Ja zoiets als GH:A , die had ook goedkoper moeten wezen, waren alleen andere liedjes.quote:Op zondag 2 november 2008 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als hun een korte game neerzetten dan moeten ze er een korte prijs voor vragen
tja, maar als ze een game neerzetten die een halve SP en geen MP heeft, moeten ze niet verwachten dat er full priced voor betaald wordt.quote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je innovatie afstraft door de game niet (voor de volledige prijs) te kopen gaan publishers ook geen risico's meer nemen.
Whahaquote:Op zondag 2 november 2008 20:07 schreef Wessiej het volgende:
2 papegaaien die een potje EndWar tegen elkaar spelen
Heb z'n hele playlist inmiddels bekeken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry hoor, maar deze man is echt geniaal
Ik ook, het is prachtig.quote:Op zondag 2 november 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb z'n hele playlist inmiddels bekeken.
Hij staat idd in mijn top 3 van ''youtube'' luiquote:Op zondag 2 november 2008 21:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ook, het is prachtig.
Schoolbus
Lol zijn reacties op sommige lui ookquote:bens2777,yout a fucking faggotass pussy,dont come here no more bitch
Ja gewoon met 4 lui vs Horde zombie'squote:Op zondag 2 november 2008 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
Met Left 4 dead hé, wat voor online MP kan ik verwachten? of is het alleen online CO-OP?
pff, na een keer uitspelen heb je het al gehad dus.quote:Op zondag 2 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja gewoon met 4 lui vs Horde zombie's
Alleen jammer dat het soms IETS te chaotisch is..quote:Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Bananenman het volgende:
Saint's Row 2 is ook wel onverwacht leuk. Het spel neemt zichzelf (gelukkig) niet zo serieus als GTA IV en zit vol met allerlei debiele missies en activiteiten. Het is een stuk lelijker en wat buggier dan IV, maar het fungehalte ligt een stuk hoger.
Klopt, is net nieuwquote:
Had 'm net gezien.quote:
Ik vind het echt tof hoe die hem verscheurt en hem dan kwijt is ofzo en dan van '' Waar ben je'' en dan vind die hem weer en scheurt die hem verder kapotquote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had 'm net gezien.
Hoe die Game Informer ook loopt af te kraken vanwege hun zogenaamde voorkeur voor de 360.![]()
Ik moet elke keer weer lachen hoe hij GOW helemaal kapot maakt.quote:Op zondag 2 november 2008 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof hoe die hem verscheurt en hem dan kwijt is ofzo en dan van '' Waar ben je'' en dan vind die hem weer en scheurt die hem verder kapot
Eens!quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mr. Elpresador verdiend eigenlijks een fantopic. Quila?
quote:Op zondag 2 november 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mr. Elpresador verdiend eigenlijks een fantopic. Quila?
5/6 uur voor de story mode. Verder zijn er nog wat time trials.quote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Op het Insidegamer forum lees ik net 13 uur. Scheelt nogal wat
Als je hem hoort staat je geluid veeeel te zacht, harder dat dingquote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb net een xbox gekocht maar hij maakt echt super veel lawaai.
het is volgens mij de ventilator van het systeem.
is veel meer geluid als een normale pc.
is dat normaal of wat?
Yup, je hebt net de meest goedkope troep hardware gekocht die er te krijgen is qua consoles. Maar dan kan je wel Gears of War en Fable spelenquote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
is dat normaal of wat?
quote:Op maandag 3 november 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
God of War II ligt allang in de winkels joh.
quote:Op maandag 3 november 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
God of War II ligt allang in de winkels joh.
God of War => GoWquote:Op maandag 3 november 2008 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik zal altijd weigeren om GeoW te zeggen, het is gewoon Gow
Staat de schakelaar op de kabel op HDTV?quote:Op maandag 3 november 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
Zoveel kabaal voor een console slaat nergens op
De Ps2 en ps3 en Wii maken echt niet zoveel kabaal als dit ding !!
maargoed ik heb een volgend probleem.
ik heb een hd tv maar ik krijg geen beeld maar wel geluid als ik mn xbox eraan wil sluiten.
5 stekkers moeten in de tv voor hd gaming.
de gele stekker eruit laten, maar het werkt niet???
wie kan me helpen
quote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Reintji het volgende:
Guiter Hero demo voor mijn vriendin gedownload.GH2 gitaar is beter, die van 3 gaat kapot. Maar de gh2 de game is dan weer dikke schijt, en 3 geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best lastig met een gewone controller. Wat is het verschil tussen de gitaren van GH-II en GH-III, Aerosmith? Beste keuze?
Killing in the name of door een willekeurige karaoke mongool gezongen, doe dan niks
Die mediamarkt actie van 2gh2 gitaren met gh3 voor 88eu is er vast niet meer, of is dat een standaardprijs nu?Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
jaquote:Op maandag 3 november 2008 01:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Staat de schakelaar op de kabel op HDTV?
En alle kleurtjes zitten in de goede gaten? En je TV staat op het component kanaal? Xbox settings in het menu staan goed? If so, dan is er ergens iets kapot: of de kabel, of de TV.quote:
de kleurtjes zitten goedquote:Op maandag 3 november 2008 01:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En alle kleurtjes zitten in de goede gaten? En je TV staat op het component kanaal? Xbox settings in het menu staan goed? If so, dan is er ergens iets kapot: of de kabel, of de TV.
tja je component kanaal heet waarschijnlijk geen av1 of av2quote:Op maandag 3 november 2008 01:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de kleurtjes zitten goed
mijn tv op het component kanaal? dat snap ik niethij staat gewoon op av1 of av2 etc..
xbox setting, dat is toch pal 50 of 60 ofso?
met de scart kabel doet hij het wel, dus dan moet hd het ook doen.
Zoek je component knop even op je remote. AV1 en AV2 zijn scartkanalen. En het heeft overigens niks met 50 of 60 Hz te makenquote:Op maandag 3 november 2008 01:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de kleurtjes zitten goed
mijn tv op het component kanaal? dat snap ik niethij staat gewoon op av1 of av2 etc..
xbox setting, dat is toch pal 50 of 60 ofso?
met de scart kabel doet hij het wel, dus dan moet hd het ook doen.
Dat je dat nog moet vragenquote:Op maandag 3 november 2008 09:02 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er zo goed aan Gears 1 vind het echt bagger
Nu ik met mijn elite de dvd drive niet meer hoor zit ik me ook dood te ergeren aan die fansquote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef RijstNatie het volgende:
is dat normaal of wat?
Ik vind het ook helemaal niks, saaie standaard shooter. Net als Halo 3 zwaar overhyped.quote:Op maandag 3 november 2008 09:02 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er zo goed aan Gears 1 vind het echt bagger
God of War => baggerquote:Op maandag 3 november 2008 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War => GoW
Gears of War = > Gears
Opgelost
Wat is dat?quote:
Ik zie het nu pasquote:
quote:Onder de gamers die Gears of War 2 al hebben bemachtigd voor de officiële releasedate bevinden zich enkele achievementhoeren die de 'Seriously 2.0'-achievement al hebben behaald.
De 'Seriously...'-achievement was één van de zwaarste achievements om te halen in Gears of War. Je keeg deze achievement pas na het maken van 10.000 kills in de multiplayer. Gears of War 2 kreeg een update van deze achievement in de vorm van 'Seriously 2.0' waarin je 100.000 kills moest maken. Deze kills mogen echter ook in andere gamemodes gemaakt worden waardoor het halen van de achievement een stuk makkelijker wordt.
Stefan Hobman, die de achievement al gehaald heeft vertelde dat de achievement geen gamerpic oplevert, in tegenstelling tot de originele achievement, dat je honderd kills per minuut kunt maken en dat je de achievement binnen 24 uur speeltijd kunt krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |