mei 2008 heb gekocht dus ik wil het wel zeker weten.quote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pro heeft tegenwoordig ook HDMI hoor
Dan had je er toen direct mee terug moeten gaanquote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het model uit 2006 terwijl ik hem in mei 2008 heb gekocht dus ik wil het wel zeker weten.
Je had geen andere spellen om multiplayer mee te testen toch? Probeer eens een multiplayer demo te downloaden en die online te spelen. Volgens mij kan de endwar demo sowieso wel online.quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb mijn xbox360 nu al week en nog steeds is het me niet gelukt om Pes09 online te spelen. Mijn xbox is aangesloten op een Speedtouch580 router via een gewone kabel. Xboxlive werkt gewoon, ik kan op de marktplaats, zelfs media delen met mijn laptop in het netwerk werkt. Alleen telkens als ik in PES probeer online te gaan dan kan het temporarily de servers niet vinden en moet ik het later proberen. Dit is nu al dik een week zo en ik heb toch echt het gevoel dat het aan mijn set-up ligt en niet aan de PES servers die niet beschikbaar zijn. Mijn Network Settings-test geeft bij alles 'Confirmed' en bij NAT staat er 'Open'. Ik heb al geprobeerd om poorten te forwarden maar sinds de nieuwe firmware van mijn router is dit niet eens meer terug te vinden in de settings. Wie kan mij helpen?
Gewoon een nieuwe arcade kopen en je HDD overklikkenquote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het model uit 2006 terwijl ik hem in mei 2008 heb gekocht dus ik wil het wel zeker weten.
Maakt me niet uit wat de reviewers schrijven, of wat voor cijfers hij scoort.. ik haal hem blind!quote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het goed is wordt het embargo van Gears 2 rond 3 uur opgeheven. Dan zouden de reviews in een snelverstroming moeten opduiken.
juist!! wordt toch wel een vet spel, no doubt..quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat de reviewers schrijven, of wat voor cijfers hij scoort.. ik haal hem blind!
Ik ga de reviews geeneens lezen, ik wil niks van het verhaal weten.. ik wil het zelf ontdekken!
quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat de reviewers schrijven, of wat voor cijfers hij scoort.. ik haal hem blind!
Ik ga de reviews geeneens lezen, ik wil niks van het verhaal weten.. ik wil het zelf ontdekken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
nee inderdaad dit wordt toch geen flopper, dus wat maken die cijfers nou uit. Ik ben meer benieuwd naar de eerste stroom cijfers van End War. De demo was redelijk en heeft mij overtuigd, maar ben toch benieuwd naar het gemiddelde na 20 reviews wil ik de game aanschaffen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar doe ja!quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef emokid het volgende:
Daarom koop je die game tweedehands.Ik heb trouwens Fable II te koop.
Nee, heb geen andere spellen om te proberen. Heb die demo gedownload, zit er geen multiplayer bij.quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je had geen andere spellen om multiplayer mee te testen toch? Probeer eens een multiplayer demo te downloaden en die online te spelen. Volgens mij kan de endwar demo sowieso wel online.
Ja is het kwaliteitsverschil nou groot tussen HDMI en component? Heb het vandaag de dag nog nooit echt waargenomen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga denk ik binnenkort een Pro halen, m'n huidige doet het nog wel maar ik wil HDMI en een stillere Xbox 360.... tis maar ¤ 188,-....
Ik kan je de Sony 32V4500 aanraden! Heb hem nu een maandje, maar wat een goed beeld zeg!quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef Resco het volgende:
[..]
Oke, maar je ziet soms wel eens leuke aanbiedingen dus vandaar...
Maar dan haal ik hem inderdaad nieuw. Ik ga wel even kijken naar een mooi HD schermpje voor een euro of 400-500 euro. Of heeft iemand aanraders?
Reken er maar niet op dat hij stiller is. HDMI gaat wel lukken als het goed isquote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mirror's Edge demo is echt vetWeer 1 op de verlanglijst.
Ga denk ik binnenkort een Pro halen, m'n huidige doet het nog wel maar ik wil HDMI en een stillere Xbox 360.... tis maar ¤ 188,-....
Tof ding hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:22 schreef christvs het volgende:
[..]
Ik kan je de Sony 32V4500 aanraden! Heb hem nu een maandje, maar wat een goed beeld zeg!
Het is een HD Ready, niet Full HD, maar dat maakt niet uit op die grote. Verder is hij te vergelijken met het 32 inch topmodel de W4000. Hij kost bij de goedkoopste ongeveer 650 euro.
Mijn review.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |